;
coinex

قیمت گلکسی زد فلیپ 3 چقدر است؟

با توجه به گزارشات جدید و قیمت گلکسی زد فلیپ 3 ، می‌توان گفت این نسل جدید گوشی تاشو از قیمت نسبتا معقولی برخوردار است. در ادامه جزئیات را بررسی می‌کنیم.

گلکسی Z Flip 3 سامسونگ را می‌توان نسل جدید گوشی‌های تاشو دانست و به نظر می‌رسد قیمت این گوشی تقریبا با دیگر پرچمداران برابری می‌کند. این بدین معناست که احتمالا در سال‌ آینده گوشی‌های تاشو در قیمت‌های قابل دسترس‌تری به مردم ارائه می‌شوند. در ادامه، قیمت و جزئیات این گوشی سامسونگ را که به زودی معرفی می‌شود، بررسی می‌کنیم.

قیمت گلکسی زد فلیپ 3 چقدر است؟

طبق گزارشات موجود، احتمال دارد که Galaxy Z Flip 3، یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۱۲۴۹ دلار به مردم ارائه شود. این موضوع نشان دهنده این است که Galaxy Z Flip 3 نسبت به گلکسی زد فلیپ اولیه 100 دلار ارزان‌تر است. هنوز اطلاعاتی در راستای عرضه شدن این گوشی با رم و حافظه داخلی بالاتر به بازار وجود ندارد.

این گوشی با داشتن باتری با  ظرفیت 4400 میلی‌آمپر ساعت را می‌توان در رده بهترین باتری گوشی 2021 نیز قرار داد. هنوز رنگ بندی این گوشی که قرار است در  رویداد گلکسی آنپکد 2021 رونمایی شود، نهایی نشده ولی احتمالا گلکسی زد فلیپ 3 با رنگ‌های بژ-سفید، سیاه، سبز زیتونی و بنفش به بازار عرضه شود.

 

قیمت گلکسی زد فلیپ 3

 

هرچند این گوشی تاشو قیمت کمتری دارد، ولی پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسخه قبلی خود کرده است. این گوشی که می‌تواند در زمره بهترین گوشی های تاشو قرار بگیرد، از نمایشگر بزرگتر ۱.۹ اینچی با پنل Super AMOLED بهره می برد. به علاوه، انتظار می رود صفحه نمایش تاشو 6.7 اینچی داخلی آن دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز باشد. Galaxy Z Flip 3 همچنین به پردازنده سریعتر Snapdragon 888 با قابلیت اتصال 5G مجهز خواهد شد که آن را تبدیل به یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 می‌کند.

انتظار می‌رود گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 از ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی روی قاب پشتی دستگاه و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در داخل برخوردار باشد. همینطور این گوشی می‌تواند رابط کاربری One UI 3.1.1 مبتنی بر Android 11 را به صورت پیش فرض ارئه کند.

از دیگر ویژگی‌های آن می توان به حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه، گواهی IP برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب در کنار شارژ بی سیم اشاره کرد. GPS ، Wi-Fi 6 ، بلوتوث 5.0 ، NFC و بلندگوهای استریو نیز روی این گوشی پیش بینی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص قیمت گلکسی زد فلیپ 3 چیست؟ آیا این قیمت می‌تواند برای شما متقاعد کننده باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر