;
coinex

توکن طرفداری PSG رکورد زد ؛ رد پای مسی

پس از اینکه اخباری مبنی بر احتمال پیوستن لیونل مسی به تیم پاری سن ژرمن شنیده شد، توکن طرفداری PSG توانست رکورد قیمت خود را بشکند.

دیگر همه ما با توکن‌ها آشنایی داریم و می‌دانیم آنها برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربرد این توکن‌ها در زمینه فوتبال نیز دیده می‌شود و Socios.com یک برنامه برای طرفداران فوتبال است که کاربران با به دست آوردن توکن‌های طرفدار مخصوص باشگاه، از حق رای برخوردار می‌شوند تا بر باشگاه های مورد حمایت خود تأثیر بگذارند. حتی این توکن‌ها در صرافی‌هایی همچون بایننس نیز اضافه شده‌اند.

اما از اینها که بگذریم، اخیرا توکن پاریس سن ژرمن فن به دلیل برخی شایعات و احتمالات رشد قیمت زیادی داشته است. در ادامه به جزئیات بیشتر می‌پردازیم. با ما باشید!

توکن طرفداری PSG رکورد زد

اخیرا انتشار اخباری برمبنای احتمال پیوستن لیونل مسی به باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن باعث شده توکن فن PSG رکورد قیمت خود را بزند و با رشد خیره‌کننده‌ای مواجه شود. حتی گفته می‌شود این توکن عملکرد بهتری نسبت به دوج کوین از خود نشان داده است.

فن توکن پاریسن ژرمن نسبت به چهار روز اخیر ۷۴ درصد افزایش یافته است و بسیاری از حجم معاملات این توکن به صرافی‌ بایننس و صرافی ترکیه‌ای پاریبو (Paribu) تعلق دارد. ارز دیجیتال پاریس سن ژرمن فن توکن (Paris Saint-Germain Fan Token) با علامت انحصاری PSG یک ارز دیجیتال است که در تاریخ 1399-03-22 لانچ شده و آخرین بار در تاریخ 1400-05-16 به روز رسانی شده است.

توکن طرفداری PSG
فن توکن پاریسن ژرمن

این ارز در رتبه 511 بازار قرار دارد و ارزش کل بازار آن حدود 42,636,143 است. هر واحد پاریس سن ژرمن فن توکن در این لحظه با قیمت 41 دلار و با احتساب نرخ تتر 25,990.00000000 تومان مبلغ ریالی آن معادل 1,066,843 تومان است. حجم معاملات روزانه پاریس سن ژرمن فن توکن میزان 308,646,494 است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: coinmarketcap

نظر شما درخصوص رکورد توکن طرفداری PSG چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر