;
coinex

افشای اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ 4

در آینده‌ای نزدیک، سامسونگ قصد دارد از نسل جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 خود رونمایی کند. در این میان اطلاعات جدیدی از این ساعت‌ها منتشر شده است.

هر چه بیشتر به زمان رونمایی ساعت‌های هوشمند مدل Galaxy Watch4 نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره آنها افشا می‌شود. در همین چند روز گذشته، اطلاعات جدید از این ساعت‌ها افشا شد که نشان می‌دهد سری Galaxy Watch4 سامسونگ دارای مدل کلاسیک نیز هست و با توجه به رندرهای منتشرشده از این مدل، به نظر می‌رسد مدل کلاسیک دارای حاشیه چرخان است ( که این ویژگی در نسخه اصلی دیده نمی‌شود) و همینطور قیمت آن نیز بیشتر از مدل اصلی است. در ادامه، اطلاعات بیشتری که درباره ایت ساعت منتشر شده را بررسی می‌کنیم.

افشای اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ 4

سامسونگ یکی از برندهای معتبر دنیاست که در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارد. این برند توانسته طرفداران زیادی را در سراسر جهان پیدا کند و برخی افراد گوشی‌های آن را بهترین گوشی های 2021 می‌دانند و به همین خاطر بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های سری M سامسونگ توانسته‌اند نظر کاربران را به خود جلب کنند.

از گوشی‌های این شرکت که بگذریم، قرار است سامسونگ در آینده بهترین ساعت های هوشمند 2021 را معرفی کند و در این مدت اطلاعات قابل توجهی درباره این سری گلکسی واچ منتشر شده است. این اطلاعات حاکی از آن است که برند سامسونگ قرار است گلکسی واچ ۴ را در دو اندازه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری و به‌ترتیب با قیمت ۳۵۰ تا ۳۷۰ و ۳۸۰ تا ۴۰۰ یورو به مشتریان عرضه کند. همینطور این ساعت‌های هوشمند در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و طلایی راهی بازار خواهد کرد.

طبق اطلاعات افشا شده، نسخه کلاسیک این مدل نیز در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری و به‌ترتیب با قیمت ۴۷۰ تا ۵۰۰ و ۵۰۰ تا ۵۳۰ یورو خواهد بود و در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی وارد بازار می‌شود. به‌بیانی دیگر، اگر مشتری بخواهد یک نسخه بزرگ‌تر مجهز به صفحه‌نمایش و باتری بزرگ‌تر تهیه کند، می‌بایست ۳۰ یورو بیشتر پرداخت کند.

افشای اطلاعات جدیدی از گلکسی واچ 4

اگر بخواهیم این سری جدید را با سری ساعت های هوشمند قبلی سامسونگ مقایسه کنیم، گلکسی واچ ۳ در دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری به‌ترتیب با قیمت ۴۳۰ و ۴۶۰ یورو به بازار عرضه شد که دقیقا مانند مدل Galaxy Watch4 اختلاف قیمت ۳۰ یورویی در آن دیده می‌شود.

هرچند سری گلکسی واچ ۳ مدل کلاسیک نداشت اما مدل LTE آن ۵۰ گران تر از مدل دیگر آن بود. به علاوه، سامسونگ یک سال قبل‌تر از معرفی گلکسی واچ ۳، مدل واچ اکتیو ۲ را روانه بازار کرد و مدل ۴۰ میلی‌متری را با قیمت ۲۵۰ یورو و مدل ۴۴ میلی‌متری را با قیمت ۲۷۰ یورو فروخت.

با این حال، سامسونگ اطلاعات مربوط به نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود، یعنی مدل Galaxy Watch4 اکتیو، منتشر نکرده و ممکن است اصلا این محصول معرفی نشود.

ساعت‌های هوشمند سری Galaxy Watch4 به طور خلاصه به شرح زیر است:

  • Galaxy Watch4 معمولی ۴۰ میلی‌متری: ۳۵۰ تا ۳۷۰ یورو
  • گلکسی واچ 4 معمولی ۴۴ میلی‌متری: ۳۸۰ تا ۴۰۰ یورو
  • Galaxy Watch4 کلاسیک ۴۲ میلی‌متری: ۴۷۰ تا ۵۰۰ یورو
  • گلکسی واچ 4 کلاسیک ۴۶ میلی‌متری: ۵۰۰ تا ۵۳۰ یورو

اگر از مبحث قیمت‌های سری جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ بگذریم، این شرکت قصد دارد به همراه این سری از گلکسی بادز ۲ نیز رونمایی کند. هرچند در اوایل شایعه شده بود که قیمت گلکسی بادز ۲ بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ دلار خواهد بود. اما شایعه جدید حاکی از آن است که قیمت این ساعت از ۱۸۰ تا ۲۰۰ یورو در اروپا است. ازآنجا که گلکسی بادز ۲ از قابلیت نویز کنسلینگ فعال (ANC) برخوردار نیست، گران‌تربودنش از گلکسی بادز لایو در زمان عرضه (۱۷۰ یورو) و قیمت فعلی گلکسی بادز پرو (۲۰۰ یورو) منطقی نیست.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر