;
coinex

هشدار سازمان مبارزه با قاچاق کالا ؛ اگر تبلت تان سیمکارت ندارد همین حالا تهیه کنید!

بحث بر سر اجرای طرح رجیستری تبلت حال جدی تر شده است. حال هشدار سازمان مبارزه با قاچاق کالا بر ضرورت استفاده از سیمکارت در تبلت ها تاکید دارد.

این روزها ابزارهای هوشمند اعم از لپ تاپ ها، گوشی ها و تبلت ها نقش مهمی در فرایند آموزش آنلاین و حتی امور دورکاری دیگر دارند. در این میان ستاد مبارزه با قاچاق کالا به کاربرانی که از تبلت خود با اتصال به اینترنت وایفای استفاده می کنند هشدار داده که هرچه سریعتر نسبت به تهیه سیمکارت اقدام کنند.

ایده رجیستری تبلت ها مطابق با برنامه ریزی انجام شده از اوایل مرداد ماه پیش رو برای برند لنوو و سایر برندها آغاز می شود. از آنجایی که پس از تاریخ اعلام شده، تبلت های ثبت نشده در شبکه اپراتورها شناسایی نمی شود، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هشدار داده که دانش آموزانی که به علت شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش بدون سیمکارت به اینترنت متصل می شوند و سایر کاربران باید هرچه زودتر دستگاه خود را به سیمکارت مجهز کرده، فعالیتی در شبکه ثبت کنند.

هشدار سازمان مبارزه با قاچاق کالا ؛ اگر تبلت تان سیمکارت ندارد همین حالا تهیه کنید!

در ارتباط با اجرایی شدن طرح رجیستری تبلت ها و برای جلوگیری از زیان های مالی به افراد، سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفته است:

تمام کاربرانی که از طریق شبکه WiFi و بدون استفاده از شبکه اپراتوری کشور به اینترنت متصل بوده‌اند، حتما باید تا پیش از تاریخ‌های اعلامی ضمن قرار دادن سیم‌کارت در تبلت، تماس تلفنی یا ارسال پیامک داشته باشند.

دهقانی نیا در ادامه صحبت های خود گفت که کاربران برای اطمینان از رویت دستگاه خود در شبکه اپراتوری می توانند از طریق وب سایت همتا یا کد دستوری *7777# از اصالت دستگاه خود مطلع شوند و در صورتی که اصالت دستگاه در این استعلام ذکر شود، نیاز به اقدام دیگری نیست.

هشدار سازمان مبارزه با قاچاق کالا ؛ اگر تبلت تان سیمکارت ندارد همین حالا تهیه کنید!

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز البته اطلاع رسانی درباره آغاز طرح رجیستری را با توجه به شمار زیاد دانش اموزانی که از این ابزارها برای کلاس های آنلاین استفاده می کنند، در درجه اول مسئولیت وزارت آموزش و پرورش و مدیران اپلیکیشن شاد دانست و در این باره گفت:

مسؤولان محترم وزارت آموزش و پرورش و مدیران شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) از طریق درگاه‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی خود با کادر آموزش، معلمان و دانش‌آموزان ضمن هشدار به کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به اطلاع‌رسانی گسترده در رابطه با رجیستری تبلت‌ها اقدام نمایند.

طرح رجیستری عموم ابزارهای هوشمند در طول تیرماه 1400 استارت خورد و از 12 تیرماه رجیستری ساعت های هوشمند، بارکد اسکنر، مبدل تلفن ثابت به سیار و PDA آغزا شد. دهقانی نیا همچنین تاکید کرده که تجهیزاتی که پیش از طرح رجیستری فعال شده باشند مشمول طرح نیستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هشدار سازمان مبارزه با قاچاق کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر