coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اولین رندرهای هوآوی واچ 3 منتشر شد

اگر درحال حاضر عموم توجهات بر جدیدترین گوشی های هوآوی و البته سیستم عامل جدید هارمونی متمرکز است اما حالا اولین رندرهای هوآوی واچ 3 منتشر شده است.

با وجود اینکه مهمترین اخباری که در روزهای اخیر حول محور نام هوآوی مطرح شده است به سیستم عامل جدید این شرکت برای محصولاتش که جایگزینی برای اندروید است مربوط است، اما در این میان به سادگی نمی توان بیخیال محصولات جدید هوآوی در عرضه های گوناگون از جمله در رسته بهترین ساعت های هوشمند 2021 شد.

فارغ از این ها باید انتظار رونمایی هوآوی از جدیدترین گوشی های سری محبوب پی را نیز داشته باشیم که طبعا در شمار بهترین گوشی های هواوی 2021 خواهند بود. اما حالا اطلاعاتی از ساعت هوشمند هوآوی واچ ۳ منتشر شده است.

اولین رندرهای هوآوی واچ 3 منتشر شد

فاصله زیادی تا برگزاری رویداد رسمی هواوی نداریم و در مدت اخیر اطلاعات زیادی از این برنامه و محصولاتی که در آن رونمایی خواهد شد منتشر شده است. یکی از مورد انتظارترین موارد طبیعتا جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی با نام هواوی واچ ۳ خواهد بود.

بنابر اخبار موجود این محصول شامل هوآوی واچ ۳ و هوآوی واچ ۳ ژرو خواهد بود و هر دو مدل جزو اولین ساعت های این شرکت هستند که به هارمونی او اس مجهز خواهند بود.

اولین رندرهای هوآوی واچ 3 منتشر شد

تا چندی پیش از این اخبار دقیقی در این زمینه منتشر نشده بود اما حالا به لطف افشاگری های جدید به برخی تصاویر تبلیغاتی یک ساعت هوشمند دسترسی داریم که به نظر مربوط به هوآوی واچ ۳ است. در تصویر دو مدل ساعت دیده می شود که یکی دارای بند سیلیکونی و دیگری دارای قاب فولادی ضد زنگ با بند چرمی است.

صفحه نمایش ساعت بسیار بزرگ و با حاشیه های کم به نظر می رسد و همچنین لبه های آن کمی خمیده است. تصاویر اطلاعات خاصی از ویژگی های سیستم عامل هارمونی به دست نمی دهد اما تعدادی ویجت رو نمایشگر به چشم می خورد که شامل زمان و تاریخ، آب و هوا و نیز اطلاعات مربوط به پخش موسیقی است. حال باید دید محصول جدید هوآوی در رقابت جدی با محصولات دیگر چگونه عمل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین رندرهای هوآوی واچ 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر