;
coinex

برنامه قطع برق امروز 7 خرداد 1400 ؛ امروز قطعی برق نداریم!

همانطور که میدانید این روزها بسیاری از مناطق کشور درگیر قطعی های مکرر برق هستند. اما به نظر خبری از برنامه قطع برق امروز 7 خرداد 1400 وجود نخواهد بود.

حدود یک ماه پیش از آغاز تابستان خاموشی های گسترده در سراسر نقاط کشور آغاز شده است. علت این مسئله را گرمای هوا، کاهش توان تولیدی نیروگاه ها، فشار بیش از حد بر شبکه توزیع و حتی استخراج رمزارزها عنوان کرده اند.

این مسئله و لزوم قطع برق برای کاهش فشارها بر شبکه سبب شده تا برنامه های زمان بندی شده قطع برق برای عموم استان های کشور تدوین و ارائه شود که ما در تکراتو پیش از این به آن ها پرداخته بودیم.

اما به نظر برنامه قطع برق 7 خرداد 1400 به علت کاهش مصرف نسبت به روزهای قبل لغو شده است در عموم نقاط کشور خبری از خاموشی های زمان بندی شده نخواهد بود.

برنامه قطع برق امروز 7 خرداد 1400

امروز قطعی برق نداریم!

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور در تشریح برنامه قطعی برق روز جمعه 7 خرداد 1400 گفت که برای امروز با وجود اینکه پیش بینی می شود مصرف برق به 50 هزار مگاوات برسد، اما تا به حال مصرف برق روی عدد 46 هزار و 50 مگاوات گزارش شده است. او ادامه داد:

خوشبختانه با توجه به بهبود شرایط دمایی و همکاری خوب مشترکان صنعتی، کشاورزی و خانگی، امروز محدودیت‌ها به حداقل ممکن رسیده است و در صورت تداوم همکاری مشترکان، امروز مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت.

سخنگوی صنعت برق البته با وجود اعلام اینکه امروز قطعی برق نداریم تصریح کرد که برای هفته های آتی پیش بینی یم شود با افزایش دما مصرف برق افزایش قابل توجهی داشته باشدک. رجبی مشهدی در پایان تاکید کرد: از همه مشترکان درخواست می‌کنیم که تا حد امکان از مصارف غیرضروری در ساعات اوج مصرف خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه قطع برق امروز 7 خرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر