;
coinex

لیونل مسی در السد قطر ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

از زمان جدایی مسی از بارسلونا، شایعات حول محر فوق ستاره آرژانتینی جریان دارد و حالا شایعاتی از احتمال حضور لیونل مسی در السد قطر منتشر شده است.

در سالیان اخیر السد و الدحیل بهترین تیم های لیگ پرستاره قطر بوده اند. البته که قهرمانی ها معمولا برای السد با مربی گری ژاوی بوده است. تیمی که از ستارگانی چون گابی، هافبک سابق اتلتیکو مادرید و سانتی کازورلا هافبک پیشین آرسنال بهره مند است و هرسال هزینه زیادی صرف جذب بازیکنان باکیفیت خارجی می کند.

دیگر تیم های عربی مانند الهلال عربستان نیز ید طولائی در خریدهای نجومی از اروپا دارند که از جمله می توان به جذب سباستین جووینکو، آندره کاریلو، موسی مارگا و یا ماتئوس پریرا اشاره کرد. اما حالا ژاوی در السد قطر دست روی شاه ماهی بازار نقل و انتقالات برای قراردادی آزاد اما با حقوقی نجومی گذاشته است. السد قطر، حالا لیونل مسی را می خواهد. اما آیا شاهد حضور لیونل مسی در السد قطر خواهیم بود؟ با ما باشید.

لیونل مسی در السد قطر

پیشنهاد السد قطر به مسی

از زمانی که با اعلام باشگاه بارسلونا خبر جدایی لیونل مسی از بارسلونا به دلیل آنچه قواعد ساختاری و محدود کننده لالیگا عنوان شده رسما منتشر شده است، شایعات زیادی درباره مقصد بعدی لیونل مسی جریان دارد.

در شرایطی که همه اذهان انتظار حضور مسی در تیمی مانند پی اس جی یا منچسترسیتی را داشتند و کمتر کسی برای فوق ستاره 34 ساله، مقصدی جز اروپا را متصور بود، حالا باشگاه السد قطر پیشنهاد 1 میلیارد یورویی خود را برای مسی ارسال کرده است. این باشگاه این مبلغ کلان را در طی قراردادی 3 ساله به مسی خواهد پرداخت.

لیونل مسی در السد قطر ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟
پیشنهاد یک بیلیون یورویی السد قطر به مسی

در صورت موافقت مسی با این قرارداد، طبعا این فوق ستاره که هنوز هم در شرایط بدنی ایده آلی به سر می برد، می تواند چند سالی، خاک فوتبال آسیا را با مربی گری ژاوی و در کنار ستارگانی چون کازورلا، گابی، اکرم عفیف و بغداد بونجاح به توبره بکشد. السدی که حتی بدون مسی نیز هرسال برای خود مدعی عنوان قهرمانی آسیاست، با مسی به تیمی مهار ناپذیر بدل خواهد شد. اما باید دید حضور لیونل مسی در السد قطر به واقعیت خواهد پیوست؟ با ما باشید تا نظرات کاربران درباره پیشنهاد السد قطر به مسی را بررسی کنیم.

حضور لیونل مسی در السد قطر ؛ کاربران توییتر چه می گویند؟

به مانند دیگر موضوعات روز، مسئله حضور پیشنهاد یک بیلیون یورویی السد قطر به مسی نیز با واکنش کاربران مواجه شده و شمار زیادی از کاربران نسبت به آن واکنش نشان داده اند. اما با بررسی نظرات کاربران درباره پیشنهاد السد قطر به مسی با ما باشید.

یک کاربر درباره پیشنهاد السد قطر به مسی موضوع نوشته:

کاش السد قطر مسی رو بخره شجاع یه جفت پا تکل بره زیر پاش یکم بخندیم

کاربر دیگری درباره پیشنهاد یک بیلیون یورویی السد قطر به مسی نوشته:

پیشنهاد یک میلیارد یورویی السد قطر به لیونل مسی برای سه فصل!!! کل قطر اندازه دوتا شهر خوزستان نیست بخدا

لیونل مسی در السد قطر ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟
پیشنهاد یک میلیارد یورویی السد قطر به مسی

یک کاربر دیگر درباره پیشنهاد یک میلیارد یورویی السد قطر به مسی نوشته:

السد قطر به مسی برای سه سال پیشنهاد یک میلیارد یورویی داده! یعنی اگه قبول کنه روزانه چیزی نزدیک به یک ** میلیون یورو درآمد خواهد داشت. تکرار می‌کنم: روزی تقریبا یک میلیون یورو :))

دیگری درباره پیشنهاد یک میلیارد یورویی السد قطر به مسی نوشته:

یشنهاد السد قطر به مسی رو فقط با ماشین حساب و ضرب کردن میشه گفت چقدره. انقدر زیاده ۱ میلیارد یورو

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیشنهاد یک بیلیون یورویی السد قطر به مسی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر