;
coinex

توکن FEG چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت فگ توکن

توکن FEG چیست و نحوه خرید آن چگونه است؟ در طول چند وقت گذشته بازار ارزهای دیجیتال اخبار، حواشی و سرو صدای زیادی داشته اند. در ادامه این نوشتار با ارز دیجیتال فگ توکن بیشتر آشنا خواهیم شد. با تکراتو همراه باشید.

به احتمال زیاد در چند روز گذشته اسم توکن FEG را شنیده اید و از آن به عنوان یکی از آینده دارترین رمزارزها نام برده می شود. توکن FEG یک رمزارز  پیشرونده DeFi است که برای موفقیت ساخته شده است. ایده اصلی FEG تهیه شبکه معاملات غیرمتمرکز است که با بلاکچین Ethereum کار می کند. فگ توکن یا FEGtoken یک پروژه ارز دیجیتال است که با نماد FEG در مارکت کریپتوکارنسی شناخته می شود و یکی از رمزارز هایی است که در زمینه موسسات خیره فعالیت می کند.

مسیر پیش رو برای ارز دیجیتال FEG با نوسانات بازار تعیین می شود، اما مدلی که از آن استفاده می شود FEG را به موفقیت سوق می دهد. فگ توکن با هدف انتشار محصولات نوآورانه که پایداری رمز را تضمین می کند برنامه ریزی شده است تا به دنیای ارزهای دیجیتال کمک بزرگی را کرده باشد و باعث پیشرفت در سیستم مالی رمزارزها شود.

ارز فگ FEG بر روی بستر اتریوم و اسمارت چین بایننس راه اندازی شده است یعنی قابلیت پشتیبانی از دو شبکه را دارد. فگ FEG در حال طراحی مجدد نحوه ساختار مالی غیرمتمرکز است. FEG متمرکز بر تغییر شکل و تکامل چگونگی عملکرد کامل دیفای در عین تحویل قوی ترین اکوسیستم طراحی شده برای پیشرفتهای بسیار مورد نیاز دیفای است. در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم که توکن FEG چیست و چه هدفی دارد؟

توکن FEG چیست و چه هدفی دارد؟

استخراج، نحوه خرید و قیمت فگ توکن

ارز دیجیتال FEG Token یکی از هزاران ارز دیجیتالی است که در دنیای کریپتوکارنسی‌ها وجود دارد. FEG توکن تورم است و حداکثر گردش آن 100 کوادریلیون است. FEG یک رمزارز بر بستر DeFi است که برای اهداف بالایی ساخته شده است. ایده اصلی این رمزارز تهیه شبکه معاملات غیرمتمرکز است که با بلاکچین اتریوم کار می کند.در هر معامله، مالیات 1٪ به دارندگان توزیع می شود و 1٪ دیگر سوخته می شود، از این رو دارندگان را به هولد کردن تشویق می کند و اضافه کاری عرضه را کاهش می دهد.

از این رو دارندگان را به هولد کردن تشویق می کند و عرضه را کاهش می دهد. با کاهش عرضه، ارزش توکن افزایش می یابد. این رابطه متناسب با عکس یک مدل عرضه و تقاضا را تشکیل می دهد. علاوه بر این، هیچ محدودیتی در تعداد سوزاندن توکن ها وجود ندارد.

مهمترین اطلاعات و ویژگی‌های ارز دیجیتال فگ FEG

  • زمان راه اندازی: 3 می 2021
  • شبکه: بایننس اسمارت چین ، اتریوم
  • تعداد کل توکن ها: 100,000,000,000,000,000 fegtoken
  • استاندارد توکن: BEP 20
  • راه‌های ارتباطی و اطلاع رسانی: وبسایت رسمی فگ توکن، تلگرام، توییتر، دیسکورد
  • تبدیل به LP: بعد از هر معامله ، 4٪ به طور خودکار به توکن های LP تبدیل می شود. (این یعنی افزایش خودکار LP)
  • استیکینگ: اولا نیمی از توکن‌ها قبلا سوزانده شده‌اند. ثانیا، 4٪ از هر معامله بین دارندگان توزیع میشود. یعنی فقط با نگه داشتن و استیک دارایی خود درآمد کسب کنید!

بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT کدامند

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

جالب است بدانید که FEG کاملاً غیرمتمرکز است، هیچ کس مالک اصلی توکن نیست. تمام تصمیمات به نفع جوامع گرفته می شود. در تاریخ 12 فوریه 2021 تیم fegtoken رمزارز خود را با نام فگ توکن در صرافی پنکیک سواپ لیست کرد و سپس در این پلتفرم شروع به قیمت گزاری و ثبت رکوردهای قیمتی این رمزارز شد. رز فگ FEG که بر روی بستر اتریوم و اسمارت چین بایننس راه اندازی شده است یعنی قابلیت پشتیبانی از دو شبکه را دارد.

توکن FEG چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت فگ توکن
توکن FEG چیست ؛ استخراج، نحوه خرید ارز فگ توکن و قیمت فگ توکن

هر معامله میزان سوختگی 1٪ را ایجاد می کند، که باعث کاهش تأمین وقت اضافی FEG می شود. FEG برنامه ریزی شده است تا با انتشار محصولات نوآورانه که پایداری رمز را تضمین می کند، به فضای رمزنگاری پیشرفت بیشتری ببخشد.فگ توکن یکی از ارزهای در راسته و اهداف خیریه و موسسات خیریه است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد توکن feg هر دو ویژگی پلتفرم های جدید RFI معمولی را دارد:

  • اولی: توکن سوزی به صورت خودکار از قبال کارمزهای معاملات
  • و دومی: استیک کردن ارز در صورت نگهدرای فگ توکن از قبال کارمزد معاملات صورت گرفت

اما تفاوت چیست؟ اینکه تیم قصد دارد از سهم مالیات معامله خود برای اهدا مستقیم به افرادی که به آن نیاز دارند استفاده کند.

نحوه خرید توکن FEG چیست ؟

مانند سایر ارزهای دیجتال اصلی نمی‌توان ارز دیجیتال FEG را با پول از صرافی ها خریداری کرد. بلکه ابتدا باید یکی از ارزهای رمزپایه اصلی معمولاً بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) ، تتر (USDT) را از صرافی بزرگ خریداری کنید و با این ارزها اقدام به خرید توکن FEG کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

از آنجا که فگ یکی از بهترین آلت‌کوین‌ها ست. ما باید سکه های خود را به صرافی منتقل کنیم که FEG قابل معامله باشد. در ادامه این نوشته نحوه خرید فگ توکن با کیف پول متاماسک و تراست والت را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. استفاده از این کیف پول‌ها این اطمینان را به شما می دهد که شما در هر زمان قادر به فروش سکه های خود خواهید بود و هزینه ها معمولاً کمتر خواهد بود.

توکن FEG چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت فگ توکن
توکن FEG چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت فگ توکن

نحوه خرید توکن Feg با تراست والت و بایننس کوین

افراد زیادی با مشکل روبرو هستند تا Feg را خریداری کنند، زیرا جفت ارز ETH یا BNB است. در اینجا برخی از دستورالعمل های اساسی در مورد نحوه خرید FEG در هر دو گزینه یونی‌سوآپ و پنکیک سوآپ آورده شده است.

قدم اول: ابتدا کیف پول تراست والت بسازید و از هرصرافی که خواستید تعدادی بایننس کوین بخرید.

قدم دوم: ارز دیجیتال FEG رو به تراست والت اضافه کنید. برای این کار وارد کیف پول تراست والت شوید و به قسمت اضافه کردن توکن وارد شوید. در ادامه در انتهای لیست گزینه ای با نام +Add custom Token وجود دارد، روی آن کلیک کنید.

قدم سوم: حالا در بخش اول که نتورک (Network) است بروند و روی Smart Chain کلیک کنید. سپس در قسمت Contract Address باید 0xacfc95585d80ab62f67a14c566c1b7a49fe91167 را قرار دهید و بقیه قسمت ها بصورت اتوماتیک پر خواهد شد. بر روی گزینه Done و یا Save بزنید تا به لیست شما اضافه شود.

قدم چهارم: به بخش DApps بروید و صرافی Pnacakeswap رو انتخاب کنید. توجه داشتهباشید که اگر از آیفون استفاده می‌کنید  گزینه DApps وجود ندارد و بجای آن Browser را می‌بینید.

قدم پنجم: در اینجا بر روی گزینه Connect wallet و سپس روی گزینه Select a currency کلیک کنید. در ادامه در باکس سرچ همان ادرس 0xacfc95585d80ab62f67a14c566c1b7a49fe91167 را وارد کنید و سپس ارز دیجیتال FEG را وارد کنید.

قدم ششم: در انتها مقدار BNB که قصد تبدیل به FEG را دارید مشخص کنید و گزینه Swap رو فشار دهید تا تغییرات اعمال شود وشما در کیف پولتون FEG داشته باشید.

توجه کنید: برای فروش FEG از مرحله 4 به بعد را بصورت برعکس انجام دهید.

توکن FEG چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت فگ توکن
توکن FEG چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت فگ توکن

نحوه خرید ارز دیجیتال FEG با متاماسک

قدم اول: برنامه متاماسک را در گوشی یا کامپیوتر خود دانلود و نصب کنید و مطابق معمولا کیف پول خود را مانند سایر کیف‌پول ها تنظیم کنید.

قدم دوم: وارد کیف پول metamask خود شوید و add token را انتخاب کنید. سپس آدرس قرارداد را از coingeko در قسمت add token address کپی و جایگذاری کنید. توجه داشته باشید که قسمت نماد رمز باید به طور خودکار پر شود. قبل از ادامه، مطمئن شوید که ETH را در صرافی مورد نظر خود خریداری کرده و به کیف پول خود منتقل کرده اید.

قدم سوم: هنگامی که در صفحه یونی سواپ uniswap قرار گرفتید، تبدیل ETH به FEG را انتخاب کنید. درصورتی که توکن FEG به عنوان توکن فعال نشان داده نشود، باید از شما بخواهد آدرس را وارد کنید. اتصال کیف پول و اتصال کیف پول به کیف پول metamask خود را فشار دهید. Metamask درخواست مجوز کیف پول شما را می کند. مجاز کردن را انتخاب کنید.

قدم چهارم: روی نماد چرخ دنده در گوشه سمت راست کلیک کنید و به صورت دستی لغزش را بین 3 تا 5 درصد قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که ETH کافی برای پوشش هزینه های گس و سپس اجازه معامله را دارید. تبریک می گوییم، شما هم اکنون FEG Token را خریداری کرده اید.

بررسی آینده و قیمت فگ توکن

این نوشتار جنبه آموزشی دارد و به هیچ وجه به معنای سیگنال خرید یا استفاده نخواهد بود. تکراتو مسئولیتی در قبال معاملات شما در این حوزه نخواهد داشت.

برای بررسی آینده هر ارز دیجیتال لازم است ابتدا رودمپ آن را بررسی کنیم. قیمت این رمزارز با نوسانات بازار تعیین می شود، اما مدلی که از آن استفاده می شود FEG را به موفقیت و قیمت های بالاتر سوق می دهد. باتوجه به نوسانات بسیار زیاد موجود در این حوزه، رمزارزهای مختلف افزایش و همچنین کاهش‌های قیمتی بسیار زیادی را تجربه کرده‌اند. پیش بینی قیمت آینده ارز دیجیتال فگ توکن (FEGtoken) فرایند ساده ای نیست. با مراجعه به سایت رسمی فگ توکن با رودمپ زیر مواجه شدیم که نشان می دهد در سال 2021 برنامه های مهمی برای این پروژه درنظرگرفته شده است.

توکن FEG چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت فگ توکن
توکن FEG چیست ؛ استخراج، نحوه خرید و قیمت فگ توکن

پیشبینی قیمت توکن FEG چیست ؟ سال های آینده

  • قیمت ارز دیجیتال FEG تا پایان 2021 : 0.00000004 دلار
  • قیمت FEG توکن تا پایان 2022 : 0.00000005 دلار
  • قیمت فگ توکن تا پایان 2026 : 0.0000001 دلار
  • قیمت FEG توکن تا پایان 2028 : 0.00000022 دلار

با توجه به اینکه در حوزه رمزارزها امکان کسب سود دوطرفه برای کاربران فراهم شده است، اخبار منتشرشده از این نوسانات، مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کرده است. در حال حاضر فگ توکن در صرافی هایی مثل 1INCH و یونی سواپ و پنکیک سواپ لیست شده است و قابل معامله است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

با توجه به برنامه های این ارز و همچنان اقبال بازار به کریپتوهای جدید می توان روند رو به رشدی را برای FEG پیش بینی کرد اما باید احتیاط کنید و مبلغ کمی را وارد معامله کنید. این موضوع در مورد FEG Token نیز صادق است.

همچنین با توجه به اینکه بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازارهای مالی به تکرار تاریخ معتقد هستند، می‌توان از اطلاعات قیمت FEG Token در گذشته، برای پیش بینی آینده آن استفاده کرد. همانطور که در زیر مشاهده می کنید digitalcoinprice.com پیش بینی کرده است فگ توکن (FEGtoken) در سال 2028 یعنی 7 سال دیگر حدود 0.00000022 دلار ارزش داشته باشد و همچنین پیش بینی کرده است در سال های آینده روند کاملا رو به رشد و صعودی باشد.

بیشتر بخوانید:

.

در این مقاله سعی کردیم به این پرسش پاسخ دهیم که توکن FEG چیست و چه هدفی دارد؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من از توی lbank این ارز رو خریدم
    از دیروز پیریده و دیگه نیومده
    چیکار باید بکنم

    پاسخ