;
coinex

وان پلاس 9T با نمایشگر LTPO و دوربین چهارگانه در راه است

اخبار جدید درباره وان پلاس 9T حاکی از آن است که این پرچم‌دار با دوربین چهارگانه و نمایشگر LTPO به بازار عرضه خواهد شد. در به ادامه جزئیات بیشتر می‌پردازیم.

برند چینی وان پلاس در سال 2021 توانسته گوشی‌های با کیفیت و عالی را به بازار عرضه کند. برای مثال در اوایل سال 2021 این برند از گوشی‌های سری وان پلاس ۹ رونمایی کرد و حال نیز در حال آماده شدن برای معرفی یکی دیگر از گوشی‌های پرچم‌دار خود می‌شود. با توجه به اطلاعات موجود، این پرچم‌دار وان پلاس 9 تی نام خواهد داشت و ظاهرا مانند وان پلاس 9 های دیگر، دارای دوربین هاسلبلاد است. در ادامه جزئیات موجود از این گوشی را بررسی می‌کنیم.

وان پلاس 9T با نمایشگر LTPO و دوربین چهارگانه در راه است

پس از معرفی وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو در زمستان امسال، وان پلاس به عنوان عرضه کننده شماری از بهترین گوشی های 2021، قصد دارد وان پلاس 9 تی در تابستان امسال معرفی خواهد شد و با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده، 9T دارای رابط کاربری ColorOS 11 است. اما انتظار می‌رود این گوشی در بازار جهانی به OxygenOS دسترسی داشته باشد و ColorOS 11 برای بازار چین درنظر گرفته شده باشد.

این پرچمدار جدید که مطمئنا در رده بهترین گوشی های وان پلاس قرار می‌گیرد، به دوربین اصلی چهارگانه هاسلبلاد با سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. البته وان پلاس برای این پرچم‌دار خود نسخه پرو در نظر نگرفته و در نتیجه خبری از وان پلاس ۹T پرو نخواهد بود.

وان پلاس 9T
وان پلاس 9T

هرچند اطلاعات اخبار جدید اطلاعات بیشتری به ما نمی‌دهد، اما طبق اطلاعاتی که در گذشته افشا شده است، انتظار می‌رود موبایل جدید وان پلاس به نمایشگر LTPO سامسونگ E4 مجهز شود. این نمایشگر رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد داشت و رفرش ریت آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد تا قادر به رقابت با دیگر پرچمدارهای اندرویدی بازار باشد و حتی می‌تواند در رده بهترین نمایشگر گوشی 2021 قرار بگیرد.

هرچند چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس اخبرا معرفی شده و نسخه‌ی پیشرفته‌تر اسنپدراگون ۸۸۸ است، اما این تراشه در حال حاضر تنها در گوشی‌های برند ایسوس، آنر، موتورولا، ویوو و شیائومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو، گوشی ۹T احتمالا با همان اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسد.

در اکتبر سال 2020، وان پلاس ۸T معرفی شد اما به نظر می‌رسد نسل جدید این مدل در سپتامبر از راه برسد. همینطور احتمال دارد قبل از رونمایی از این گوشی، وان پلاس آگوست از گوشی نورد ۲ هم رونمایی کند که احتمال دارد جزو بهترین گوشی های چینی 2021 باشد.

طبق شایعاتی که درباره این گوشی به نظر می‌رسد، وان پلاس نورد ۲ به نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک مجهز شود. این دستگاه احتمالا در بالاترین نسخه از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌مند باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درخصوص وان پلاس 9T چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر