;
coinex

تاریخ پخش سریال ارباب حلقه ها مشخص شد

اخیرا آمازون تاریخ پخش سریال ارباب حلقه ها مشخص کرده است و به نظر می‌رسد طرفداران این سریال باید حدود یک سال دیگر برای پخش آن صبر کنند.

بالاخره پس از مدت‌ها، آمازون تاریخ انتشار فصل اول The Lord of the Rings را مشخص نمود. در واقع، چند روز پیش فیلمبرداری فصل اول این پرخرج‌ترین سریال تاریخ در تیوزلند به پایان رسید و آمازون به همراه عکسی تاریخ انتشار آن را اعلام کرده است. برای دانستن جزئیات با ما باشید!

تاریخ پخش سریال ارباب حلقه ها مشخص شد

به گفته آمازون، سریال پرطرفدار و محبوب ارباب حلقه‌ها در دوم سپتامبر سال آینده از پرایم ویدیو به صورت هفتگی پخش خواهد شد. در واقع، این سریال برخلاف اکثر مجموعه‌های شبکه استریم آمازون پرایم، قرار نیست به صورت کامل منتشر شود و هر هفته شاهد پخش یک قسمت از آن خواهیم بود. به همین خاطر، طرفداران این سریال باید نزدیک به یک سال دیگر صبر کنند تا بتوانند  فصل 1 سریال ارباب حلقه‌ها را تماشا کنند.

هرچند تاریخ پخش فصل اول ارباب حلقه‌ها سرانجام به تأیید رسید، اما همچنان اطلاعات ناچیزی از داستان سریال در دست است. آمازون ضمن اعلام تاریخ پخش گفته است:

این درام حماسی جدید برای اولین بار دوران دوم سرزمین میانه جی.آر.آر. تالکین را به تصویر می‌کشد. با آرامشی نسبی و هزار سال پیش از رویدادهای روایت شده در کتاب‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها آغاز می‌شود، و شخصیت‌های پرشمار جدید و آشنایی را دنبال می‌کند که با ظهور دوباره شر در سرزمین میانه مواجه می‌شوند.

به علاوه، به نظر می‌رسد شخصیت سائورون در فصل اول سریال حضور نخواهد داشت و این تصمیم ترفندی قدیمی در صنعت نمایش برای حفظ مخاطبین دانسته شده است. با این حال این گزارش تأیید می‌کند که شخصیت کلبریمبور که سه حلقه قدرت را به وجود آورده در سریال ظاهر خواهد شد. سرپرست نویسندگان نیز درباره این سریال گفته است:

همان‌گونه که بیلبو می‌گوید: «فکر می‌کنم حالا آماده آغاز کردن سفری دیگر هستم.» زندگی و تنفس در دنیای سرزمین میانه در این چند ماه گذشته بهترین ماجراجویی زندگی من بوده است. مشتاقیم که هواداران هم هرچه زودتر این فرصت را به دست آورند.

استودیو می‌گوید این سریال هنوز عنوانی رسمی پیدا نکرده، اما از اولین تصویر رسمی آن رونمایی کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. تصویر منتشر شده جدید نیز به نظر می‌رسد از جزیره خیالی و افسانه‌ای نومنور (Númenor) باشد که در رمان‌های نوشته شده توسط جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien)، نقش مهمی داشتند و اجداد آراگورن (Aragorn) در آن زندگی می‌کردند.

تاریخ پخش سریال ارباب حلقه ها

در فصل نخست این سریال، بازیگرانی چون رابرت آرمایو (Robert Aramayo‎)، دانیل ویمن (Daniel Weyman‎)، پیتر مولان (Peter Mullan‎)، لوید اوون (Lloyd Owen) به ایفای نقش پرداخته‌اند. نازنین بنیادی؛ بازیگرانی ایرانی نیز یکی از بازیگران این سریال است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش سریال ارباب حلقه ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر