;
coinex

دانلود مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020 [ویدیو کامل]

دانلود مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020 در این نوشتار تکراتو بررسی می‌شود. المپیکی که زیر سایه سنگین کرونا برگزار می‌شود. در ادامه این نوشتار همراه باشید تا این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

ورزشگاه ملی شهر توکیو به عنوان هسته اصلی دهکده المپیک توکیو 2020 میزبان مراسم افتتایحه المپیک توکیو 2020 بود. این مراسم از ساعت 20 به وقت محلی (15:30 به وقت تهران) میزبان مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2020 بود؛ مراسمی که نزدیک به 4 ساعت به طول انجامید و ساعت 23:50 به پایان رسید.

مشعل المپیک سی و دوم نائومی اوساکا تنیسور مطرح ژاپنی روشن شد تا بازی‌های این دوره رسماً افتتاح شود. کاروان ایران پیش از روشن شدن مشعل المپیک، محل برگزاری مراسم افتتاحیه را ترک کرد. در ادامه این مطلب با دانلود مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020 همراه باشید.

دانلود مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020

این مراسم همانطور که گفته شد در ورزشگاه ملی شهر توکیو به عنوان هسته اصلی دهکده المپیک توکیو 2020 انجام شد. چند ساعت پیش در تکراتو پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020 را پوشش دادیم و حالا لینک دانلود مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020 بدون سانسور را در این نوشتار قرار خواهیم داد. در این مراسم، پس از پخش سرود ملی کشور ژاپن، از افراد حاضر در سالن خواسته شد برای ادای احترام به جان باختگان ویروس کرونا در سراسر جهان، یک دقیقه سکوت کنند. نبود تماشاگران و خالی بودن سکوها به دلیل شیوع ویروس کرونا، شرایط متفاوتی را برای این دوره از بازی ها به وجود آورده است و تنها عوامل برگزاری، ‌ کاروان اعزامی کشورها و اهالی رسانه‌ به منظور پوشش خبری در ورزشگاه حضور دارند.

مراسم افتتاحیه المپیک توکیو با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت هایی که ایجاد کرده متفاوت از ادوار گذشته و با حداقل نفرات برگزار خواهد شد. در افتتاحیه المپیک توکیو شاهد حضور مردم کشورهای دیگر نیستیم و جایگاه تماشاگران را خود مردم ژاپن پر می کنند.

دانلود مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020 / دانلود افتتاحیه المپیک بدون سانسور
دانلود مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020 / دانلود افتتاحیه المپیک بدون سانسور

یک روز قبل از شروع مراسم کنتارو کوبایاشی، کارگردان برنامه‌های هنری افتتاحیه و اختتامیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو اخراج شد.دلیل اخراج او انتشار ویدئویی قدیمی است که او در آن با کشتار یهودیان در جنگ جهانی دوم شوخی می‌کند.اخراج کارگردان افتتاحیه تازه‌ترین مورد از مجموعه رسوایی‌ها و جنجال‌هایی است که در مسیر برگزاری المپیک ۲۰۲۰ پیش آمده است.

کاروان ورزشی ایران با همان لباس‌هایی که مورد انتقاد بود در مراسم شرکت کرد.  در کاروان ایران، بر خلاف دوره‌های گذشته، هیچ رئیس فدراسیونی در مراسم ‌رژه شرکت نکرد و فقط سرپرست کاروان در کنار ۱۲ بازیکن تیم ملی بسکتبال، شش ورزشکار رشته‌های بوکس، تکواندو، تیراندازی و پنج مربی در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

لینک دانلود مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020 به زودی

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص نوشتار دانلود افتتاحیه المپیک 2020 بدون سانسور چه بود؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    پس این لینک چی شد ؟؟

    پاسخ

    عههههههه لینکش کو پس؟
    میشه بزارید لطفا؟

    پاسخ

    کو لینک ؟؟ *****

    پاسخ