;
coinex

طرح تابستانه کتاب 1400 آغاز شد

طرح تابستانه کتاب 1400 از امروز (9 مرداد) آغاز شد و شما می‌توانید با مراجعه به کتاب‌فروشی‌ها، کتاب مدنظر خود را با 50 درصد تخفیف خریداری کنید.

از سال 1394 تاکنون، در برخی فصل‌ها طرح فروش کتاب با تخفیف برگزار می‌شود و امسال نیز طرح تابستانه کتاب از 9 مردادماه استارت کار خود را زد. طبق آمار، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 17 طرح گذشته، بیش از 270 میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری طرح تخصیص داده است. برای دانستن جزئیات با ما باشید.

طرح تابستانه کتاب 1400 آغاز شد

طرح تابستانه کتاب از امروز شنبه (9 مرداد 1400) با مشارکت 958 کتابفروشی از سراسر کشور کار خود را آغاز شد. این طرح تابستانه، هجدهمین دوره از طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها بوده و کتابفروشی‌ها از تاریخ 29 تیر تا 5 مرداد وقت داشتند تا در این طرح شرکت کنند. حال افراد می‌توانند با 50 درصد تخفیف و یارانه 20 درصدی از کتاب‌فروشی‌های شرکت کرده در این طرح کتاب بخرند.

اما خبر خوبی که برای عاشقان کتاب وجود دارد این است که سقف مجاز خرید برای هر خریدار نسبت به طرح‌های پیشین به مبلغ 300 هزار تومان افزایش یافته است. در این طرح خریداران می‌توانند از 9 تا 15 مرداد با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه 20 درصدی خریداری کنند.

البته با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا خریدهای غیر حضوری با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل پاییزه نیز امکان پذیر است. به طور کلی، از مجموع 958 کتابفروشی عضو طرح تابستانه کتاب 1400، 157 کتابفروشی در استان تهران و 801 کتابفروشی در سایر استان‌ها هستند.

اسامی و لیست کتابفروشی های طرح تابستانه کتاب به تفکیک هر استان در سایت طرح کتاب قابل مشاهده است و شما می‌توانید با مراجعه به این سایت، از نام کتاب فروشان مشمول این طرح در استان خود مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص طرح تابستانه کتاب 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر