;
coinex

پخش زنده سپاهان ذوب آهن امروز 3 مرداد 1400

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و نهم سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده سپاهان ذوب آهن امروز 3 مرداد 1400 با ما باشید.

دو تیم سپاهان و ذوب آهن در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ بیستم و در ورزشگاه نقش جهان، امروز و از ساعت 21:15 به مصاف هم خواهند رفت. این دیداری حساس برای سپاهان است که در هفته پایانی باید با استقلال مواجه شود. برای تماشای پخش زنده بازی سپاهان ذوب آهن امروز 3 مرداد 1400 با ما باشید.

پخش زنده سپاهان ذوب آهن امروز 3 مرداد 1400

دربی اصفهان اگرچه چند سالی هست که شور و هیجان سال های گذشته را ندارد، اما با این وجود همچنان بازی مهمی در چارچوب لیگ خلیج فارس محسوب می شود و شاید ذوب آهن بتواند برای همشهری رده دومی خود مشکل ساز شود. به خصوص که ذوب اهن رده چهاردهمی برای ایجاد یک حاشیه امن نسبت به سایپای 23 امتیازی و فرار از منطقه سقوط، باید ب هر طریقی از این دیدار امتیاز بگیرند و امیدوار به از دست رفتن امتیازات برای سایپا در مقابل گل گهر رده پنجمی باشند.

ذوب آهن که اصلا سال خوبی را نمی گذراند، در پنج بازی اخیر خود تنها یک پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان بحران زده کسب کرده و برای اینکه اخرین برد این تیم را قبل از نفت پیدا کنیم، باید به هفت بازی قبل و پیروزی 2 بر 0 مقابل استقلال بازگردیم.

پخش زنده سپاهان ذوب آهن امروز 3 مرداد 1400
ساعت پخش بازی سپاهان ذوب آهن امروز 3 مرداد 1400

در سوی دیگر اوضاع تیم همشهری بر وفق مراد است و سپاهان همچنان با دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس، شانس قهرمانی دارد.
سپاهانی ها جز اینکه آقای گل لیگ یعنی سجاد شهباززاده و بهترین خط حمله لیگ با 49 گل زده را در اختیار دارند، 17 بازی متوالی است که در هیچ رقابتی بازنده نبوده اند. البته ک بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را در ضربات پنالتی ب فولاد واگذار کرده اند.

تیم سرحال محرم نویدکیا برای اینکه شانس قهرمانی خود را زنده نگه دارد باید هر دو بازی پایانی لیگ را با پیروزی پشت سر بگذارد و هیچ لغزشی پذیرفته نیست. از سوی دیگر سپاهانی ها به بازی حساس این هفته پرسپولیس تراکتور امیدوارند. بازی که همزمان با دربی اصفهان در آزادی به میزبانی پرسپولیس برگزار خواهد شد.  اما برای تماشای پخش زنده سپاهان ذوب آهن امروز 3 مرداد 1400 از لینک های زیر استفاده کنید.

تماشای پخش زنده بازی سپاهان ذوب آهن از شبکه اصفهان

تماشای پخش زنده بازی سپاهان ذوب آهن از تلوبیون

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی سپاهان ذوب آهن امروز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر