;
coinex

شایعه سقط جنین نفیسه روشن ؛ ماجرا چیست؟

اخبار و شایعات حول محور زندگی شخصی بازیگر محبوب ایرانی پایان ندارد. اما از شایعه سقط جنین نفیسه روشن و واکنش او به این مهم چه می دانیم؟

نفیسه روشن از جمله شناخته شده ترین بازیگران زن ایرانی و متولد تهران است. اخیرا اما آنچه درباره این بازیگر محبوب و شناخته شده خبرساز شده است مربوط به اخباری از بارداری و سپس سقط جنین او بوده است.

موضوعی که خانم روشن خود در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به آن واکنش نشان داده است. اما ماجرای بارداری و سقط جنین خانم روشن چیست؟ برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

شایعه سقط جنین نفیسه روشن ؛ ماجرا چیست؟

برخی صفحات در فضای مجازی با بازنشر تصاویری از یکی از استوری های این بازیگر سرشناس ایرانی مدعی شدند که خانم نفیسه روشن باردار بوده است و ویدیویی که منتشر کرده مربوط به سقط جنین بوده است. موضوعی که با واکنش تند خانم روشن مواجه شد.  برخی صفحات و افراد در فضای اینستاگرام درباره ویدیوی منتشر شده در صفحه خانم روشن اینگونه نوشتند:

این‌ بازیگر از جنین اش که افتاده بوده فیلم گرفت و نوشت مادر بود سخته ، مادر شدن سخت تر و از دست دادن خطرناک تر

شایعه سقط جنین نفیسه روشن ؛ ماجرا چیست؟

خانم روشن اما با یک استوری به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت:

شایعه سقط جنین نفیسه روشن ؛ ماجرا چیست؟

نفیسه روشن با تکذیب ادعای باردار بودنش نوشت :

هرکی هست بد شوخی از سر گرفته … تا کی هر دروغی خوراک صفحه هاتون باشه برای پول درآوردن؟ اگه انسانید به اوضاع جامعه کمک کنید… پول درآوردن از تیتر دروغ نسبت دادن حرومه …

نفیسه روشن کیست؟

خانم نفیسه روشن متولد 13 اردیبهشت ماه سال 1361 در تهران است. او هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر و از جمله بازیگران پرکار ایرانی است. محل تولد او محله باغ صبا تهران است. خانم روشن دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است و پدرس در نیروی هوایی ارتش فعال بود. او همچنین برادری دارد که هم اکنون مهندس پرواز است.

شروع فعالیت تلویزیونی خانم روشن به ایفای نقش در سریال روزهای بیادماندنی به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 مربوط است. اشتغال او به تحصیل در مقطع لیسانس عمده علت کم کاری او در سالیان اخیر بوده است. اما او پس از پایان تحصیلاتش دامنه فعالیت خود را به طرز چشمگیری گسترش داد و به ایفای نقش های مختلف مشغول شد.

او در پاییز سال 1382 در سریال بچه های خیابان به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد. خانم روشن این کار را یکی از بیادماندنی ترین نفش های خود می داند. بعد از این و در سال 1383 او پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال روزگار غریب را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص شایعه سقط جنین نفیسه روشن چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر