;
coinex

دیدار کیت بلانشت و جواد عزتی در جشنواره ونیز [+فیلم]

دیدار کیت بلانشت و جواد عزتی و سایر عوامل فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی در جشنواره ونیز سر و صدای زیادی به پا کرده است. در ادامه این نوشتار بیشتر در این موضوع صحبت می‌کنیم و فیلم مربوط به این ماجرا را مشاهده خواهیم کرد.

ویدیویی از حاشیه جشنواره ونیز در حال وایرال شدن است که در آن کیت بلانشت (Cate Blanchett) بازیگر محبوب هالیوودی در حال گفتگو با عوامل فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی است. از این ویدیو اینگونه بر می آید که این فیلم مورد علاقه بازیگر هالیوودی مشهور قرار گرفته است.

انتشار ویدیو دیدار کیت بلانشت و جواد عزتی در جشنواره فیلم ونیز منجر به واکنش بسیاری از کاربران شد. واکنش‌هایی که عمدتا مثبت بودند. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید.

دیدار کیت بلانشت و جواد عزتی در جشنواره ونیز

یدیویی در فضای مجازی دست به دست می شود که حکایت از واکنش جالب جواد عزتی به درخواست کیت بلانشت برای عکس گرفتن در جشنواره فیلم ونیز دارد که در آن جواد عزتی در کنار خانم بازیگر قرار می گیرد و با هم عکس می گیرند. فیلم خورشید محصول سال 98 سینمای ایران است که امتیاز 7.2 را از IMDb دریافت کرده است. این فیلم نماینده سینمای ایران در اسکار 2021 شناخته شده است و نظرات مثبتی از منتقدان دریافت کرده است.

فیلم خورشید مجید مجیدی به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی (رقابتی) شیر طلایی در هفتاد و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز انتخاب و برنده جایزه فانوس جادویی این جشنواره شد.

ویدیوی مربوط به دیدار کیت بلانشت و جواد عزتی در جشنواره ونیز:

واکنش بازیگران فیلم خورشید مجید مجیدی از اتفاقات جشنواره ونیز نیز خواندنی است. شمیلا شیرزاد، بازیگر خردسال فیلم در این زمینه گفته است: «بعد از اختتامیه همه برای شام رفتیم هتل. آدم‌هایی که در مراسم اختتامیه بودند، خانم کیت بلانشت همگی آمدند سرمیز ما، گریه کرده بودند، می‌گفتند «واقعاً فیلم خوبی بود ما دوست داشتیم به همه بچه‌ها جایزه بدیم. ولی قانون اجازه نمی‌داد و این جایزه واسه کل فیلمه.»

دیدار کیت بلانشت و جواد عزتی در جشنواره ونیز
دیدار جواد عزتی و کیت بلانشت در جشنواره ونیز

ابوالفصل شیرزاد نیز به روزنامه ایران گفت:

من اگر کارگردان شوم فیلمی می‌سازم راجع به این که مردم نباید به کودکان کار زور بگویند. من و خواهرم وقتی می‌رفتیم برای کار -ببخشین این حرف را می‌زنم- مردم به ما می‌گفتند «گمشو!» ما را می‌زدند. آخرین حرف من این است که دوست ندارم بچه‌ای در هیچ جای دنیا کار کند تا اگر کسی به او زور گفت مجبور نشود همه اینها را به مامانش بگوید. آرزو دارم بچه‌ها به همه آرزوهایشان برسند.

واکنش‌ کاربران به دیدار جواد عزتی و کیت بلانشت چه بود؟

سیاسوخته کاربری بود که نوشته: «پسر فکرکن کیت بلانشت بغلت کنه» عاطفه کاربر دیگری است که می‌نویسد:

کیت بلانشت همیشه بازیگر مورد علاقم بوده ولی امشب خیلی بیشتر دلم برای این زن رفت آخه چقدر حرفه ای تو زن چقدر مهربون و ماهی.

دیدار کیت بلانشت و جواد عزتی در جشنواره ونیز
دیدار جواد عزتی و کیت بلانشت در جشنواره ونیز

کاربر دیگری با نام مستعار مقیم نوشت:‌ «یه کلیپ از فستیوال ونیز اومده که توش کیت بلانشت خم میشه و دست دختر‌بچه‌ی بازیگر نقش اصلی فیلم «خورشید» رو می‌بوسه، بعد بین جمعیت جواد عزتی رو می‌بینه و دو‌بار با تاکید میگه: یو آر سو امیزینگ، بازی‌ت خیلی عمیق بود!  واقعا جذاب بود، واکنش جواد عزتی هم از اون بهتر :)))» جان فرانکو کاربر دیگری است که می‌نویسد:

خب خانم کیت بلانشت هم با توییتر فارسی هم نظره که جواد عزتی فوق‌العاده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دیدار کیت بلانشت و جواد عزتی و سایر عوامل فیلم خورشید چیست؟ در کامنت‌ها بگویید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر