;
coinex

پخش زنده بازی پرسپولیس آلومینیوم 19 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]

پخش زنده بازی پرسپولیس آلومینیوم 19 تیر 1400 برای همه فوتبال دوستان جذاب و موردانتظار است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم امروز از ساعت 20:55 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. فارغ از جذابیت های این بازی و اهمیت امتیازات آن برای هر دو تیم با توجه به موقعیت شان در جدول، اینکه پرسپولیس باید با تنها تیمی روبرو شود که در لیگ بیستم مقابل آن شکست خورده است.

در واقع بازی رفت دو تیم در اراک را آلومینیوم با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد تا تنها باخت پرسپولیس در لیگ رقم بخورد. اما تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس آلومینیوم 19 تیر 1400 چگونه است؟

پخش زنده بازی پرسپولیس آلومینیوم 19 تیر 1400

لیگ بیستم نیز، فصل پنجم نمایش اقتدار پرسپولیس بوده است، حداقل تا اینجای کار! این تیم که در 4 فصل اخیر را پشت سرهم قهرمان لیگ برتر شده است، دو بار نیز به فینال لیگ قهرمانان صعود کرده و در سال جدید که بسیاری انتظار ضعف آن را داشتند؛ با 15 پیروزی، 10 تساوی و تنها 1 باخت با 55 امتیاز صدرنشین لیگ بیستم است.

تنها باخت پرسپولیسی ها نیز به بازی مقابل آلومینیومی باز میگردد که امسال در اراک از همه تیم های شناخته شده لیگ از جمله تراکتور، پرسپولیس و استقلال امتیاز گرفت. حال بازی برگشت در آزادی می تواند فرصتی برای جبران شکست دور رفت باشد.

در سوی دیگر میدان اما آلومینیوم به سرمربیگری علیرضا منصوریان همچنان به روند خوب و متعادل خود ادامه می دهد. در شرایطی که انتظار می رفت اراکی ها در هفته بیست و پنجم و مقابل استقلال این روزها سرحال حرفی برای گفتن نداشته باشند، این تیم موفق شد یک امتیاز از شاگردان مجیدی به جیب بزند.

پخش زنده بازی پرسپولیس آلومینیوم 19 تیر 1400
پخش زنده بازی امروز پرسپولیس آلومینیوم 19 تیر 1400 / ساعت پخش پرسپولیس آلومینیوم 19 تیر  / نتیجه بازی پرسپولیس آلومینیوم

آلومینیوم در کنار گل گهر و به درستی خود را مدعی کسب سهمیه آسیا می بیند. در شرایطی که فولاد و تراکتور با 36 امتیاز به ترتیب در رده های هفتم و هشتم هستند، تیم های گل گهر با 38 امتیاز و آلومینیوم و حتی پدیده خراسان با 37 امتیاز شانس خود برای کسب سهمیه را بالاتر می بینند. آلومینیوم به شرط کسب حتی حداقل امتیاز نیز همچنان می تواند به بازی های آینده برای آسیایی شدن امیدوار باشد. پس توصیه می کنیم پخش زنده بازی پرسپولیس آلومینیوم 19 تیر 1400 را از دست ندهید.

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس آلومینیوم 19 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی امروز بازی پرسپولیس آلومینیوم از شبکه ورزش

پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم از تلوبیون (Telewebion)

 

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی پرسپولیس آلومینیوم امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر