;
coinex

ویوو ایکس 70 ؛ از پرچمدار جدید vivo چه می دانیم؟

ویوو از موفق ترین کمپانی های تولید گوشی چینی است. در ادامه به معرفی ویوو ایکس 70 جدیدترین پرچمدار این شرکت میپردازیم. با تکراتو همراه باشید!

در سالیان اخیر برندهای چینی در دنیای اسمارتفون های هوشمند رشد حیرت انگیزی داشته اند. جدای از هوآوی و شیائومی که برای عموم ما شناخته شده هستند، نام هایی چون اوپو، وان پلاس، ریلمی و ویوو در مدت اخیر به سرعت پیشرفت کرده اند. اخیرا اطلاعاتی از پرچمدار جدید ویوو منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ویوو ایکس 70 ؛ پرچمدار جدید ویوو چگونه خواهد بود؟

سری ویوو ایکس 60 از موفق ترین و بهترین گوشی ‌های ویوو تولید شده توسط این کمپانی چینی بود که موفقیت خوبی در بازارهای جهانی کسب کرد. حال این برند چینی در تلاش برای ارائه پرچمدار بعدی این نسل از گوشی های خود تحت عنوان ویوو X70 است که می‌توان این گوشی را در دسته بهترین گوشی های 2021 قرار داد. اطلاعاتی که اخیرا توسط یک منبع معتبر و به نقل از افشاگر نام آشنا Digital Chat Station منتشر شده، بر تمرکز کمپانی چینی بر بخش دوربین در گوشی جدید اشاره دارد.

بنابراین اطلاعات ویوو در این گوشی به تبعیت از برخی دیگر از شرکت ها از سنسور دوربین بزرگ 1.1/5 اینچی استفاده خواهد کرد که برای آن یک لرزشگیر گیمبال 5 محوره به کار گرفته می شود. این از بهترین مدل های لرزشگیر موجود در بازار است. این مدل از لرزشگیر را پیش از این تنها در ویوو ایکس 60 پرو پلاس شاهد بودیم.

ویوو ایکس 70

از دیگر اطلاعات منتشر شده درباره این پرچمدار جدید باید به جزئیات نمایشگر پرداخت. به نظر در این بخش نباید انتظار تغییرات شگرفی داشته باشیم. سری قبل پرچمداران ویوو که از بهترین گوشی های چینی 2021 هستند، نمایشگری 6.56 اینچی آمولد با نرخ رفرش 120 هرتزی داشتند.

بنابر ادعای افشاگر مورد بحث، در بخش تراشه بعید است ویوو استفاده از اسنپدراگون 888 را مدنظر داشته باشد و تراشه این گوشی می تواند یکی از مدل های توسعه یافته کوالکام ک کمی ارزان تر است باشد. البته که احتمال استفاده از اگزینوس 2100 نیز نفی نشده است. باتری این دستگاه نیز احتمالا ظرفیتی برابر با 4500 میلی آمپر ساعت دارد که می‌توان آن را بهترین باتری گوشی 2021 دانست و سرعت شارژ آن 66 وات خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص این پرچمدار جدید، ویوو ایکس 70 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر