;
coinex

پخش زنده فولاد صنعت نفت امروز 3 مرداد 1400

دربی خوزستان بین فولاد و صنعت نفت آبادان امروز از ساعت 21:15 برگزار خواهد شد. برای پخش زنده فولاد صنعت نفت امروز 3 مرداد 1400 با ما باشید.

دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در دربی حساس خوزستان و در دیداری تعیین کننده برای فولاد، امروز و از ساعت 21:15 دقیقه در فولاد آرنا به مصاف هم خواهند رفت.

پخش زنده فولاد صنعت نفت امروز 3 مرداد 1400

شاگردان جواد نکونام که بعد از چند هفته عملکرد پرنوسان، دوباره روند خوب خود را بازیافته اند، با 40 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ بیستم هستند و با پیروزی مقابل صنعت نفت، در صورتی که دو تیم تراکتور و گل گهر به ترتیب مقابل پرسپولیس و سایپا امتیازاتی را از دست دهند، به رده چهارم جدول رده بندی خواهند رسید.

البته که فولاد همچنان برگ برنده جام حذفی را در دست دارد. رقابت هایی که در مرحله نیم نهایی آن، فولادی ها به مصاف ملوان بندر انزلی می روند تا در صورت صعود به فینال با برنده بازی استقلال گل گهر مواجه شوند.

پخش زنده فولاد صنعت نفت امروز 3 مرداد 1400
ساعت پخش بازی فولاد صنعت نفت امروز 3 مرداد 1400

با وجود اینکه وضعیت فولاد در جدول تز صنعت نفت رده دهمی با 34 امتیاز بهتر است، اما اوضاع در تقابل های پیشین چندان ب نفع فولاد نیست.
در 6 دیدار آخر دو تیم، دو پیروزی سهم صنعت نفت بوده و 4 دیدار دیگر به تساوی انجامیده که از جمله باید به دیدار رفت لیگ بیستم اشاره کرد.
آخرین پیروزی فولاد مقابل صنعت نفت به سال 2017 و پیروزی 1 بر 0 بازمیگردد. به علاوه فولادی ها از 5 بازی اخر خود در لیگ تنها یک پیروزی 1 بر 0 مقابل ماشین سازی سقوط کرده کسب کرده اند.

از سوی دیگر صنعت نفت در 5 بازی پایانی خود در لیگ، دو پیروزی، دو تساوی و 1 شکست داشته است و بر این اساس عملکرد نسبتا خوبی داشته اند. برای تماشای پخش زنده فولاد صنعت نفت امروز 3 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید.

پخش زنده بازی فولاد صنعت نفت از تلوبیون

پخش زنده بازی فولاد صنعت نفت از شبکه خوزستان

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی فولاد صنعت نفت امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر