;
coinex

سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino) ؛ زندگینامه، تصاویر و بهترین فیلم‌ها

سوفیا دی مارتینو یکی از بازیگران سریال معروف و جدید لوکی است و ما در این گفتار به بیوگرافی Sophia Di Martino و همینطور معرفی فیلم‌های او می‌پردازیم.

Sophia Di Martino یک بازیگر بریتانیایی است که 37 سال سن دارد. وی در 15 نوامبر 1983 در انگلستان متولد شده است. او از سال 2004 فعالیت خود را در صنعت بازیگری آغاز کرده و در دیزنی پلاس در سریال لوکی نقش آفرینی کرده است. از این رو، در ادامه این مقاله بیوگرافی سوفیا دی مارتینو ، عکس های Sophia Di Martino و همینطور بهترین فیلم های سوفیا دی مارتینو را به شما معرفی می‌کنیم.

سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino)

اگر شما سریال لوکی را تماشا کرده باشید، مطمئنا با بازیگر خوش چهره شخصیت سیلوی با بازی Sophia Di Martino آشنایی دارید. همینطور که قبل‌تر اشاره کردیم، این بازیگر بریتانیایی 37 سال سن دارد و در سال 2004 در سریال Holby City در نقش Gemma Walker حضور داشته است.

علاوه بر آن، سوفیا یکی از بازیگران ثابت سریال پزشکی Casualty بوده و در آن از سال 2009 تا 2011 نقش Pauline “Polly” Emmerson را بازی می‌کرده است. دی مارتینو در فیلم و سریال‌های زیادی حضور داشته و به خاطر تجربه کافی و بازیگری خوب آن برای یکی از نقش‌های اصلی سریال لوکی انتخاب شد.

اما از زندگی شخصی و کاری او چه می‌دانیم؟ ما در ادامه به بررسی بیوگرافی سوفیا دی مارتینو  و حقایق زندگی شخصی و کاری وی خواهیم پرداخت. در ادامه با بیوگرافی Sophia Di Martino همراه ما باشید.

بیوگرافی Sophia Di Martino

سوفیا دی مارتینو
بیوگرافی سوفیا دی مارتینو

سوفیا دی را می‌توان یکی از بازیگران مشهور و زیبای انگلستان به شمار آورد. این بازیگر متولد 15 نوامبر 1983 بوده، در یک خانواده متوسط بزرگ شده و از دین مسیحیت پیروی می‌کند. اطلاعاتی درباره نام پدر، مادر و خواهر و یا بردار وی موجود نیست.

سوفیا اطلاعات زیادی درباره زندگی خود افشا نکرده ولی به نظر می‌رسد وی با Will Sharpe در رابطه هستند. Will Sharpe نیز همانند سوفیا در صنعت سرگرمی به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان حضور دارد. هرچند این دو رابطه خود را محرمانه نگه داشته‌اند، اما در پروژه‌های مختلفی همچون سریال Flowers و The Electrical Life of Louis Wain با یکدیگر همکاری داشته‌اند. به علاوه، آنها در نوامبر 2019 اولین فرزند خود را به دنیا آوردند و درست در اواخر ماه‌های بارداری، سوفیا برای بازی در دنیای مارول انتخاب شد.

او تاکنون در تئاتر، موسیقی و شوهای تلویزیونی فعالیت داشته است. او تحصیلات مدرسه خود را در شهر زادگاهش گذرانده و در دانشگاه سالفورد تحصیلات کالج خود را گذرانده و دارای مدرک لیسانس در افتخارات عملکرد رسانه است. قد سوفیا دی 167 سانتی متر و وزن آن 58 کیلوگرم است.

سوفیا دی در اینستاگرام و فیس بوک فعالیت دارد و شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به اکانت وی دسترسی پیدا کنید:

پیج اینستاگرام Sophia Di Martino

پیج فیس بوک Sophia Di Martino

بهترین فیلم های Sophia Di Martino

سوفیا دی مارتینو
بهترین فیلم های Sophia Di Martino

سوفیا دی در گذشته در فیلم و سریال‌های زیادی نقش آفرینی کرده است. از جمله بهترین فیلم های Sophia Di Martino می‌توان به سینمایی Yesterday (2019) اشاره کرد. این فیلم سینمایی در ژانر موزیکال کمدی به کارگردانی دنی بویل و نویسندگی ریچارد کرتیس است و  داستان یک موزیسین جوان است که پس از یک تصادف متوجه میشود که او تنها فردی در جهان است که گروه موسیقی بیتلز را به خاطر دارد.

علاوه بر آن، او در سریال‌های لوکی، تلفات و رویال امروز حضور داشته است. به طور کلی، نقش وی در سریال لوکی باعث مشهوریت او در صنعت سینما شد. در ادامه ما فهرستی از تمام فیلم‌ها و سریال‌های این بازیگر که تاکنون در آنها نقش آفرینی کرده آماده کرده‌ایم.

سریال های Sophia Di Martino

  • Casualty (1986)
  • Into the Badlands (2015-2019)
  • Flowers (2016-2018)
  • The Road to Coronation Street (2010)
  • Loki (2021)
  • Mount Pleasant (2011-2017)
  • The Royal Today (2008)
  • Click and Collect (2018)
  • Election Spy (2017)
  • The Photographer (2020)

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های دی سی 2021

بهترین فیلم های مارول

فیلم های Sophia Di Martino

  • Black Pond (2011)
  • The Road to Coronation Street (2010)
  • The Darkest Universe (2016)
  • Click and Collect (2018)
  • Yesterday (2019)
  • End-O (2019)
  • The Electrical Life of Louis Wain
  • A Royal Night Out (2015)
  • Sweetheart (2021)
  • Draw on Sweet Night (2015)
  • Spencer Jones Christmas
  • Scrubber
  • Baby Gravy (2017)
  • Dvision
  • Smear (2017)
  • The Lock-in
  • The Jonah Man
  • Kara Gol
  • The Lost Films Of Bloody Nora (2018)
  • Canned
  • Since Yesterday
  • Blue

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

مصاحبه Sophia Di Martino برای سریال لوکی

سوفیا دی مارتینو
عکس های Sophia Di Martino

زمانی که Sophia Di Martino برای سریال دیزنی پلاس لوکی تست داد، سپتامبر 2019 بود. تو به عنوان یک بازیگر فعال از سال 2004 در چندین سریال بریتانیایی از جمله Flowers و Election Spy حضور داشته است. همینطور سوفیا دی در فیلم سینمایی Yesterday نقش مکمل بوده است. اما او تا قبل از بازی در سریال لوکی، هیچ نقش اصلی که بتواند او را یک قدم به موفقیت نزدیک‌تر کند، نداشته است.

سوفیا در نقش سیلوی در دو قسمت آخر استودیو مارول لوکی معرفی شد. او همانند تام هیدلستون گونه‌ای از خدایان شیطانی است که شروع زندگی وی همانند لوکی بوده ولی زندگی او به گونه متفاوتی رقم خورد. در قسمت سوم، سیلوی و لوکی تقریباً کل ساعت را صرف شناختن یکدیگر می‌کنند و مشخص می‌شود که سیلوی برای داستان بزرگتر چه نقشی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2021

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

طبیعتا این نقش بزرگ فرصتی عالی برای دی مارتینو به وجود آورده است و می‌تواند موفقیت و شهرت او را در صنعت سینما تضمین کند. سوفیا دی درباره اولین تست بازیگری خود برای استودیو مارول گفته است:

این کوتاه‌ترین تجربه انتخاب بازیگران بود که فکر می‌کنم تاکنون داشته‌ام. من یک تست بازیگری بسیار کوتاه انجام دادم و حتی از من خواسته نشد که صحنه را تکرار کنم. من نمی‌توانستم کس دیگری را نیز ملاقات کنم چرا که در آن زمان آخرین روزهای بارداری خود را می‌گذراندم. به همین خاطر توانایی سفر کردن نداشتم. تام و دیگر دست اندکاران همگی در آمریکا بودند بخاطر همین من در تست روی صحنه شرکت نکردم. با همان تست اولیه توانستم این نقش را بدست بیاورم. این کارها آنقدر سریع رخ داد که همه شوکه شده بودند.

سوفیا دی مارتینو
عکس های سوفیا دی مارتینو

زمانی که سوفیا در این نقش پذیرفته شد، همانند دیگر افراد دنیای مارول از افشای اطلاعات نقش‌ها و سریال خودداری کرد. اما در نهایت وی مصاحبه‌ای درباره نقش خود و سریال لوکی صحبت کرده است که در ادامه می‌توانید بخشی از آن را مطالعه فرمایید.

سیلوی واقعا خودش را به عنوان لوکی نمی‌بیند. بخاطر همین شما برای شکل دادن شخصیت خود چقدر از عملکرد تام هیدلستون در نقش لوکی کمک گرفتید؟

من به عملکرد او نگاه می‌کردم اما تلاش می‌کنم زیاد تحت تاثیر آن قرار نگیرم. سیلوی سابقه بسیار متفاوتی با لوکی داشته است. او شخص دیگری است و این مسئله از همان ابتدا برای ما واقعاً مهم بود. زمانی که من در این نقش پذیرفته شدم، کارگردان کیت هرون توانست بیشتر در این رابطه برای من توضیح دهد.

طبق گفته وی، سیلوی شخصیت خود را دارد و در واقع او لیدی لوکی از کمیک ها نیست. منظورم این است که سریال از کمیک الهام گرفته است، اما این یک داستان کاملاً جدید را رقم می‌زند. به خاطر همین من می‌خواستم که شخصیت سیلوی را خودم بسازم.

بعضی اوقات در طول سریال می‌بینید که من و تام کارهای بسیار مشابهی انجام می‌دهیم، مثلا کارهای فیزیکی و صحنه‌ای مبارزه ما بسیار به هم شباهت دارد به گونه‌ای که انگار ما آینه یکدیگر هستیم و البته تمام این‌ها به صورت هدفمند انجام می‌شود. اما در بقیه صحنه‌ها رفتار ما متفاوت است.

یکم درباره خودت برای ما بگو. شنیده‌ام از دوران جوانی بسیار به بازیگری علاقه‌مند بوده‌ای؟

آره، من از آن بچه‌های روی مخ بودم که همیشه خواهرم را مجبور می‌کردم که با من در اتاق نشینمن بازی کند. همیشه هم نقش بهتر را خودم بازی می‌کردم. فکر می‌کنم این بهانه‌ای بود که به او دستور بدهم. من از آن بچه‌هایی بودم که همیشه رئیس بازی درمیاورند.

در طول مدرسه نیز از بازیگری لذت می‌بردم. آن زمان واقعا نمی‌دانستم که بازیگری یک شغل است و می‌توانم به عنوان یک حرفه آن را انتخاب کنم تا اینکه کمی بزرگ‌تر شدم. من از آن بچه‌هایی نبودم که بگویم می‌خواهم در آینده بازیگر شوم چون فکر می‌کردم خانواده‌ام به من می‌خندند.

هیچکدام از اعضای خانواده‌ام در این صنعت فعالیت ندارند و من واقعا درکی از این موضوع نداشتم. به همین خاطر من این رویا را پیش خودم نگه داشتم و کم کم آن را شکل دادم تا الان که به عنوان یک بازیگر شناخته می‌شوم.

چطور زمانی که باردار بودی، تست فیزیکی اجرا را انجام دادی؟

خب، خوشبختانه صحنه‌ای که به من دادند، آن صحنه قطار بود که هر دو با هم صحبت می‌کردند. بنابراین نیاز نبود که من بایستم و تنها سر و شانه‌هایم مشخص بود و هرکس که تست را ببیند، متوجه بارداری من نمی‌شود. با این حال، می‌توانم بگویم بسیار خوش شانس بودم که یک صحنه‌ی سخت فیزیکی مثل بدلکاری و غیره برای من مشخص نشده بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

عکس های Sophia Di Martino

شما می‌توانید در آلبوم‌های زیر، عکس های Sophia Di Martino را مشاهده نمایید. به منظور بزرگ سازی عکس های سوفیا دی مارتینو روی آنها کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما در خصوص سوفیا دی مارتینو (Sophia Di Martino) چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر