;
coinex

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

به روز بودن و اطلاع از مهمترین اخبار روز از نیازها و دغدغه های هر فردی است. در ادامه با بررسی و معرفی بهترین کانال های خبری تلگرام با ما باشید.

اخبار روز از مهمترین و پرمخاطب ترین انواع محتوایی است که در عموم شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در دسترس قرار گرفته و پیگیری می شود. برای عموم ما اطلاع از جدیدترین و مهمترین خبرهای روز داخلی و خارجی از مهمترین دغدغه های هر فردی است.

همانطور که در دنیای واقعی عموم ما با بررسی اخبار روز در دسته های گوناگون سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می کوشیم خود را به روز نگه داریم، در فضای مجازی و رسانه ای چون تلگرام نیز طبیعتا کانال ها و ارائه دهندگان محتوای خبری موثق که به سرعت جدیدترین اخبار را منتشر کنند مورد توجه قرار میگیرند.

از قضا کانال های تلگرامی یک مزیت جدی نسبت به سایر انواع دسترسی به اخبار دارند و آن به هنگام بودگی و سرعت عمل در انتشار خبر است که نسبت به دسترسی به اخبار از طریق تلویزیون و یا روزنامه بسیار منعطف تر و سریع تر به نظر می سد. امروز در تکراتو بهترین کانال های خبری تلگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین کانال های خبری تلگرام

فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

اگرچه تلگرام به طور پیشفرض یک پیامرسان و ابزار ارتباطی قلمداد می شود، اما تردیدی در این نیست که قابلیت کانال یکی از اساسی ترین ابزارها و قابلیت های این سرویس است که امکان دسترسی سریع به دقیق ترین انواع محتوا مطابق با میل افراد را فراهم می کند.

از آنجایی که تلگرام یکی از پرمخاطب ترین رسانه های اجتماعی در ایران محسوب می شود، بسیار طبیعی است که در انواع کاربردها در تلگرام با کانال های به روز و خوبی مواجه باشیم، از بهترین کانال های سریال ترکی تلگرام  و بهترین کانال های تلگرامی دانلود فیلم  برای استفاده از جدیدترین محتوای سینمایی تا کانال هایی برای کاربردهای آموزشی و حرفه ای نظیر بهترین کانال های تلگرام آموزش زبان انگلیسی، بهترین کانال های بورس تلگرام و بهترین کانال سیگنال بورس که برای امور مختلف می تواند مورد استفاده کاربران این سرویس باشد. بر همین اساس بهترین کانال های خبری تلگرام نیز برای افراد حائز اهمیت خواهد بود.

کانال های تلگرامی اما در هر دسته ای که تصور را بکنید پرتعدادند. حتی در دسته خاصی مانند بهترین کانال اخبار تلگرام و از آن خاص  تر اخبار ورزشی یا اقتصادی شما با تعداد زیادی کانال تلگرامی مواجه هستید که می تواند انواع محتوای صوتی و تصویری را در اختیار شما قرار دهد. بر همین اساس شناختن برخی از بهترین ها در هر دسته مانند بهترین کانال اخبار تلگرام ضرورت دارد تا برای هر موردی به سراغ بهترین ها رفته و در میان کانال های پرتعداد تلگرامی سرگردان نشویم.

بر همین اساس و بنابر شیوه مرسوم در تکراتو، این بار به سراغ دسته بندی خبر در تلگرام و بهترین کانال اخبار تلگرام رفتیم تا شماری از بهترین کانال های خبری تلگرام را به شما معرفی کنیم. توجه کنید که یکی از معیارهای اساسی در مورد اعتبار بهترین کانال های خبری تلگرام و فعالان این حوزه وابستگی آن ها به رسانه های رسمی است که اعتبار زیادی برای یک کانال تلگرامی به دنبال دارد. از سوی دیگر جمعیت زیاد اعضا و سابقه فعالیت نیز از دیگر فاکتورهای موثر بر حضور کانال ها در فهرست بهترین کانال های خبری تلگرام است.  در ادامه با فهرست بهترین کانال های خبری تلگرام با ما باشید.

بهترین کانال های خبری تلگرام : پرجمعیت ترین کانال های خبری تلگرام

تا اینجا سعی کردیم از اهمیت تلگرام و ضرورت آشنایی با بهترین کانال های خبری تلگرام برای شما بگوییم. اعتبار یکی از بهترین کانال اخبار تلگرام تا حد زیادی به تعداد اعضا و وثوق و اعتبار اطلاعات منتشر شده در آن بستگی دارد. سرعت عمل و پوشش جنبه های گوناگون نیز از دیگر فاکتورهای موثر بر تبدیل یک کانال به یکی از بهترین کانال های خبری تلگرام است. با در نظر گرفتن فاکتورهای مورد بحث، فهرست بهترین کانال های خبری تلگرام به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: بهترین کانال های تلگرامی آشپزی ؛ بهترین دستورهای پخت را در تلگرامت داشته باش!

کانال آخرین خبر : بهترین کانال های اخبار تلگرام

  • آیدی: akharinkhabar
  • تعداد اعضا: 2.4 میلیون نفر

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

آخرین خبر که چند سالی هست فعالیت جدی در تلگرام دارد، یکی از پرطرفدارترین و بهترین کانال اخبار تلگرام است که مخاطبین زیادی دارد و از جمله پرجمعیت ترین کانال های تلگرام است. مزیت آخرین خبر به روز بودن و پوشش مهمترین اخبار است که تعداد اعضای زیادی برای آن به ارمغان آورده و آن را به رسانه ای مهم در نظر کاربران تلگرام بدل کرده است.

کانال خبر فوری : بهترین کانال های اخبار تلگرام

  • آیدی: AkhbareFori
  • تعداد اعضا: 1.9 میلیون نفر

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

کانال خبر فوری به عنوان یکی از پرجمعیت ترین کانال خبری تلگرام تا چندی پیش نزدیک به سه میلیون نفر عضو داشت. این کانال همانطور که از نامش هم مشخص است تمرکز خود را بر انتشار سریع اخبار مهم قرار داده و بر این اساس مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است

این کانال به واسطه اخبار کوتاه، استفاده از منابع مختلف خبررسانی و چند فاکتور مهم دیگر به خوبی توانسته خود را در قامت یکی از پربازدیدترین کانال خبری تلگرام عنوان کند.

بیشتر بخوانید: بهترین کانال های پروکسی تلگرام ؛ فهرست کانال های ارائه دهنده پروکسی در تلگرام!

کانال خبری پارسینه : بهترین کانال های اخبار تلگرام

  • آیدی: parsinehnews
  • تعداد اعضا: 1 میلیون نفر

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

پارسینه نیز از دیگر کانال ها در فهرست پرجمعیت ترین کانال خبری تلگرام است که مخاطبین زیادی دارد، به روز است و سرعت عمل خوبی دارد. این کانال نیز به مانند دو مورد قبلی وابستگی خاصی به یک رسانه رسمی یا نهاد اعلام شده ندارد و به طور مستقل به پوشش اخبار می پردازد.

وجه ممیزه این کانال به عنوان یکی از بهترین کانال خبری تلگرام شاید به عدم تمرکز صرف بر اخبار سیاسی باشد. در واقع پارسینه به جای پوشش ریز اخبار سیاسی و داخلی، برخی حوزه های دیگر را نیز اطلاع رسانی می کند.

کانال باشگاه خبرنگاران جوان : بهترین کانال های اخبار تلگرام

  • آیدی:yjcnewschannel
  • تعداد اعضا: 1 میلیون نفر

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

برسیم به بحث یک رسانه رسمی، قدرتمند و شناخته شده یعنی باشگاه خبرنگاران جوان که اخبار مختلفی را پوشش می دهد. این نهاد که از همان اوان ظهور شبکه های اجتماعی، صفحات اختصاصی خود را به تقلید از خبرگزاری های معتبر دیگر در تلگرام نیز ایجاد کرد، حالا در تلگرام صاحب یکی از بهترین کانال اخبار تلگرام با نزدیک به یک میلیون عضو است.

مزیت باشگاه خبرنگار اعتماد و وثاقت اخبار آن حداقل در حوزه موارد سیاسی و آمارها است. در واقع اگر یک شایعه مهم توسط بقیه کانال ها به عنوان یک خبر مطرح شود تا زمانی که نهادهایی چون باشگاه خبرنگاران آن را اعلام نکنند، کسی وثاقت خبر را باور نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین کانال های استیکر تلگرام ؛ کوله باری از استیکر با تلگرام !

کانال خبر ویژه : پرجمعیت ترین کانال خبری تلگرام

  • آیدی: khabare_vijeh100
  • تعداد اعضا: 1.9 میلیون نفر

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

خبر ویژه از رسانه های تلگرامی نوظهور و تازه کار در عرصه اخبار تلگرام است که در مدت کوتاهی مخاطبین زیادی به خود جلب کرده و اعتبار زیادی یافته است. این رسانه نیز مانند سایرین مهمترین اخبار روز را پوشش داده و در حوزه های مختلفی فعالیت دارد و حالا رقیبی جدی برای قدیمی های این حوزه به حساب می آید.

کانال خبرهای فوری و مهم : پرجمعیت ترین کانال خبری تلگرام

  • آیدی: Khabar_Fouri
  • تعداد اعضا: 101 هزار نفر

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

خبرهای فوری و مهم مدتی هست که با ریزش جدی اعضا مواجه شده و ما علت آن را نمی دانیم. این کانال چندی پیش نزدیک به یک میلیون نفر عضو داشت و حالا به طرز عجیبی تنها 100 هزار نفر عضو دارد. اما هرچه باشد ما این را می دانیم که خبرهای فوری و مهم از کانال های معتبر و مهم خبری و از پربازدیدترین کانال خبری تلگرام محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین کانال سیگنال فارکس

کانال صرفا جهت اطلاع : پرجمعیت ترین کانال خبری تلگرام

  • آیدی: Serfan_jahate_ettela
  • تعداد اعضا: 1.2 میلون نفر

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

احتمالا با دیدن نام این کانال تلگرامی، یاد آیتم ویژه اخبار بیست و سی با اجرای کامران نجف زاده خواهید افتاد که روزگاری یک بخش پرطرفدار از اخبار 20:30 محسوب می شد. این کانال با این نام خاص و ویژه اش البته ارتباطی به آیتم مورد بحث ندارد ولی از اعتبار این نام به خوبی استفاده کرده است.

این کانال انواع اخبار سیاسی، ورزشی و فرهنگی را پوشش می دهد و شما می توانید برای اطلاع از جدیدترین موارد در هر حوزه به آن رجوع کنید.

کانال اخبار روز ایران : پربازدیدترین کانال خبری تلگرام

  • آیدی: iranfnews
  • تعداد اعضا: 1.9 میلیون نفر

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

اخبار روز ایران هم در حوزه خبری مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده و نزدیک به یک میلیون عضو دارد. این کانال علاوه بر حوزه های رایج چون اخبار داخلی، اخبار سیاسی و اقتصادی به موارد حاصی چون اخبار ورزشی نیز توجه خاصی دارد و جدیدترین اخبار این حوزه را پوشش می دهد.

بیشتر بخوانید: کانال ها و گروه های اد کن پول بگیر تلگرامی

کانال خبر ایران : پربازدیدترین کانال خبری تلگرام

  • آیدی: IRNews_24
  • تعداد اعضا: 998 هزار نفر

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

خبر ایران ضمن بررسی جدیدترین اخبار روز در حوزه های گوناگون، به عنوان یکی از بهترین کانال های خبری تلگرام اخبار غیررسمی، شایعات و اظهارات مردم را نیز پوشش می دهد و شاید همین در جلب توجه افراد به آن موثر بوده است.

کانال خبر نیوز : پربازدیدترین کانال خبری تلگرام

  • آیدی: khabar_newa
  • تعداد اعضا: 1.2  میلیون نفر

بهترین کانال های خبری تلگرام ؛ فهرست پربازدیدترین ‌کانال اخبار تلگرام

خبر نیوز تمرکز خود را بر انتشار اخباری با توضیحات مختصر و مفید و توییت طور قرار داده و توضیحات متنی آن بسیار بیشتر از اخبار و محتوای تصویری آن است. این کانال در حال حاضر 1.2 میلیون نفر عضو دارد که طبیعتا نشانگر اعتبار آن و توجه افراد به آن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین کانال های اخبار تلگرام چیست؟ نظرات خود را درباره پربازدیدترین کانال خبری تلگرام در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر