;
coinex

تعطیلی 6 روزه پایتخت، استان البرز و شهرهای حومه

علی ربیعی سخنگوی دولت ساعاتی پیش از تعطیلی 6 روزه پایتخت، استان البرز و شهرهای حومه، مطابق با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.

مطابق با اظهارات سخنگوی دولت، استان های تهران و البرز از سه شنبه هفته جاری تا یکشنبه هفته آینده مطابق با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل خواهند بود.

شیوع موج پنجم کرونا در کشور و پیشروی های گونه دلتا کرونا، سبب شده تا آمار جانباختگان کرونا در کشور بسیار بالا رفته و ظرفیت بیمارستان ها بار دیگر پر شود. چندی پیش محسن هاشمی رئیس شوراری شهر تهران گفته بود که در تهران روزانه 100 نفر در اثر کرونا فوت می کنند.

تعطیلی 6 روزه پایتخت، استان البرز و شهرهای حومه

روز گذشته وزیر کشور رحمانی فضلی نیز در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از ارائه پیشنهاد تعطیلی چند روزه تهران و کرج گفته بود و در توضیح گفته بود:

یکی از پیشنهاداتی که در این جلسه مطرح شد، این بود که بتوانیم علاوه بر تطعیلی آخر هفته بتوانیم 2 یا 3 روز دیگر از ستاد مجوز بگیریم تا به تعطیلی تهران و کرج اضافه شود. تهران و کرج با توجه به شرایط ویژه شان و با توجه به میزان ترددی که از تهران به کرج و از تهران به کرج است این کار شاید بتواند به ما کمک کند.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: تزریق واکسن و رعایت پروتکل ها مهمترین و موثرترین راه برای مقابله با ویروس کرونا است. در حوزه واکسن نگرانی هایی در جلسه قبل بود و توضیحاتی در این خصوص وزارت بهداشت ارائه کرد برای تزریق دو دز برای سنین بالای ۶۰ سال به اندازه کافی واکسن تامین کرده اند و با اعلام اینکه در ۸۰۰ مرکز تجمیعی واکسن تزریق میشود ظرف ۲ هفته همه افراد بالای ۶۰ سال واکسینه خواهند شد.

بر این اساس تمامی ادارات استان های تهران و البرز از سه شنبه هفته جاری تا یکشنبه هفته آینده تعطیل خواهد بود. علاوه بر این تردد از این شهرها ممنوع خواهد بود و در صورت تخلف، علاوه بر جریمه خودروها از مسیر بازگردانی می شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تعطیلی 6 روزه پایتخت، استان البرز و شهرهای حومه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر