;
coinex

در برنامه SNL ایلان ماسک چه گذشت ؟

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و از ثروتمندترین افراد جهان در تاریخ 18 اردیبهشت میزبان برنامه Saturday Night Live بود. اما در برنامه SNL ایلان ماسک چه گذشت ؟

بنابر آنچه اعلام شده بود، ایلان ماسک میزبان شو تلویزیونی و محبوب Saturday Night Live در شبکه NBC بود. دلیل انتخاب ماسک به عنوان میزبان از ابتدا کمی آمیخته به ابهام بود اما مشخص شد برخی از مباحث ماسک مرتبط با ارزهای دیجیتال و به خصوص دوج کوین خواهد بود.

بالطبع و به همان شیوه ای که می دانید، اسپیس ایکس به تازگی چهار فضانورد ناسا را با کپسول فضایی خود به ISS رسانده است. از سوی دیگر تسلا در حال حاضر ارزشمندترین شرکت دنیاست و از پیشگامان صنعت خودروهای الکترونیکی است. تمام این موارد باعث می شود تا ماسک به یکی از رهبران تجاری دنیا بدل شده و بحث های زیادی حول او شکل بگیرد و هر سخن و عملکرد او مورد توجه باشد.

حضور ماسک در برنامه Saturday Night Live اما از اتفاقات جالب توجه در مدت اخیر بوده و در جستار پیش رو قصد داریم به این بپردازیم که در برنامه SNL ایلان ماسک چه گذشت ؟

در برنامه SNL ایلان ماسک چه گذشت ؟

ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live

تا پیش از این، براندون تارتیکوف از سال 1980 تا 1991 به عنوان رئیس NBC و جورج اشتاینبرنر مدیرعامل سابق نیویورک  یانکیز در این برنامه میزبان بوده اند. اما تا به حال و تا پیش از حضور ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live هیچ یک از فعالان دنیای فناوری در آن حضور نداشتند.

ابتدای امر این مشخص نبود که هدف از میزبانی یکی از ثروتمندترین افراد جهان 2021 در یکی از شناخته شده ترین برنامه های جهان چیست. ماسک در مواردی به دلیل توییت ها و روش خاص عملکرد خود در شبکه های اجتماعی، شوخ طبعی خود را نشان داده است. اما در برنامه SNL ایلان ماسک چه گذشت ؟

اگرچه ماسک مشخصا به اندازه یک مجری یا بازیگر حرفه ای تبحر ندارد ولی پیش از این در برخی فیلم ها و برنامه های تلویزیونی تجربه حضور داشته است. برای مثال می توان به حضور او در فیلم مرد آهنی 2 اشاره کرد. همچنین در یکی از قسمت های انیمیشن سیمپسون ها نیز ماسک در نقش صداپیشه حضور داشته است.

برنامه SNL از سال 1975 پخش در ان بی سی را آغاز کرد. هر قسمت این برنامه را یک شخص مشهور میزبانی می کند و اتفاقات مهم دنیا را به زبانی طنز بررسی می کند.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

در برنامه SNL ایلان ماسک چه گذشت؟

در برنامه SNL ایلان ماسک چه گذشت ؟

سرانجام و بعد از مدتی انتظار دوج کوین نیز به برنامه Saturday Night Live را پیدا کرد. علی رغم امیدواری های هودل کنندگان این ارز، نتیجه اولیه حضور و اشاره ایلان ماسک به این رمزارز سقوط سنگین ارزش بازار دوج کوین بود که انتظار می رفت با این برنامه با یک انفجار قیمت واجه شود.

ایلان ماسک در بخش آغازی برنامه SNL که اخیرا پخش شد، به دوج کوین نیز پرداخت، اما برخلاف انتظار نتیجه پرداختن او به کاهش قیمت دوج کوین منتهی شد.

بالاخره ایلان ماسک، کارآفرین نمونه و مدیرعامل تسلا افتخار حضور خود در برنامه معروف را داد و در این جستار به اجرای ایلان ماسک در Saturday Night Live خواهیم پرداخت.

مونولوگ ایلان ماسک در Saturday Night Live در بخش اولیه اش شامل اشاره به دوج کوین نیز می شد. در ابتدای برنامه مادر ایلان ماسک که مشتاقانه منتظر دریافت هدیه روز مادر است و امیدوار است که دوج کوین نباشد و ایلان در پاسخ می گوید اتفاقات دقیقا همین است!

در عرض چند دقیق بعد از این صحبت، دوج کوین با کاهش 25 درصدی قیمت مواجه شد و از حدود 0.66 دلار به 0.50 دلار رسید. از آن زمان تاکنون قیمت آن با اندکی بهبود به مرز 0.52 دلار رسیده است. اما این روند نگرانی دوست داران دوج کوین را دنبال داشته است.

لازم به ذکر است که یک ساعت پیش از شروع برنامه و شاید تحت تاثیر شبهاتی که درباره گفتگو درباره دوج کوین وجود داشت، این ارز دیجیتال در مدت کوتاهی به قیمت 0.72 دلار که بالاترین قیمت آن بود رسیده بود و سپس تا 0.66 سقوط کرده بود.

در برنامه SNL ایلان ماسک چه گذشت ؟

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

به ظاهر دو سیگنال عمده در سقوط قیمت دوج کوین موثر بوده است. فارغ از صحبت های ایلان ماسک در Saturday Night Live توییت او چند ساعت قبل از شروع برنامه که از کاربران خواسته بود با احتیاط تمام در دنیای ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند در این نزول قیمتی موثر افتاد. از سوی دیگر بسیاری از سرمایه گذاران سود حاصل از دوج کوین های خود را روی دارایی های دیجیتال بزرگتر سرمایه گذاری کرده اند.

افزون بر این، اظهارات اخیر باری سیلبرت، موسس و مدیر عامل Digital Currency Group درباره این ارز نیز بی تاثیر نبوده است.  با وجود واکنش منفی تریدرها به مونولوگ آغازین برنامه باید منتظر ماند و دید که آیا در ادامه ورق به نفع این ارز رمزارز برمی گردد یا خیر.

دوج کوین رمزارزی است که این روزها نام آن را زیاد می شنویم. بنابر انتظارات در جدیدترین قسمت از برنامه برنامه SNL ایلان ماسک نیز به این رمزارز اشاره شد. اما برخلاف امیدهای اولیه، این ارز دیجیتال با افت قیمت شدیدی مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

برنامه SNL ایلان ماسک

در برنامه SNL ایلان ماسک چه گذشت ؟

بنابر آنچه برخی منابع معتبر می نویسند، ایلان ماسک چندی پیش و در خبری عجیب، اعلام کرده بود که میزبانی Saturday Night Live با او خواهد بود. در برنامه SNL ایلان ماسک به شکل هوشمندانه ای دوج کوین مورد اشاره قرار گرفت. مادر ایلان ماسک روی صحنه به او ملحق شده و از او پرسید آیا هدیه روز مادر دوج کوین خواهد بود و ماسک به این موضوع پاسخ مثبت داد.

مدت زیادی نگذشت که دوج کوین با کاهش قیمت مواجه شد و از 0.66 به 0.5 رسید. دوج کوین از زمان افت شدید تا حدی خود را بازیابی کرده است. گفته می شود چند عامل اساسی در کاهش قیمت دوج کوین موثر بوده است، یک هشدار ماسک به اختیاط افراد در سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و دیگر اینکه عموم سرمایه گذاران در حال تبدیل سود خود از دوج کوین به دارایی های دیگر هستند.

برای مشاهده این برنامه به لینک زیر مراجعه کنید:

تماشای برنامه Saturday Night Live با اجرای ایلان ماسک

بری سیلبرت بنیان گذار و مدیرعامل Digital Currency Group و البته مالک شرکت سرمایه گذاری Grayscale اعلام کرده بود که از طریق صرافی FTX دوج کوین خود را وارد پوزیشن شورت کرده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

 

سیلبرت در چند توییت دیگر گفته که ابعاد پوزیشن مورد اشاره به یک میلیون دلار رسیده است و هرگونه درآمد یا سرمایه باقی مانده پس از بستن این پوزیشن شورت، به موسسه های خیریه اعطا می شود. بری سیلبرت در یکی از توییت ها گفته که زمانش رسیده تا دوج کوین خود را به بیت کوین تبدیل کنید.

در برنامه SNL ایلان ماسک چه گذشت ؟

این در حالی بود که پیش از آغاز برنامه، دارندگان دوج کوین امیدوار بودند بعد از اشاره به این رمزارز در برنامه محبوب SNL قیمت آن رشد محسوسی تجربه کند و سود زیادی به ارمغان آورد. NBC استودیوی مسئول Saturday Night Live برای اولین بار تصمیم گرفت قسمت حدید برنامه را به صورت زنده در یوتیوب پخش کند.

حتی اشاره ای کوتاه می توانست تاثیر درخور توجهی روی قیمت دوج کوین بگذارد. دوج کوین نشان داده که به اتفاقات شبکه های اجتماعی حساس است و در واکنش به آن ها نوسان قیمت خواهد داشت. بنابر تجربه، توییت های ایلان ماسک تاثیر مشخی در بالاتر رفتن قیمت دوج کوین داشت.

سم ترابوکو، تریدر Alameda Research، پیش‌بینی کرده بود اگر جوکی با محوریت دوج کوین در مونولوگ آغازین ایلان ماسک مطرح یا به‌ طور کلی به این رمزارز اشاره نشود، «همه‌چیز به پایان می‌رسد.»

در مدت اخیر ایلان ماسک توانسته با حرکات عجیب خود نظرات زیادی را جلب کند و در مرکز توجهات رسانه ها قرار بگیرد. اما به شدت مورد انتقاد برخی کاربران فضای مجازی است. بسیاری کاربران فعال در حوزه فناوری حرکات ایلان ماسک را عمدی و متناسب با منافع خودش دانسته و این سو استفاده از نام خود را در شان مدیری چون او نمی دانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر