;
coinex

پخش زنده بازی فولاد پیکان امروز 29 تیر 1400 [+ساعت پخش و ترکیب دو تیم]

دو تیم فولاد و پیکان امروز از ساعت 21:15 دقیقه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد پیکان امروز 29 تیر 1400 با ما همراه باشید.

دو تیم فولاد و پیکان در چارچوب یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس، امشب و از ساعت 21:15 به مصاف هم خواهند رفت. حساسیت دیدار از آنجاست که حتی پیکان 36 امتیازی که در رده نهم جدول قرار دارد شانس کسب سهمیه آسیایی را از خود دور نمی بیند.

شاگردان نکونام نیز که فصل نسبتا خوبی پشت سر می گذارند، با 39 امتیاز در رده چهارم جدول هستند. سه امتیاز اختلاف، اما چند رده بالا و پایین! این وضعیت کل میانه جدول لیگ برتر است. برای تماشای پخش زنده بازی فولاد پیکان 29 تیر 1400 با ما باشید.

پخش زنده بازی فولاد پیکان امروز 29 تیر 1400

فولاد که حالا در رده چهارم جدول است تا همین هفته پیش در رده هشتم قرار داشت. حال باید دید آیا در پایان بازی امروز فولاد و پیکان، جابجایی های بزرگی در جدول رخ خواهد داد؟

نتیجه بازی رفت دو تیم در چارچوب لیگ برتر که به میزبانی فولاد برگزار شد، تساوی بدون گل بود. فولاد که اخیرا سپاهان را از جام حذفی کنار گذاشته است، در 5 بازی اخیر خود دو تساوی مقابل پرسپولیس و سپاهان؛ دو برد مقابل ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان و البته یک شکست مقابل مس رفسنجان کسب کرده است.

پخش زنده بازی فولاد پیکان امروز 29 تیر 1400 [+ساعت پخش و ترکیب دو تیم]
ساعت پخش بازی فولاد پیکان
پیکان اما که 7 بازی متوالی است شکستی نداشته، تنها دو پیروزی مقابل سایپا و نساجی کسب کرده و دیگر دیدارها را با تساوی به پایان رسانده است. پیکان درواقع استاد تساوی گرفتن از بزرگان لیگ است. تساوی مقابل سپاهان، تراکتور و حتی استقلال! اما برای تماشای پخش زنده بازی پیکان و فولاد در ساعت پخش بازی فولاد پیکان از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی پیکان فولاد از شبکه خوزستان

پخش زنده بازی فولاد و پیکان از تلوبیون (Telewebion)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی فولاد پیکان امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر