;
coinex

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 و سال های بعد ؛ Chia (XCH) بالاتر از بیت کوین می‌شود؟

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 کار دشواری است، امروز در این مقاله درباره قیمت رمزارز XCH و دیگر جزئیات درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

ارزهای رمزنگاری شده درحالی که اخیرا پیشرفت زیادی داشتند، اما خسارتی که آنها به محیط زیست وارد می کنند یکی از بحث هایی است که می تواند موفقیت آن را در آینده به چالش بکشد.

اکنون رمزارز چیا می خواهد این مسئله را حل کند. این شرکت اعلام کرده است که کاملا با محیط زیست سازگار است به همین دلیل اکنون پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیا 2021 تبدیل به موضوع داغی شده است.

گزارشی از سی ان ان اخیرا ادعا کرد که بیت کوین به تنهایی 110 تراوات ساعت برق در سال مصرف می کند. این میزان برابر مصرف انرژی کشور سوئد برای یک سال است. اکنون ارز دیجیتال چیا ادعا می کند که می خواهد این مصرف زیاد انرژی را حل کند.

چیا برای حل این مشکل به جای استفاده مدل کار بیت کوین که مبتنی بر اثبات کار است، از یک مدل اثبات مکان و زمان بهره می گیرد. این مدل از لحاظ صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار خوب عمل می کند زیرا از فضای استفاده نشده در هارد دیسک های کاربران استفاده می کند. به همین دلیل این رمزارز به مرکز توجهات راه یافته و الان پیش بینی قیمت رمزارز XCH در سال 2021 تبدیل به مسئله مهمی شده است. در همین جهت ما در این مقاله درباره پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 و دیگر جزئیات صحبت خواهیم کرد.

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 و سال های بعد

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیا 2021 با پیشنهاد آمازون داغ تر شده است

به لطف اعلامیه آمازون در چند روز گذشته چیا به مرکز توجهات راه یافته است. آمازون اعلام کرده است که کاربران می توانند رمزارز چیا را در فضای وب سایت آمازون استخراج نمایند. این شرکت حتی درحال تهیه آموزش نحوه شروع استخراج و کمک به مبتدیان برای کنترل کیف پولشان است. این اعلامیه مربوط به محور استخراج رمزارز چیا در اواخر ماه آوریل اعلام شده است و اکنون سرویس کلاد آمازون می خواهد در جهت سازگاری رمزارز با محیط زیست منطبق سازد.

چیا یک رمزارز تازه است و ابتدای ماه مه راه اندازی می شود و درحال حاضر فراز و نشیب هایی را از سر می گذراند. این اعلامیه آمازون باعث شده است که سرمایه گذاران امیدوار به افزایش قیمت این رمزارز شوند. وب سایت دیجیتال کوین پرایس، اولین منبعی است که به پیش بینی قیمت رمزارز XCH در سال 2021 پرداخته است. این منبع پیش بینی کرده است که چیا می تواند امسال بیش از 600 امتیاز کسب کند و در پایان سال 2021 با قیمت 1775.73 به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

قیمت و حجم چیا در مقایسه با بیت کوین

معاملات رمزارز چیا از 3 مه آغاز خواهد شد. برخی پیش بینی کرده اند که معامله آن با قیمت بالاتر از 830 دلار شروع شود. به طورکلی افراد شاخصی که به پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 پرداخته اند گفته اند، قیمت این رمز در حدود بین 562 تا 920 دلار باشد. سرمایه گذاران پس از اعلامیه شرکت آمازون بیش از 54 میلیارد دلار برای رمزارز چیا سرمایه گذاری کرده اند. این رقم با حجم سرمایه گذاری 72 میلیارد دلاری بیت کویت رقابت می کند و در این متغیر رمزارز اتر را  با حجم سرمایه گذاری 44 میلیارد دلار و رمزارز داج کوین با 22 میلیارد دلار شکست می دهد.

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021
آینده ارز دیجیتال چیا

آیا چیا بهتر از بیت کوین است ؛ آینده ارز دیجیتال چیا

چیا حداقل در ابتدای کار خود بهتر از بیت کوین شروع کرده است. درحقیقت دلیل اصلی آن نوید حل بزرگترین ایراد بیت کویت یعنی مشکلات محیط زیستی ایجاد شده توسط استخراج را داده است. رمزارز XCH انرژی قابل توجهی کمتر از بیت کوین مصرف می کند و به همین جهت چیا امیدوار بتواند نظر سرمایه گذاران دغدغه مند در حوزه محیط زیست را به خود جلب کند. این دلایل باعث شده است اکنون پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 تبدیل خبرهای اصلی در حوزه ارزهای رمزنگاری شده است.

یبشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

درحالی که بیت کویت 45 درصد بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است، هنوز کسی پیش بینی درباره میزان تاثیرگذاری رمزارز چیا در بازار ندارد، با این حال، با گسترش و تثبیت این رمزارز در بازار این مسئله تغییر می کند. از طرف دیگر چیا پشتیبانی محدود از طرف صرافی ها دارد. درحالی که بیت کوین تقریبا در هر صرافی و کارگزاری دردسترس است. برام کوهن، خالق چیا ادعا کرده است که اعتبار این توکن از بیت کوین و هر آلتکوین دیگری بیشتر است.

میزان عرضه بیت کوین در 21 میلیون نشانه ثابت شده است، به همین جهت بیت کوین با نزدیک شدن محدودیت عرضه باعث افزایش هجوم خرید توکن شده و افزایش قیمت شده است. درحال حاضر اطلاعات کمی درباره محدودیت عرضه سکه چیا وجود دارد. توکن هایی مانند اتر و داج کوین عرضه نامحدود دارند، اما قیمت آنها علیرغم خطر تورمی که دارند، درحال افزایش است. با توجه به این مسائل هم اکنون پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیا 2021 کار بسیار دشواری است.

بیت کوین از سرمایه گذارانی مانند تسلا، اسکوئر و صندوق های ARK کتی وود توانست اعتبار جذب کند. چیا نیز سرمایه گذاران برجسته ای مانند هورویتس و ناوال را پشت خود دارد.

آیا قسمت رمزارز چیا در سال 2021 بالا و پایین خواهد شد؟

چندین فاکتور برای بالا نگه داشتن قیمت این رمزارز وجود دارد. به عنوان مثال ثبت سکه دیجیتال چیا در Coinbase که بزرگترین مبادله کننده رمزنگاری در ایالات متحده است، می تواند باعث افزایش قیمت این رمزارز شود. همچنین قیمت این رمزارز درصورت رشد پشتیبانی صرافی ها و کارگزار نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین پیش بینی قیمت رمزارز XCH در سال 2021 بستگی به عوامل مختلفی دارد که باید در آینده اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

چیا نتورک اعلام کرده است، قصد دارد که سکه های دیجیتال خود را به صورت عمومی عرضه کند این مسئله هم می تواند در پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 تاثیر گذاشته و قیمت آن را افزایش دهد.

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021
آینده ارز دیجیتال چیا

پیش بینی قیمت رمزارز XCH در سال 2021 : آینده ارز دیجیتال چیا

طبعا اگر بخواهید مقداری پول در رقیب بیت کوین سرمایه گذاری کنید، دوست دارید بدانید که اینکار آینده ای دارد یا خیر، به همین جهت در ادامه برخی دیگر از پیش بینی های انجام شده درباره قیمت چیا را با شما در میان می گذاریم. بسیاری پیش بینی کردند که قیمت چیا در ژوئن 2021 از 1250 دلار بالاتر می رود، همچنین آنها حدس می زنند که قیمت این توکن در سال 2025 فراتر از 2700 دلار خواهد بود.

در شرایطی که قیمت این رمزارز هنوز ارزان به نظر می رسد، سرمایه گذاران زیادی برای خرید چیا هجوم خواهند آورد، از طرف دیگر استخراج کنندگان نیز در این زمان بیشتر خواهند شد، به همین دلیل با توجه به عرضه و تقاضا ممکن است پیش بینی قیمت رمزارز XCH در سال 2021 کمی متفاوت شود.

در همین جهت مدیرعامل شرکت استخراج کننده رمزارز iMD در اینباره گفته است که ما فکر می کنیم چیا یک رمزارز با ثبات و آینده خوب است و ما کار بر روی آن از همان آغاز شروع می کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

از کجا می توانیم رمزارز چیا را خریداری کنیم؟

با دیدن پیش بینی های صعودی قیمت ارز دیجیتال و سودهای بزرگ ممکن است دوست داشته باشید بدانید که از کجا می توانید آن را خریداری کنید. از آنجا که سکه چیا هنوز جدید است، مکان های خرید آن محدود است. شما می توانید از بازارهای زیر این رمزارز را خریداری کنید:

  • io
  • OKEx
  • com
  • DigiFinex

در حال حاضر، این سیستم عامل ها به شما امکان نمی دهند چیا را مستقیما با پول فیات خریداری کنید. در Gate.io می توانید چیا را با چیا Tether (USDT) یا Ether (ETH) خریداری کنید. شما همچنین می توانید این رمزارز را با USDT یا بیت کوین در OKEx خریداری کنید. MXC و DigiFinex فقط خریدهای XCH را با USDT ارائه می دهند. با اینحال برای پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 باید منتظر ارائه این رمزارز توسط دیگر بازارها باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پایداری رمزارز چیا

همه این مسائل چیا را به یکی از پایدارترین ارزهای رمزپایه درحال تبدیل می کند. با استفاده از چیا به دلیل رویکرد سبزتر و پایداری بیشتر آن تبلیغ می شود، کاربران می توانند با استفاده از همان قدرتی که معمولا یک کامپیوتر در حالت بیکار انجام می دهد، سکه ها را استخراج کنند. موضوعی که مفصلا در آموزش استخراج رمز ارز چیا به آن پرداخته بودیم.

کسانی که موفق می شوند چیا را در یک پلت فرم ابری ادغام کنند، حتی نیازی به آن هم نخواهد بود. نمی توان انکار کرد که چیا مدل بسیار پایدارتری هم از نظر مصرف انرژی و نوع اجزای رایانه شخصی که کاربر به آن نیاز دارد، فراهم می آورد.

چیا چگونه کار می کند؟

هر ارز رمزنگاری شده روش خاص خود را برای تایید معاملات دارد، معمولا اینکار از با استفاده از توان رایانه ای استخراج کنندگان که برای کمک به ارز رمزپایه پرداخت می شوند. فرآیند استخراج چیا که شبکه چیا آن را فارمینگ (کشاورزی کردن) می نامد و متکی به استفاده از فضای خالی ذخیره سازی رایانه است.

به گفته کوین مارکت، فرآیند اثبات فضا و زمان از سوی چیا به شرکت کنندگان در شبکه این امکان را می دهد تا نشان دهند که در مدت زمان مشخصی اطلاعات را به صورت فیزیکی ذخیره کرده اند.

این فرآیند شبیه استخراج ارزهای رمزپایه مانند اتریوم نیست، اتریوم از اثبات کار در فرآیند خود استفاده می کند که برای برداشت و استخراج سکه غیرمتمرکز به مقدار زیادی انرژی رایانه نیاز دارد ولی فرآیندی که برای چیا اتفاق می افتد بسیار کم مصرف است به همین دلیل پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 اکنون به مرکز توجهات تبدیل شده است.

بخشی از جذابیت ارزهای رمزپایه این است که افراد می توانند بدون دخالت بانک های سنتی یا ارگان های دولتی، پولی ارسال یا دریافت می کنند. برخلاف ارز فیات که توسط یک بانک مرکزی کنترل می شود. تمام معاملات با استفاده از یک پایگاه داده به نام بلاکچین توسط شبکه های عظیم رایانه تایید و ثبت می شوند. به طور معمول این فرآیند برای تامین انرژی این رایانه ها به مقدار زیادی برق نیاز دارد. برخی تخمین ها از این صحبت می کند که برخی تخمین ها تولید دی اکسید کربن استخراج بیت کوین را برابر با نیوزیلند می دانند.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

کوهن به سی ان ان گفت که امیدوار است به زودی چیا در صرافی های رمزنگاری از جمله کوین بیس، صرافی ارز دیجیتال که در آوریل منتشر شد، عرضه خواهد شد.

هر کسی که از اینترنت استفاده می کند می تواند به راحتی این رمزارز را استخراج کنند. شبکه چیا دارای یک بستر معاملاتی بلاکچین به نام Mainnet است که می توان آن را در وب سایت شبکه chia.net بارگیری کنید. برای شروع استخراج (یا کشاورزی) باید ابتدا برنامه را روی رایانه خود بارگیری کنید و از طریق رابط کاربری فضای مشخصی را به شبکه اختصاص دهید. کوهن دراینباره گفته است:

این سخت افزار کاملا معمولی است و نه چیزهای بسیار سفارشی و گران قیمت. بیشتر مردم مقداری فضای ذخیره سازی استفاد نشده دارند که می توانند از قبل با آن کار کنند.

از آنجا که استخراج این رمزارز انرژی زیادی مصرف نمی کند، می توانید لپ تاپ خود را روشن کرده و به کار بپردازید. برخی دیگر از فرآیندهای استخراج ارز رمزنگاری شده، به ماشین آلات پیچیده این نیاز دارند و قبض برق شما را از پشت بام ارسال می کنند.

الکس دو ویرس، اقتصاددان ارز دیجیتال، به سی ان ان گفت:

استخراج کنندگان بیت کوین معمولا مجبورند دستگاه های خود را 24 ساعته زنده نگه دارند. تنها به این روش است که شما می توانید بهترین شانس را برای بازده سرمایه داشته باشید و سودآوری را به حداکثر رساند.

روند کشاورزی چیا یک گزینه استخراج سبزتر برای به دست آوردن رمزارز است. نیک اسپانوس، مدیر عامل بلاکچین کورپ که یک شرکت نرم افزاری، گفت:

وقتی صحبت از رمزنگاری می شود، سازگار با محیط زیست یک اصطلاح نسبی است. رایانه ها برای کار کردن به برق نیاز دارند و از منابع طبیعی برای ساختن درایوهای سخت استفاده می شود دقیقا به همان روشی که وسایل نقلیه الکتریکی و آسیاب های بادی هنوز هم به منابع زیادی احتیاج دارند تا واقعا سازگار با محیط زیست باشند.

جمع بندی

چیا یکی از جدیدترین رمزارزهایی که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی از مهم ترین دلایلی که این رمزارز مهم شده است نحوه استخراج آن می باشد، نحوه استخراج این رمزارز برخلاف دیگر رمزارزهای که نیاز به مصرف انرژی زیادی دارند، پایدار با محیط زیست است. همچنین این رمزارز توسط شرکت آمازون پشتیبانی می شود.

اکنون بسیاری از سرمایه گذاران امیدوارند که با توجه به این صحبت ها قیمت اولیه این ارز دیجیتال بالا باشد. البته پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیا 2021 دشوار است. کسانی که به پیش بینی قیمت ارز دیجیتال چیا 2021 ادعا می کنند که این رمز با قیمت بالای 1000 دلار شروع می شود. با اینحال هنوز صحبت کردن درباره این مسئله سخت است، از آنجا که باید دید در آینده عرضه و تقاضا چگونه خواهد بود و یا صرافی ها و کارگزاری ها بیشتری از این رمزارز حمایت می کنند یا خیر.

به همین جهت پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 صرفا براساس حدس و گمان است. عرضه این رمزارز در 7 ماه می آغاز خواهد شد و تا آن زمان باید برای پیش بینی قیمت چیا در سال 2021 صبر کرد.

با اینحال ما تلاش کردیم در این مقاله درباره پیش بینی های انجام شده و دیگر جزئیات مربوط به این مسئله صحبت نماییم. امیدواریم که توانسته باشیم کمی درباره آینده ارز دیجیتال چیا جهت اطلاع رسانی کنیم. اگر نکته یا مسئله ای است که در این مقاله به آن نپرداختیم، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: investorplace, marketrealist

نظر شما درباره پیش بینی قیمت چیا در سال 2021  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر