coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده بازی پرتغال بلژیک یورو 2020 امروز [+ساعت پخش]

رقابت های یورو 2020 حالا وارد مرحله حذفی خود شده است و طبعا فوتبال دوستان نمیخواهند پخش زنده بازی پرتغال بلژیک یورو 2020 امروز را از دست بدهند.

معمولا از یورو به عنوان مهمترین رقابت فوتبالی ملی بعد از جام جهانی یاد می شود. در یورو 2020 که به واسطه کرونا با یکسال تاخیر در سال 2021 برگزار می شود حالا تیم های صعود کننده به دور حذفی رقبای خود را شناخته و برای صعود به جمع 8 تیم پایانی رقابت خواهند کرد.  یکی از مهمترین بازی های این دور ا رقابت های یورو که مدنظر شمار زیادی از طرفداران است بدون شک بازی مهم و جذاب پرتغال بلژیک است.

دو تیم در مرحله گروهی وضعیت نسبتا متفاوتی داشتند. در ادامه ضمن مرور کلی عملکرد دو تیم به پخش زنده بازی پرتغال بلژیک یورو 2020 امروز خواهیم پرداخت. با تکراتو همراه باشید.

پخش زنده بازی پرتغال بلژیک یورو 2020 امروز [+ساعت پخش]

دو تیم پرتغال و بلژیک با خیل عظیمی از ستارگان هردو از مدعیان اصلی کسب عنوان در این دور از رقابت ها هستند. پرتغال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با کریستیانو رونالدو و چند مهره کلیدی دیگر پا به رقابت ها گذاشت و در صعود از گروه مرگ رقابت ها نوفق بود. این تیم در مرحله گروهی بعد از یک برد 3 صفر خوب مقابل مجارستان، مقابل آلمان مغلوب شد، اما با متوقف کردن فرانسه موفق به صعود به دور بعد شد.

اگرچه پرتغال برای صعود از هفت خان گذر کرد، بلژیک برای صعود از گروه B مشکل چندانی نداشت. جایی که این تیم با روسیه، فنلاند و دانمارک هم گروه بود و در پایان با سه برد از سه بازی، هفت گل زده و تنها یک گل خورده به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد. تیم ملی پرتغال مانند سال 2016 به دشواری و به عنوان تیم سوم جدول راهی دور حذفی جام ملت های اروپا شد. البته شاگردان فرناندو سانتوس در آن دوره موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و در فینال فرانسه را مغلوب کردند.

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال در نشست خبری پیش از بازی گفت:

بلژیک به یک بازیکن وابسته است و نه پرتغال. دو تیم در کلاس مشابهی قرار دارند، این دیدار مانند یک فینال است و هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی خواهند بود. می دانیم که مقابل حریف باکیفیتی بازی می کنیم و من معتقدم، امیدوارم و اطمینان دارم که شرایط پرتغال بهتر خواهد شد. تیم در این چهار روز خوب استراحت کرده و فقط شش بازیکن در همه دیدارها در ترکیب قرار گرفتند.

پخش زنده بازی پرتغال بلژیک یورو 2020 امروز [+ساعت پخش]
پخش زنده بازی پرتغال بلژیک یورو 2020 امروز [+ساعت پخش] / ساعت پخش بازی پرتغال بلژیک یورو 2020
بلژیک که در جام جهانی 2018 روسیه جایگاه سوم را به دست آورد حالا با یک تیم یکدست شده و منظم با حضور ستارگانی چون لوکاکو، دیبروین و تیبو کورتوآ به کسب عنوان قهرمانی یورو می اندیشد.
این بازی از هر جهت برای فوتبال دوستان حائز اهمیت است و برخی معتقدند برنده این دیدار، قهرمان یا حداقل یک پای فینال یورو 2020 خواهد بود. این بازی حساس راس ساعت 23:30 دقیقه به وقت تهران در استادیوم دلا کارتوخا شهر سویا اسپانیا برگزار می شود.

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز پیش از بازی گفت:

وقتی شما به طور خاص فقط برای مهار یک بازیکن برنامه ریزی کنید، ممکن است توسط سایر بازیکنان صدمه ببینید. به نظر می رسد کریستیانو رونالدواز آن دسته بازیکنان بوده است که در لحظه مناسب، پاس دقیق و موقعیت مناسب را به دست می آورد و شما باید همیشه مراقب باشید، اما باید در مقابل 10 بازیکن دیگر پرتغال نیز همان گونه دفاع کرد.

قضاوت این بازی نیز به فلیکس بریخ آلمانی سپرده شده است. در دیگر بازی امروز و از ساعت 20:30 به وقت تهران دو تیم چک و هلند در ورزشگاه پوشکاش آرنا به مصاف هم خواهند رفت.

پخش زنده بازی پرتغال بلژیک یورو 2020 امروز [+ساعت پخش]
پخش زنده بازی پرتغال بلژیک یورو 2020 امروز [+ساعت پخش] ‌/ ساعت پخش بازی پرتغال بلژیک یورو 2020

لینک پخش زنده بازی پرتغال بلژیک 5 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی پرتغال و بلژیک امروز از BBCiPlayer شبکه BBC One

(برای استفاده از لینک بی.بی.سی آی‌پلیر آی.پی خود را به بریتانیا تغییر دهید.)

پخش زنده بازی امروز بلژیک پرتغال از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی پرتغال بلژیک یورو 2020 از تلوبیون (Telewebion)

 

اگر شرایط پخش زنده ندارید، می‌توانید به کانال تلگرام فوتفان آنلاین با آیدی @FootFunOnline بروید و گزارش لحظه‌ای بازی را به همراه ویدیوی گل‌ها دنبال کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده و ساعت پخش بازی پرتغال بلژیک یورو 2020 امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر