;
coinex

پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020 [+شبکه‌های پخش بازی]

مراسم افتتاحیه رقابت های المپیک امشب به وقت محلی در توکیو آغاز می شود. برای تماشای پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020 با ما همراه باشید.

یکی از برگزارکنندگان این دوره از بازی‌ها گفت که حدود 950 نفر از جمله مقامات و روزنامه‌نگاران در ورزشگاه حضور خواهند داشت تا مراسم افتتاحیه را به صورت زنده و از نزدیک تماشا کنند.

«هیدماسا ناکامورا» رئیس مرکز عملیات اصلی بازی‌های توکیو 2020 همچنین عنوان کرد که برگزارکنندگان افتتاحیه و همچنین ورزشکاران نیز به این تعداد اضافه خواهند شد.

برگزارکنندگان بازی‌های المپیک پیش از این اعلام کرده بودند که مراسم افتتاحیه و البته رقابت‌های ورزشی این دوره بدون حضور تماشاگران و به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود. این در حالی است که موارد ابتلا به کرونا در عوامل برگزاری و ورزشکاران در حال افزایش است. اما برای تماشای پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020

دیروز در توکیو، اولین رقابت رسمی رقابت‌های المپیک توکیو 2020 در مسابقه سافت‌بال بین تیم‌های استرالیا و ژاپن برگزار شد. این یک مسابقه پراهمیت برای ورزشکاران این رشته بود، چرا که بعد از سه دوره غیبت، دوباره سافت‌بال به المپیک بازگشت. ضمن این‌که این مسابقه، اولین رقابت رسمی المپیک تابستانی توکیو پیش از مراسم افتتاحیه‌ای است که قرار است امروز در پایتخت ژاپن برگزار شود.

بنابر اطلاعات مننشر شده از سوی کمیته بین المللی المپیک از کاروان ایران در مراسم رژه افتتاحیه تنها نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 خواهد داشت و 5 نفر دیگر از بین مربیان نیز انتخاب شده‌اند. مسئولان کاروان ایران تصمیم گرفته‌اند در مراسم رژه هیچ‌ یک از رؤسای فدراسیون‌ها حضور نداشته باشند.

پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020 [+شبکه‌های پخش بازی]
فرکانس شبکه های افتتاحیه المپیک توکیو 2020
از بین مربیان نیز الهام هاشمی‌، سرمربی تیم تفنگ، فریبا جلالیان، سرمربی بدمنیتون و استکی سرمربی تیم بوکس انتخاب شده‌اند و دو مربی دیگر از بین مردان انتخاب خواهند شد. به این ترتیب تکلیف 6 مسئولان حاضر در رژه تقریبا مشخص است.

در خصوص ورزشکاران حاضر در رژه نیز فعلا تصمیم گرفته شده که 18 نفر حضور داشته باشند. در این بین حضور تیم بسکتبال (12 نفر و صمد نیکخواه بهرامی، پرچمدار)، بوکس (دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی) و یک تیرانداز (هانیه رستمیان، پرچمدار) در رژه قطعی است. با این شرایط سه ورزشکار دیگر از بین ورزشکاران حاضر در دهکده که در 48 ساعت آینده مسابقه نداشته باشند، انتخاب می‌ شوند.

از دیگر اخبار مربوط به افتتاحیه المپیک اینکه سران 15 کشور و نهاد بین المللی برای افتتاحیه به ژاپن سفر می کنند. امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه و نلوسانامسرای اویون اردنه، نخست وزیر مغولستان از جمله رهبران جهان هستند که حضور خود را اعلام کردند. همچنین جیل بایدن بانوی اول آمریکا نیز در این مراسم حضور دارد.

در دوره قبلی در المپیک ریو برزیل بیش از ۴۰ نفر از رهبران جهان در مراسم افتتاحیه حضور داشتند که اکنون حضور این افراد به ۱۵ نفر رسیده است. این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ – ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود. ژاپن پیش از این میزبان المپیک ۱۹۶۴ بوده است. اما برای تماشای پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

اخراج کارگردان تلویزیونی المپیک : پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020

پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020 [+شبکه‌های پخش بازی]
ساعت پخش مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020

کنتارو کوبایاشی، کارگردان برنامه‌ های هنری افتتاحیه و اختتامیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو یک روز مانده به بازی‌ها اخراج شده است. دلیل اخراج او انتشار ویدئویی قدیمی است که او در آن با کشتار یهودیان در جنگ جهانی دوم شوخی می‌کند. سیکو هاشیموتو، سرپرست المپیک ژاپن، انتقاد کرد که این ویدئو «واقعیت‌های تلخ تاریخ را به سخره می‌گیرد.»

با اخراج کنتارو کوبایاشی برگزارکنندگان المپیک در حال بررسی این هستند که مراسم افتتاحیه در روز جمعه را چه طور برگزار کنند. اخراج کارگردان افتتاحیه تازه‌ترین مورد از مجموعه رسوایی‌ها و جنجال‌هایی است که در مسیر برگزاری المپیک ۲۰۲۰ پیش آمده است. چند روز پیش یک آهنگساز از تیم برگزاری کنار کشید چون فاش شده بود که در دوران مدرسه هم‌ کلاسی‌ های معلول خود را آزار می‌ داده است.

مردم ژاپن به دلیل نگرانی از افزایش شیوع کرونا مخالفت‌ های زیادی را با برگزاری بازی‌ها ابراز کرده‌ اند و تا روز پنجشنبه آزمایش کرونای ۹۱ نفر، اعم از ورزشکاران یا دیگر افراد مرتبط با بازی‌ها، مثبت شده است. خانم هاشیموتو در بیانیه‌ای گفته:

با توجه به نزدیکی افتتاحیه، ما بابت نگرانی‌ هایی که برای افراد دخیل در المپیک پیش می‌آید، و همچنین برای شهروندان توکیو و مردم ژاپن، پوزش می‌خواهیم.

کنتارو کوبایاشی، که سابقه کار کمدی دارد و به شدت برای شوخی با هولوکاست مورد انتقاد قرار گرفته، در بیانیه‌ای گفته:

پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020 [+شبکه‌های پخش بازی]
فرکانس شبکه های افتتاحیه المپیک توکیو 2020

سرگرمی نباید به قیمت آزار دیگران تمام شود. من متوجه انتخاب احمقانه کلماتم در گذشته هستم، حرف‌های غلطی بود و از آن پشیمانم.

این چندمین مورد استعفای این چنینی پیش از آغاز المپیک توکیو است. در ماه مارس مدیر هنری بازی‌ ها گفت نائومی واتانابه، یک کمدین زن ژاپنی درشت اندام، می‌تواند به عنوان یک خوک المپیکی (Olympig) ظاهر شود. او بعدتر عذرخواهی کرد و از مقامش کنار رفت. پیشتر هم یوشیرو موری، سرپرست قبلی المپیک به دلیل صحبت‌های ضدزن ناچار به کناره‌گیری شد. اما برای تماشای افتتاحیه المپیک بدون سانسور با ما باشید.

ساعت پخش مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020

پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020 [+شبکه‌های پخش بازی]
ساعت پخش مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020
ساعت پخش مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020 جمعه و از ساعت 15:30 به وقت تهران خواهد بود. این در شرایطی است که برخی بازی های المپیک مانند سافت بال یا فوتبال آغاز شده اند. پیش از این شما را به طور کامل با دهکده المپیک 2020 آشنا ساخته بودیم.

حال اما قصد داریم لینک شبکه های پخش افتتاحیه المپیک بدون سانسور را به شما ارائه کنیم. شما در ساعت پخش مراسم افتتاحیه المپیک توکیو 2020 می توانید از این لینک ها استفاده کنید.

افتتاحیه المپیک بدون سانسور از شبکه  sony ten 1

افتتاحیه المپیک بدون سانسور از nbc sport

افتتاحیه المپیک بدون سانسور از Sony Ten 2

تماشای پخش زنده افتتاحیه المپیک از eurosport

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش زنده افتتاحیه المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر