coinex
otetmarket
propification.com

پخش زنده بازی هلند جمهوری چک یورو 2020 امروز [+ساعت پخش]

پخش زنده بازی هلند جمهوری چک یورو 2020 را از دست ندهید. با شروع مرحله حذفی یورو 2020 بازی های جذاب تری پیش رو است. در پخش زنده بازی امروز چک هلند با ما همراه باشید.

گرچه مسابقات یورو 2020 حال و در سال 2021 در حال پیگیری است، اما با اعلام یوفا همچنان باید با نام یورو 2020 شناخته شود. یورو 2020 در مرحله گروهی خود بازی های جذابی داشت. از بازی های گروه F یا گروه مرگ رقابت ها که با حضور فرانسه، آلمان و پرتغال وضعیت پیچیده ای داشت تا صعود حماسی دانمارک به مرحله بعد و البته قدرت نمایی ایتالیا و بلژیک!

در ادامه ضمن بررسی عملکرد کلی دو تیم در دور گروهی یورو 2020 به پخش زنده بازی هلند جمهوری چک یورو 2020 خواهیم پرداخت.

پخش زنده بازی هلند جمهوری چک یورو 2020

اگرچه به نظر بازی چک هلند چندان حائز توجه نمی رسد و به نظر برخی برنده آن از پیش هلند خواهد بود اما باید بدانید که یورو به هیچ وجه پیش بینی پذیر نیست.

چک اگرچه در مرحله گروهی در گروه D رقابت ها سوم شد و به لطف تفاضل گل به دور حذفی رسید اما در این مرحله عملکرد خوبی داشت. این تیم که در ترکیب خود از بازیکنانی چون پاتریک شیک، ولادیمیر داریدا و توماس سوچک بهره مند است در دور گروهی و با درخشش همین بازیکنان ابتدا اسکاتلند را دو بر صفر شکست داد و سپس در تقابل با نائب قهرمان جهان به تساوی یک بر یک رسید. این تیم در بازی پایانی خود و در جدالی حساس، یک بر صفر مقابل انگلستان پرستاره که به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کرد شکست خورد.  چک به درخشش ادامه دار سوچک و شیک امیدوار است تا شاید بتواند هلند جوان و پویای این روزها به هدایت فرانک دی بوئر را شکست دهد.

هلند اما که قبل از آغاز رسمی یورو با جدایی رونالد کومان مربی موفق خود کمی روند نزولی گرفته بود، از آغاز یورو 2020 عملکرد خوبی را با درخشش ستارگانی چون ممفیس دیپای و فرانکی دی یونگ داشته است. تیم هلند که از یک دوجین ستارگان جوان و موفق این روزهای دنیای فوتبال تشکیل شده است در دور گروهی رقابت ها با تیم های اتریش، اوکراین و مقدونیه شمالی در گروه C رقابت داشت.
در گام اول هلندی ها در یک بازی پرگل اوکراین را سه بر دو شکست دادند. این تیم با پیروزی دو بر صفر مقابل اتریش و سه بر صفر مقابل مقدونیه شمالی اما به کار خود در مرحله گروهی با سه برد از سه بازی پایان داد تا به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.

این بازی راس ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه پوشکاش آرنا برگزار می شود و قضاوت آن به سرگی کاراسف داور روس سپرده شده است. در دیگر بازی امروز نیز دو تیم پرتغال و بلژیک در جدالی حساس و تعیین کننده از ساعت 23:30 به رقابت خواهند پرداخت.

لینک پخش زنده بازی هلند چک 6 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی هلند و جمهوری چک امروز از BBCiPlayer شبکه BBC One

(برای استفاده از لینک بی.بی.سی آی‌پلیر آی.پی خود را به بریتانیا تغییر دهید.)

پخش زنده بازی امروز هلند چک از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی هلند جمهوری چک یورو 2020 از تلوبیون (Telewebion)

 

اگر شرایط پخش زنده ندارید، می‌توانید به کانال تلگرام فوتفان آنلاین با آیدی @FootFunOnline بروید و گزارش لحظه‌ای بازی را به همراه ویدیوی گل‌ها دنبال کنید.

.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده و ساعت پخش بازی هلند جمهوری چک یورو 2020 امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر