coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده استقلال سپاهان امروز 8 مرداد 1400 [+ساعت پخش]

حساس ترین دیدار هفته پایانی لیگ بیستم امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. پخش زنده استقلال سپاهان امروز 8 مرداد 1400 را با ما ببینید.

لیگ بیستم به ایستگاه پایانی رسیده و برخلاف سال های پیش و قهرمانی های زودتر از موعد و مقتدرانه پرسپولیس، این بار تکلیف قهرمان لیگ در هفته آخر و با بازی آخر مدعیان مشخص خواهد شد.

روی کاغذ هنوز هردو تیم پرسپولیس و سپاهان مدعی قهرمانی اند و نه قهرمان! فاصله دو امتیازی دو تیم چند هفته ای هست که حفظ شده و هیچ یک لغزشی نداشته اند تا تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی برسد. ساعت پخش بازی استقلال سپاهان امروز 8 مرداد 1400 برای 21:15 برنامه ریزی شده است.

پخش زنده استقلال سپاهان امروز 8 مرداد 1400

حال زردپوشان اصفهانی ضمن بردن استقلال در تهران، باید به عدم کسب نتیجه توسط پرسپولیس در مقابل پیکان امیدوار باشند. جایگاه سوم استقلال مدتی هست که تثبیت شده است و آن ها نه دوم می شوند و نه چهارم، اما شاگردان امیدوار نویدکیا باید ببرند.

خبر بد برای سپاهان اما غایبین مهم و پرتعداد استقلال هستند. رشید مظاهری در چارچوب دروازه نخواهد بود، بابک مرادی محروم است، سید احمد موسوی کرونا گرفته و البته قلب دفاع استقلال نیز در نبود عارف غلامی که در جدال جام حذفی مقابل پرسپولیس مصدوم شد، آسیب پذیر خواهد بود. آن هم در مقابل بهترین خط حمله لیگ یعنی سپاهان! تیمی که در بازی رفت در اصفهان با دبل سجاد شهباززاده بازیکن سابق استقلال، آبی پوشان را بدرقه کرد.

پخش زنده استقلال سپاهان امروز 8 مرداد 1400 [+ساعت پخش]
پخش زنده بازی استقلال سپاهان امروز 8 مرداد 1400 / پخش زنده سپاهان استقلال امروز 8 مرداد 1400 / ساعت پخش بازی استقلال سپاهان امروز 8 مرداد 1400
سپاهان رده دومی 62 امتیاز دارد و برای قهرمانی فقط نیاز به باخت پرسپولیس و بردن استقلال دارد. این روزها حتی باتوجه به جایگاه ثابت استقلال، شائبه هایی در فضای مجازی مبنی بر احتمال باخت عمدی استقلال برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس مطرح شده بود که با واکنش تند سرمربی آبی پوشان همراه شد. مجیدی در نشست خبری قبل از بازی درباره شایعات چنین گفت:

قهرمانی رقیب، ارزش زیر پا گذاشتن شرافت را ندارد!

قضاوت این جدال حساس به پیام حیدری سپرده شده است. از دیگر آمارهای این بازی باید به بازی های گذشته دو تیم بپردازیم. زردپوشان موفق اصفهانی حال 16 بازی متوالی است که در چارچوب لیگ برتر نباخته اند و از این تعداد تنها 1 تساوی در اهواز مقابل فولاد ثبت کرده اند. یعنی 15 پیروزی در لیگ!

در سوی دیگر وضع استقلال با مجیدی نیز خوب است. تیمی که بعد از کنار گذاشتن محمود فکری تازه جان گرفته است. استقلال ده بازی متوالی در چارچوب لیگ و جام حذفی را پیروز شده است. حال باید دید تکلیف این جدال حساس در آزادی که از ساعت 21:15 آغاز می شود چگونه خواهد بود.

پخش زنده بازی استقلال سپاهان امروز 8 مرداد 1400 (شبکه 3)

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده استقلال سپاهان امروز 8 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر