;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon) در سال 2021، 2022 و سال های بعد

آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon) اکنون مورد توجه معامله‌گران بازار رمزارز قرار گرفته است. امروز بیشتر در اینباره صحبت می کنیم، با ما باشید.

رمزارز جدید سیف مون یک ارز دیجیتال مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی در میان سرمایه‌گذاران که به دنبال دارایی دیجیتال ارزشمند هستند، محبوبیت زیادی را کسب کرده است. یکی از دلایل محبوبیت این رمزارز آن است که حاضر نشده در برابر فشارهای دولت مرکزی سر خم کند و یا در بندهای قوانیم مالی معیوب خود را زنجیره نماید.

سیف مون اخیرا شخص با نام مستعار در همان خطوطی که بیت کوین و اتریوم کار اجرا می‌شدند، کار خود را آغاز کرد. این رمزارز از طریق بلاکچین اجرا شده و حداکثر شفافیت و امنیت را تضمین می‌نماید. درباره این رمزارز که اخیرا مورد توجه قرار گرفته ممکن است، بسیار اطلاعات کافی درباره آن نداشته باشند. به همین جهت در این نوشتار تلاش خواهیم کرد درباره آینده ارز Safemoon ، پیش بینی قیمت سیف مون 2021 ، پیش بینی قیمت ارزدیجیتال سیف مون در سال‌های پس از 2021 و دیگر جزئیات پیرامون این رمزارز به صحبت بنشینیم.

آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon)

بررسی آینده Safemoon در سال 2021، 2022 و سال های بعد

سیف مون یک رمزارز DeFi است که روی پروتکل خاص خاص خود اجرا می‌شود. توکن‌های DeFi از قراردادهای هوشمندی استفاده می‌کنند که با بلاکچین‌هایی مانند اتریوم به ارائه خدمات غیرمتمرکز می‌پردازد. تا تاریخ 2 جولای بیش از 2.42 دارنده سیف مون ثبت شده است. در طول مقاله تلاش خواهیم کرد بیشتر درباره آینده ارز Safemoon ، پیش بینی قیمت سیف مون 2021 و دیگر جزئیات مربوط به بحث بنشینیم.

آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon)

آینده رمزارز سیف مون

رمزارز سیف مون برای تجارت در بستر معاملات ارزهای رمزنگاری BitMart، بستر مبادلات غیرمتمرکز Pancake Swap ، Bakery Swap و صرافی متمرکز WhiteBIT در دسترس است. در ماه مه، سیف مون در صرافی‌های LBank Bitrue و BiKi نیز دردسترس قرار گرفت. این شرکت به دنبال آن است که در صرافی‌های مطرحی دیگری نیز از جمله بایننس ، کوین بیس و کراکن در اواخر سال جاری رمزارز خود را قابل معامله نماید. با توجه به نقشه راهی که در وب‌سایت این رمزارز مطرح شده است سیف مون قصد دارد توسعه یک NFT را آغاز کزده، یک بازی کامپیوتری را راه‌اندازی کند و پروژه‌های خیریه را توسعه دهد. با توجه به این نقش راه می‌توان انتظار داشت آینده رمزارز سیف مون درخشان خواهد بود.

یکی دیگر از برنامه‌های سیف مون ایجاد و استفاده از پل‌های بلاکچین است. پل‌های بلاکچین توسط توسعه‌دهندگان ارزهای رمزنگاری شده برای افزایش قابلیت همکاری استفاده می‌شود. سرمایه‌گذران از طریق پل‌های بلاکچین می‌توانند رمزارزهای خود را از زنجیره هوشمند بایننس به EOS یا Ethereum برای موارد مختلف استفاده منتقل کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

جان کارونی مدیر عامل SafeMoon در اینباره گفت: « اکنون ما زنجیره‌ای متقابل هستیم و دیگر با زنجیره هوشمند بایننس محدود نخواهیم شد. با این پروژه سیستم ما یک قدم به پیش رقته و قوی‌تر می‌شود. رمزارز سیف مون روی Wax، EOS، Ethereum و البته BSC خواهد بود. این اولین مورد از بسیاری بروزرسانی‌ها و تحولاتی است که در طی 6 تا 12 ماه آینده ارائه خواهد شد.»

این اطلاعیه‌ها در بهبود تصویر پروژه بسیار مفید است. این شرکت قصد دارد با این اقدامات بدنامی‌های پیشین و کلاه‌برداری خواندن پروژه را برطرف نماید. این شرکت همچنین از ورود کیف پول خود خبر داد که قرار است در اواخر ژوئیه سال 2021 ارائه شود.

اکنون پس از صحبت درباره آینده رمزارز سیف مون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon) می‌خواهیم کمی درباره انتقادات موجود درباره این پروژه صحبت نماییم. دانستن ایرادات و انتقادات می‌تواند در سرمایه گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری شما بینش‌های مهمی را فراهم آورد. بنابراین در ادامه ما را دنبال نمایید.

نقدهایی به پروژه سیف مون

نوک پیکان نقدها مربوط به این پروژه معمولا به بی‌فایده بودن توکن‌های این رمزارز اشاره دارد. البته به احتمال زیاد پروژه پل زدن می‌تواند به گسترش موارد استفاده کمک کند. به عنوان مثال با پروژه بریج نه تنها دارندگان ETH می‌توانند به خرید سیف مون پرداخته و حجم معاملات را افزایش دهند، بلکه به دارندگان سیف مون نیز اجازه داده می‌شود تا توکن‌های خود در برنامه‌های مختلف غیرمتمرکز Ethereum مانند MakerDAQ و Uniswap استفاده کنند.

نقد دیگری که به پروژه وارد می‌شود، مربوط به ریسک متمرکز پروژه می‌باشد. طبق پروژه تحقیقاتی انجام شده توسط CertiK یک شرکت امنیتی پلاکچین، صاحبان سیف مون بخش قابل توجهی از توکن‌های ذخیره نقدینگی را جمع می‌کنند که در نهایت می‌تواند ریسک تمرکز را ایجاد نماید.

بیشتر بخوانید:‌

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

در پاسخ به شبهه تیم سیف مون گفته است: « در رابطه کنترل بر دارایی‌ها، ما یک تیم اجرایی تحت کنترل یک هیئت مرکزی داریم. همچنین باید گفت که شرکت ما تابع مقررات و قوانین دولتی است. ما طبق قانون حوزه‌های قضایی که در آن فعالیت می‌کنیم یک نهاد قانون ثبت شده هستیم…»

آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon)

اکنون پس از صحبت درباره نقدها و نقایص مربوط به رمزارز سیف مون اکنون در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon) می‌خواهیم به بحث اصلی یعنی پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سیف مون بپردازیم لطفا در ادامه نوشتار ما را همراهی کنید.

تحلیل فنی پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سیف مون

قیمت رمزارز سیف مون بین 17 تا 20 آوریل از 0.00000159 به بالاترین قیمتش یعنی0.00001399 دلار رسید. این افزایش قیمت باعث سود 780 درصد سرمایه‌گذاران و رشد شگفت‌انگیز شد. قیمت این رمزارز  پس از آن در 22 آوریل با 70 درصد کاهش به 0.00000421 دلار رسید. در این حجم معاملات آن 191.6 میلیون دلار بود.

درحالی که قیمت این رمزارز در 24 آوریل به 0.00000699 دلار افزایش یافت، اما در 1 می مطابق کاهش کلی در بازار رمزارزها قیمت سیف مون نیز به 0.00000381 دلار رسید. باز اما در تاریخ 15 مه قیمت این رمزارز افزایش چشمگیری را تجربه نمود و به 0.00000982 دلار رسید. ما تا 24 مه سال 2021 قیمت آن به 0.00000385 دلار کاهش یافت. اکنون قیمت این رمزار کاهش بیشتری یافته و در دو ژوئیه این رمزارز 0.0000024 دلار معامله شد.

آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon)

سوال بنیادین در اینباره آن است که آیا این رمزارز می‌تواند دوباره رشد را تجربه کرده و قیمتش را در بلندمدت افزایش دهد. اکنون پاسخی دقیق نمی‌توان درباره آن داد با اینحال تجربه نشان داده که پتانسیل این رمزارز بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟

اکنون پس از صحبت درباره تحلیل فنی پیش بینی قیمت ارز Safemoon در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon) می‌خواهیم به آینده قیمت این رمزارز  پرداخته و صحبت‌های کارشناسان و متخصصان درباره پیش بینی قیمت ارز Safemoon را با شما مطرح سازیم تا شما با بینشی دقیق‌تر درباره سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال فکر نمایید.

پیش بینی قیمت ارز Safemoon

اگرچه صحبت درباره آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon) امری دشوار است. اما اکثر سایت‌ها معتبر پیش‌بینی قیمت خوش‌بینانه درباره این رمزارز کارشناسی کرده و معتقدند که قیمت آن در آینده کوتاه مدت و هم بلند مدت افزایشی خواهد بود. با اینحال همچنان درباره آنکه قیمت آن به بالای یک دلار برسد، تردید وجود دارد.

طبق پیش‌بینی سایت معتبر دیجیتال کوین پرایس قیمت رمزارز سیف مون در سال جاری به طور متوسط 0.00000504 دلار خواهد بود. این سایت همچنین در آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon) در سال 2022 ادعا کرده که قیمت این رمزارز در این سال نیز روندی افزایشی خواهد داشت و به طور متوسط قیمت سیف مون در سال 2022 0.00000606  خواهد بود. دیجیتال کوین پرایس درباره آینده بلند مدت این رمزارز نیز پیش‌بینی‌هایی را انجام داده است. طبق گفته کارشناسان خبره این سایت قیمت سیف مون تا سال 2025 به 0.00001025 دلار می‌رسد و در سال 2028 با تجربه یک اوج دیگر قیمت آن تا 0.00001491 دلار به طور متوسط افزایش خواهد یافت.

آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon)

سایت والت اینوستر نیز در پیش‌بینی خود از قیمت رمزارز سیف مون ادعاهای بسیار خوش‌بینانه‌ای را مطرح کرده است. بنا به پیش‌بینی این سایت قیمت رمزارز سیف مون تا اوایل ماه آگوست از 0.000004 دلار به بالاترین قیمت در پایان سال 2021 یعنی 0.000014 دلار می‌رسد. همچنین این سایت پیش‌بینی می‌کند که قیمت سیف مون در پایان 2022 0.00028 دلار و تا پایان سال 2025 به 0.000071 دلار افزایش یابد.

آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon)

سایت کوین پدیا پیش بینی می‌کند که قیمت این رمزارز در پایان سال 2021 تقریبا0.0000062 دلار باشد و در پایان سال 2022 با روندی کاهشی به 0.00000418 دلار برسد. با اینحال این سایت ادعا کرده که این کاهش دائمی نبوده و تا پایان سال 2025 قیمت این رمزارز بین 0.00000957 دلار تا 0.0000192 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا (Chia) در سال 2021

نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت

اکنون پس از صحبت درباره پیش‌بینی‌های معتبر انجام شده درباره رمزارز سیف مون می‌خواهیم در ادامه بحث آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon) به برخی از سوالات متداول مربوط به این رمزارز پاسخ دهیم لطفا در ادامه ما را همراهی نمایید.

چه تعداد از کوین‌های سیف مون در بازار وجود دارد؟

تعداد کل توکن‌های سیف مون بسیار عظیم و در حدود 1 کوادریلیون است. (یک هزار تریلیون یا 1 با 15 تا صفر) از این تعداد 777 تریلیون توکن در زمان راه‌اندازی در دسترس قرار گرفته و در حدود 223 تریلیون باقیمانده در کیف پول توسعه‌دهندگان نگه‌داری می‌شود.

آیا قیمت سیف مون افزایش خواهد یافت؟

ما به طور مفصل در طول مقاله درباره آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon) به صحبت پرداخیتم. با اینحال اگر بخواهیم به طورخلاصه به این پرسش پاسخ دهیم باید گفت که قیمت Safemoon در صورتی که معامله‌گران به آن علاقه نشان دهند، بیش از پیش افزایش خواهد یافت. با اینحال به طورکلی قیمت توکن‌های DeFi بسیار ناپایدار است و تغییرات زیادی در قیمت آنها ایجاد می‌شود.

آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon)

آیا سیف مون یک سرمایه‌گذاری مناسب است؟

سیف مون رمزارز جدیدی است و در مورد آن و تیم توسعه‌دهندش اطلاعات کمی موجود است. ما در ابتدا کمی درباره چشم‌انداز بلندپروازنه مطرح شده توسط موسسان آن صحبت کردیم همچنین درباره پیش‌بینی قیمت این رمزارز که شاخص مناسبی برای خوب یا بد بودن سرمایه‌گذاری است را با شما در میان گذاشتیم. با اینحال نمی‌توان هیچ توصیه محکمی انجام داد. شما باید تحقیقات خود را انجام داد تا آگاهانه تصمیم بگیرید که آیا به ریسکش می‌ارزد که در این رمزارز سرمایه‌گذاری کرد یا خیر.

سیف مون را از کجا می‌توانیم بخریم؟

خرید رمزارز سیف مون کمی پیچیده‌تر از خرید دیگر رمزارزها و توکن‌های شناخته شه دیگر است، زیرا سیف مون در صرافی‌های اصلی و معتبر در دسترس نیست و شما برای خرید آن نیاز به انتقال از بسترهای مختلف دارید. به هرحال شما می‌توانید سیف مون را با استفاده از دلار آمریکا یا BNB در BitMart، BakerySwap، PancakeSwap و WhiteBIT خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

توکن فگ (FEG) چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟

توکن وینک (Wink) چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟

جمع‌بندی

رمزارز جدید سیف مون یک ارز دیجیتال مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که به سرعت در شبکه‌های اجتماعی در میان سرمایه‌گذاران که به دنبال دارایی دیجیتال ارزشمند هستند، محبوبیت زیادی را کسب کرده است. یکی از دلایل محبوبیت این رمزارز آن است که حاضر نشده در برابر فشارهای دولت مرکزی سر خم کند و یا در بندهای قوانیم مالی معیوب خود را زنجیره نماید.

آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon)

سیف مون اخیرا شخص با نام مستعار در همان خطوطی که بیت کوین و اتریوم کار اجرا می‌شدند، کار خود را آغاز کرد. این رمزارز از طریق بلاکچین اجرا شده و حداکثر شفافیت و امنیت را تضمین می‌نماید. درباره این رمزارز که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است، اطلاعات کافی دردسترس نیست.

به‌همین جهت در طول مقاله تلاش کردیم درباره آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon) به‌صحبت بپردازیم. همانطور که توضیح دادیم اکثر پیش‌بینی‌ها درباره قیمت این رمزارز در سال جاری و سال‌های آینده بسیار مثبت و افزایشی بود. این مسئله باعث می‌شود که امید نسبت به این رمزارز بسیار افزایش یابد. اما این نکته را باید گفت که به‌نظر نمی‌رسد در آینده نزدیک شاهد رسیدن قیمت این رمزارز به مرز 1 دلار باشیم.

پروژه‌های جاه‌طلبانه این رمزارز می‌تواند باعث وسوسه‌شدن شما برای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال شود. با اینحال همانطور که گفته شد درباره مناسب بودن سرمایه‌گذاری در این رمزارز نمی‌توانیم صحبتی قاطعانه نمود. به نظر این رمزارز برای کسانی که بیشتر دنبال ریسک و چالش هستند می‌تواند جذاب باشد. امیدواریم اطلاعات فراهم شده در این نوشتار به شما یاری رسانده باشد. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: capital

نظر شما درباره آینده و پیش بینی قیمت سیف مون (Safemoon)  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من که تعداد پانصد ملیونشو خریدم.برام اصلا مهم نیست که از دست بدم یا نه، ولی تا الان اینو میدونم که تحلیل یک حدس بیشتر نیست، من اصلا به تحلیلها اهمیت نمیدم، فقط واسه اطلاعات خودم میخونم. این ارز من دوسش دارم و پای هزینش هم وایمیسم. پنج سال حد اقل نگهش میدارم. یادمه وقتی دوج خریدم پنج سنت همین حرفا بود که خطرناکه و تا سال ۲۰۲۵ به پنجاه سنت میرسه. ولی در عرض ۵ ماه به ۶۰ سنت رسید.

    پاسخ