;
coinex

پخش زنده بازی سپاهان پدیده امروز 29 تیر 1400 [+ترکیب و ساعت پخش]

دو تیم سپاهان اصفهان و پدیده مشهد امشب از ساعت 21:15 به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده بازی سپاهان پدیده امروز 29 تیر 1400 با ما باشید.

در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس، دو تیم مدعی پدیده و سپاهان در مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پدیده و سپاهان گرچه لیگ بیستم را با وضعیت متفاوتی آغاز کرده و ادامه دادند، حال هریک با هدفی خاص خود رقابت می کنند.

سپاهان 56 امتیازی در رده دوم جدول است و اختلافی دو امتیازی با پرسپولیس صدرنشین دارد. در سوی دیگر پدیده مشهد با 37 امتیاز در رده هفتم لیگ بیستم است.

سپاهانی ها گرچه امیدی به باخت پرسپولیس ندارند، اما می توانند امیدوار به از دست رفتن امتیازات این تیم مقابل تراکتور در بازی هفته آینده باشند و بدین امید باید حتما امروز پدیده را در مشهد شکست دهند تا اختلاف با پرسپولیس بیشتر نشود. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان پدیده امروز 29 تیر با ما باشید.

پخش زنده بازی سپاهان پدیده امروز 29 تیر 1400

سپاهان اگر در بازی حساس امروز مقابل شاگردان رحمتی که چند هفته ای است روند خوبی را طی می کنند، امتیاز از دست بدهند، حتی تساوی کنند، کار برای پرسپولیس بسیار ساده تر می شود. اما در صورت فرض اینکه هر دو تیم بازی هفته جاری خود را پیروز شوند، پرسپولیس باید به از دست دادن امتیاز توسط پرسپولیس در دیدار قابل تراکتور امیدوار باشند.

جایی که سپاهان دیداری ساده مقابل همشهری خود ذوب آهن دارد که اصلا در وضع و اوضاع مساعدی نیست. سپاهانی ها لیگ بیستم را فصلی برای احیا می دانند. بعد از موفقیتی که قلعه نویی در بازسازی سپاهان نه چندان مناسب سالیان اخیر داشت، محرم نویدکیا تیمی سرحال ساخته که حالا با 56 امتیاز سپاهان را تعقیب می کند و به اندازه پرسپولیس برد کسب کرده است. یعنی 16 پیروزی.

پخش زنده بازی سپاهان پدیده امروز 29 تیر 1400 [+ترکیب و ساعت پخش]
ساعت پخش بازی سپاهان پدیده 29 تیر 1400
سپاهانی ها آقای گل لیگ یعنی سجاد شهباززاده را نیز در اختیار دارند که با 19 گل بالاتر از دیگر بازیکنان است. فارغ از این سپاهان بهترین خط حمله لیگ با 48 گل زده را در اختیار دارد که 11 گل بیش از پرسپولیس است. اگر از باخت یک چهارم نهایی جام حذفی این تیم مقابل فولاد خوزستان بگذریم، سپاهان 15 بازی متوالی پیشین خود را در هیچ رقابتی واگذار نکرده بود. اما نکته جالب اینکه آخرین شکست سپاهان، واگذاری 3 بر 1 بازی در اصفهان به همین پدیده در چارچوب بازی های لیگ برتر بوده است!

پدیده اما در 5 بازی آخر خود، سه پیروزی از جمله یک برد مقابل تراکتورسازی و دو باخت از جمله باخت به استقلال را به دست آورده است و حالا با 37 امتیاز برای کسب رده های بهتر می کوشد. در 15 تقابل قبلی سهم سپاهان 6 برد و سهم پدیده 4 برد بوده است. اما برای تماشای پخش زنده بازی پدیده سپاهان 29 تیر 1400 با ما باشید.

لینک پخش زنده بازی پدیده سپاهان امروز 29 تیر 1400

برای تماشای این بازی در ساعت پخش بازی سپاهان پدیده یعنی ساعت 21:15 به وقت تهران از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی سپاهان و پدیده خراسان از شبکه استانی خراسان رضوی

پخش زنده بازی بازی پدیده سپاهان از تلوبیون (Telewebion)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی سپاهان پدیده امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر