coinex
راهنمای خرید تکراتو

بسته اینترنت قربان تا غدیر همراه اول ؛ هدیه همراه اول برای عید غدیر

همزمان با اعیاد مقدس قربان و غدیر، اپراتور اول کشور هدایایی ویژه مشترکین خود ارائه داده است. برای اطلاع از بسته اینترنت قربان تا غدیر همراه اول با ما باشید.

به نقل از اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران و به مناسبت فرارسیدن اعیاد مقدس قربان و غدیر، طرح قربان تا غدیر همراه اول برای تمامی مشترکین دائمی و اعتباری اعمال خواهد شد. همراه اول نیز مانند دیگر اپراتورها هدیایی ویژه این ایام ارائه داده است.

بر اساس طرح همراه اول، تمامی مشترکین دائمی و اعتباری و مشترکان انارستان در بازه زمانی 30 تیر تا 7 مرداد ماه از بسته ویژه این ایام بهره مند خواهند شد.

بسته اینترنت قربان تا غدیر همراه اول ؛ هدیه همراه اول برای عید غدیر

بعد از بسته اینترنت هدیه ایرانسل برای عید قربان 1400 و سپس هدیه رایتل برای عید قربان 1400، حالا جزئیات هدیه همراه اول برای عید قربان مشخص شده است.

بر این اساس بسته ویژه این بازه زمانی برای مشترکین دائمی و اعتباری ارائه می شود و ترکیبی از 3 گیگابایت اینترنت، 180 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت است که اعتبار آن به مدت 3 روز است و با تخفیف ویژه همراه اول 10 هزار تومان عرضه می شود.

مشترکان متقاضی می توانند برای فعالسازی این بسته ویژه ترکیبی که امکان استفاده همزمان آن با بسته ترکیبی دیگری نیست، از طریق شماره گیری کد دستوری ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع یا مراجعه به اپلیکیشن جدید همراه من اقدام کنند.

همچنین علاقه مندان به استفاده مجدد از شرایط تخفیف ویژه این بسته که امکان فعالسازی همزمان آن با سایر بسته های مکالمه و اینترنت وجود دارد، می توانند در بازه زمانی اجرای این طرح به شرط اتمام بسته، هر تعداد بسته که تمایل دارند را خریداری کنند.

بسته ویژه ارائه شده برای مشترکین انارستان همراه اول نیز امل اینترنت 7 روزه 7 گیگابایت است که با قیمت 7 هزار تومان عرضه می شود. فعالسازی این بسته نیز از طریق اپلیکیشن همراه من یا شماره گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 6671 مربع میسر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بسته اینترنت قربان تا غدیر همراه اول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر