coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بدلکاری ارشا اقدسی فاجعه آفرید ؛ بدلکار مشهور در کما!

ارشا اقدسی از معروف ترین بدلکاران سینمای ایران است که حال در لبنان دچار سانحه شده است. اما از بدلکاری ارشا اقدسی و وضعیت او چه می دانیم؟

اقدسی از شناخته شده ترین بدلکاران سینمای ایران است که اخیرا در صحنه یک فیلم سینمایی در لبنان دچار حادثه شد و هم اکنون در شرایط بحرانی قرار دارد. بررسی ها حکایت از این دارد که این فیلم برای کشور تونس در حال فیلمبرداری بوده است.

روز چهارشنبه هفته ای که گذشت و بر سر صحنه فیلمبرداری، ماشین اقدسی در حال فیلمبرداری سرنگون می شود و او حالا در بیمارستانی در بیروت بستری است. حال ارشا اقدسی در کما به سر می برد.

بدلکاری ارشا اقدسی فاجعه آفرید

علیرضا فتحی، نایب رئیس انجمن بدلکاران سینما و مسئول کل بدلکاران سینمای ایران در گفتگویی با یکی از رسانه ها درباره وضعیت ارشا اقدسی در لبنان گفته:

 آخرین خبری که ما از این اتفاق گرفته‌ایم متأسفانه ارشا اقدسی را بعد از چپ شدنِ ماشین، بیهوش از ماشین بیرون می‌آورند که تا همین لحظه هم به هوش نیامده است. او الان در کما به سر می‌برد و از مردم عزیز کشورمان می‌خواهم که برای این بدلکار خوب و حرفه‌ای سینمای ایران دعا کنند تا زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد.

گفته می شود ارشا اقدسی در کما است و وضعیت خوبی ندارد و سانحه مغزی او بسیار جدی است. این بدلکار شناخته شده ایرانی متولد 1361 تهران است. او مربی آی کیدو بود تا اینکه با پیمان ابدی اشنا شد.

وی بعد از مدت کوتاهی در رشته تربیت بدنی در یکی از دانگشاه های ایتالیا پذیرفته شد. اما آشنایی او با ابدی منجر به ماندگاری اش در ایران و علاقه تدریجی او به بدلکاری شد. در نتیجه اقدسی رسما وارد عرصه بدلکاری شد.

او اولین مربی بانجی ایران است که سرمربی باشگاه پیمان ابدی نیز بود و بعد از 2 سال که بانجی افتتاح شد، توانست گروه بدلکاری 13 را ایجاد کند و فعالیت های خود را فراتر از ایران در دیگر کشورها نیز گسترش دهد.

او همچنین تجربه بازی در فیلم های سینمایی و تلویزیونی را نیز دارد. از جمله این موارد باید به «به وقت شام»، «شبی که ماه کامل شد»، «شهرزاد» و حتی عصر جدید احسان علیخانی اشاره کرد که او در آن به عنوان طراح بدلکاری اشتغال داشت.

اقدسی همچنین در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای فیلم سارا و آیدا کاندیدای بهترین جلوه های ویژه میدانی شد اما نهایتا جایزه به فرد دیگری رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بدلکاری ارشا اقدسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر