;
coinex

پخش زنده بازی پرسپولیس ماشین سازی امروز 29 تیر 1400 [+ساعت پخش و ترکیب]

پرسپولیسی ها قطعا امروز پخش زنده بازی پرسپولیس ماشین سازی امرزو 29 تیر 1400 را از دست نخواهند داد. اما برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

در دیدار امروز سر و ته جدول رده بندی در تبریز، رویاروی هم خواهند شد. بازی که برای ماشین سازی از پیش سقوط کرده هیچ چیز خاصی در بر ندارد، اما برای پرسپولیس هر سه امتیاز بازی حائز اهمیت است.

با وجود اینکه بعید به نظر می رسد ماشین سازی در بازی امروز بتواند برای شاگردان یحیی گل محمدی دردسرساز شود، اما حتی یک مساوی هم خبر بدی برای قرمزپوشان است و می تواند موقعیت متزلزل ان ها در صدر جدول را به خطر بیندازد. برای پخش زنده بازی پرسپولیس ماشین سازی امروز 29 تیر 1400 با ما باشید.

پخش زنده بازی پرسپولیس ماشین سازی 29 تیر 1400

صدرنشین لیگ برتر با اقتدار به سوی قهرمانی پنجم در حرکت است و در طول لیگ بیستم تنها یک بازی را واگذار کرده است. پرسپولیسی ها حالا با 58 امتیاز و البته تنها 2 امتیاز برتری نسبت به سپاهان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر خلیج فارس قرار دارند.

این تیم که اخیرا دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی را در ضربات پنالتی به استقلال فرهاد مجیدی واگذار کرده است، در 9 بازی متوالی شکست نخورده بود. آخرین باخت پرسپولیس به آخرین بازی دیدار گروهی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الوحده امارات بازمیگردد که قرمزپوشان با یک گل مغلوب شدند. در این هفته های پایانی لیگ برتر، هرگونه لغزشی از سوی پرسپولیس می تواند به از دست رفتن قهرمانی منجر شود.

پخش زنده بازی پرسپولیس ماشین سازی امروز 29 تیر 1400 [+ساعت پخش و ترکیب]
ساعت پخش بازی پرسپولیس ماشین سازی
ماشین سازی اما به نظر آن رقیبی که بتواند برای شاگردان یحیی دردسرساز شود نیست. در 7 تقابل قبلی دو تیم در چارچوب مسابقات لیگ برتر، 5 پیروزی سهم پرسپولیس شده و ماشین سازی هیچگاه برنده نبود است.

تیم تبریزی که هر چندسال یکبار به لیگ برتر می آید و دوباره بعد از یکی دو فصل به خانه اول بازمیگردد، در طول لیگ بیستم به هیچ وجه عملکرد جالبی نداشت و هفته پیش بود که سقوطش به لیگ دسته اول مسجل شد. تیم تبریزی با 14 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و نزدیک به 10 امتیاز با رده بالایی خود یعنی سایپا فاصله دارد.

رکوردهای ماشین سازی تمامی ندارد، تیمی تبریزی با 40 گل خورده، بدترین خط دفاع لیگ و با تنها 18 گل زده دومین خط حمله ضعیف لیگ بیستم را به نام خود ثبت کرده است. عدد 17 مقابل ستون باخت های این تیم نیز سبب می شود تا بیشترین تعداد باخت نیز متعلق به ماشین سازی باشد. اما برای تماشای پخش زنده بازی پرسپولیس ماشین سازی 29 تیر 1400 با ما باشید.

لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و ماشین سازی امروز 29 تیر 1400

برای تماشای این بازی در ساعت پخش بازی پرسپولیس ماشین سازی یعنی ساعت 21:15 به وقت تهران از لینک های زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی پرسپولیس و ماشین سازی امروز از شبکه سه سیما

پخش زنده بازی پرسپولیس و ماشین سازی از تلوبیون (Telewebion)

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی پرسپولیس ماشین سازی امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر