;
coinex

پخش زنده بازی تراکتور گل گهر 19 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]

در این نوشتار به پخش زنده بازی تراکتور گل گهر 19 تیر 1400 خواهیم پرداخت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این بازی با تکراتو همراه باشید.

به هفته های پایانی و درواقع تعیین کننده لیگ بیستم نزدیک شده ایم. در حاشیه هفته بیست و هفتم لیگ برتر و همزمان با بازی های حساس استقلال و پرسپولیس با حریفانشان، برای تعیین تکلیف محدود کسب سهمیه، دو تیم گل گهر سیرجان و تراکتورسازی تبریز در استادیوم یادگار امام از ساعت 20:15 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
تراکتور رده هشتمی و گل گهر رده چهارمی با امیر قلعه نویی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا جدال سختی خواهند داشت. اما برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور گل گهر 19 تیر 1400 چه باید کرد؟

پخش زنده بازی تراکتور گل گهر 19 تیر 1400

اهمیت این دیدار برای پرشورهای تبریزی از این جهت است که تراکتور با وجود 4 تغییر در کادر فنی به عملکرد ایده آلی در لیگ بیستم دست نیافته است و تیمی که هرسال یکی از مدعیان عنوان قهرمانی بود حال حتی برای کسب سهمیه نیز چالش بزرگی دارد.

این تیم با 36 امتیاز حال پایین تر از فولاد در رده هشتم جدول است و درواقع اوضاع اصلا خوب نیست. تراکتور هفته پیش و در آزادی بازی حساس و تعیین کننده مقابل اسقلال را نیز واگذار کرد. این تیم در 5 بازی آخر خود دو شکست و یک تساوی به دست آورده که اصلا برای تیم بزرگ تراکتور جالب توجه نیست.
حال تبریزی ها اگر به فکر کسب سهمیه باشند باید به هر شیوه ای شده بازی حساس مقابل گل گهر را پیروز شوند. اما گل گهر با عملکرد خوبی که در لیگ بیستم داشته بعید است به این سادگی ها امتیاز به تراکتور بدهد.

گل گهر لیگ را با امیر قلعه نویی و یک دوجین بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس بسیار خوب آغاز کرد. این تیم در ادامه نیز به روند خوب خود ادامه داد، تا حالا سیرجانی ها در سال دوم حضور خود در لیگ برتر یکی از شانس های اصلی کسب سهمیه باشند.

پخش زنده بازی تراکتور گل گهر 19 تیر 1400
پخش زنده بازی امروز تراکتور گل گهر 19 تیر 1400 / ساعت پخش تراکتور گل گهر 19 تیر / نتیجه بازی تراکتور گل گهر

گل گهر در لیگ بیستم اگرچه مقابل مدعیان اصلی چندان خوش شانس نبود، اما توانست با موفقیت امتیازاتی را کسب کند تا حالا و در پایان هفته بیست و ششم با 38 امتیاز در رده چهارم باشد. البته که جنگ سهمیه همچنان ادامه دارد!

هر یک از دو تیم در صورت پیروزی در این دیدار می توانند موقعیت خود را محکم تر کرده، اختلاف خود با دیگر رقبا را افزایش دهند. از سویی احتمال اینکه آلومینیوم مقابل پرسپولیس امتیاز از دست دهد کم نیست و این طبعا بهترین خبر برای امیر قلعه نویی است. پس توصیه می کنیم پخش زنده بازی تراکتور گل گهر 19 تیر 1400 را از دست ندهید.

لینک پخش زنده بازی تراکتور گل گهر 19 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی تراکتور گل گهر سیرجان از شبکه سهند (تلوبیون)

پخش زنده تراکتور گل گهر 19 تیر 1400 از شبکه سهند (صدا و سیمای آذربایجان غربی)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی تراکتور گل گهر امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر