;
coinex

مسی در پاری سن ژرمن ؛ تصاویر چه می‌گویند؟

بزرگترین بمب خبری فوتبال در سالیان اخیر مربوط به جدایی مسی از بارسلونا و پیوستنش به پی اس جی بوده است. با ما در مسی در پاری سن ژرمن همراه باشید.

احتمالا لقب شوکه کننده ترین خبر فوتبال امسال (وی ای چند سال اخیر) به قصد مسی برای جدایی از بارسلونا و پیوستنش به پی اس جی تعلق می گیرد. جایی که باشگاه کاتالان با انتشار بیانیه ای رسما از جدایی مسی بعد از 21 سال از باشگاه محبوبش خبر داد.

حالا و در ساعات اخیر به لطف پیگیری مداوم رسانه های مطرح بین المللی به خصوص رسانه های فرانسوی، از جزئیات انتقال مسی به پاری سن ژرمن مطلع هستیم. در مسی در پی اس جی با ما باشید.

مسی در پاری سن ژرمن

مسی در پاری سن ژرمن ؛ تصاویر چه می‌گویند؟
عکس مسی در PSG

از همان ابتدای جدایی مسی از بارسلونا شایعات مربوط به مقصد بعدی مسی از داغ ترین بحث ها در محافل و رسانه های ورزشی و غیرورزشی بود. حتی بحث هایی مبنی بر احتمال پیوستن مسی به السد قطر و همکاری دوباره با ژاوی مطرح شد. اما نهایتا مسی در پی اس جی دیده شد!

بحث بر سر علت جدایی مسی از بارسلونا هنوز ادامه دارد، اما این فوق ستاره آرژانتینی زیاد خود را درگیر اما و اگرها نکرده و به راحتی به پیشنهادهای خود بعد از جدایی از بارسا می اندیشیده است. گرچه من سیتی به علت هزینه های زیادی که کرده و ستارگانی که دارد از عهده پرداخت دستمزد مسی بر نمی آمد، اما پپ گواردیولا نیز رسما اعلام کرد به مسی فکر نمی کند.

جز این، چلسی و مالک ثروتمند روسی آن، رومن آبراموویچ پیشنهاد ویژه ای برای مسی داشتند که گویا واقعا مسی را به حضور در جزیره ترغیب کرده بوده است. اما مسی در نهایت بازی در کنار دوست قدیمی خود نیمار را ترجیح داده و پی اس جی را انتخاب کرد. حال فصل رویایی نقل و انتقالات این تیم با حضور مسی در پاری سن ژرمن کامل شده است!

مسی در پاری سن ژرمن ؛ تصاویر چه می‌گویند؟
جدال های مسی و راموس؛ دو هم تیمی فعلی!

طعنه آمیز اینکه امسال، مسی باید در کنار سرخیو راموسی بازی کند که بارها در ال کلاسیکو با هم شاخ به شاخ شده بودند و جدال هایشان پایانی نداشت. پی اس جی هم کاپیتان بارسا و هم کاپیتان رئال را، در یک فصل جذب کرد! در ادامه مسی در پی اس جی با ما باشید.

مسی در پاری سن ژرمن

مسی در پاری سن ژرمن ؛ تصاویر چه می‌گویند؟
عکس مسی در PSG

باشگاه پاری سن ژرمن دیروز ابتدا حضور مسی در این تیم را با انتشار ویدیویی در صفحات رسمی خود خبر داد. سپس ستاره آرژانتینی در تست های پزشکی شرکت کرد و نهایتا کنفرانس خبری ویژه با حضور مائوریتسیو پوچتینو و ناصر الخلیفی برگزار شد.

تنها پس از 48 ساعت از خداحافظی اشک بار و تلخ مسی در کنفرانس خداحافظی با بارسا، فوق ستاره آرژانتینی با چهره ای بشاش و خندان در کنار الخلیفی، پوچتینو و دیگر حاضران در جلسه معارفه پاری سن ژرمن دیده شد.

حال و پس از 21 سال، مسی در پی اس جی فصل جدیدی از زندگی حرفه ای خود با حضور در پاری سن ژرمن آغاز کرده است. تصاویری که از مراسم امضای قرارداد مسی با پی اس جی منتشر شده به خوبی حکایت از خداحافظی او با درد جدایی از بارسا دارد. مسی پس از امضای قرارداد با PSG گفت:

من بی صبرانه منتظر شروع فصل جدیدی از دوران حرفه ایم در پاریس هستم. باشگاه و چشم اندازش برای آینده با بلندپروازی و جاه طلبی های من در هماهنگی کامل هستند. من می دانم بازیکنان و کادرفنی اینجا چقدر با استعداد هستند. من مصمم هستم که در کنار آنها، چیزی عالی برای باشگاه و هواداران بسازم. بی صبرانه منتظرم تا قدم بر زمین پارک دو پرنس بگذارم.

مسی در پاری سن ژرمن ؛ تصاویر چه می‌گویند؟
عکس مسی در PSG در زمان امضای قرارداد، در کنار ناصر الخلیفی مالک باشگاه

ناصر الخلیفی، رییس باشگاه PSG، درباره حضور مسی در پی اس جی گفت:

خوشحالم که لیونل مسی پیوستن به پاری سن ژرمن را انتخاب کرده است و ما مفتخریم که از او و خانواده اش در پاریس استقبال می کنیم

او تمایل خود برای ادامه پیشرفت در بالاترین سطح و کسب جام‌های بیشتر را پنهان نکرد. جاه طلبی های باشگاه هم البته با او یکسان است. اضافه شدن لئو به تیم در کلاس جهانی ما، تاییدی است بر اهمیت و موفقیت سیاست های جذب بازیکن ما. با هم با مربی بزرگ‌مان و کادرش، من مشتاقانه منتظر دیدن تاریخ‌سازی تیم برای همه طرفداران‌مان در سراسر جهان هستم.

درباره شماره پیراهن مسی در پاری سن ژرمن گرچه نیمار به او پیشنهاد شماره 10 را داده بود، اما مسی این شماره را نپذیرفت تا برای نیمار بماند، از طرف دیگر شایعاتی مبنی بر پوشیدن شماره 19، اولین شماره او در بارسا مطرح شد. اما از عکس لیونل مسی در لباس پاریسن ژرمن  مشخص شده که فوق ستاره آرژانتینی در این تیم شماره 30 را بر تن خواهد کرد.

گالری تصاویر مسی در پاریس سنت ژرمن

هوادارن پی اس جی منتظر مسی
مسی قبل از امضای قرارداد ؛ اولین پوشش مسی با نشان پی اس جی، ماسک صورتش بود!
هوادارن پی اس جی منتظر مسی
عکس لیونل مسی در لباس پاریسن ژرمن با شماره 30
هوادارن پی اس جی منتظر مسی
خریدهای رویایی این فصل پی اس جی / عکس لیونل مسی در لباس پاریسن ژرمن
هوادارن پی اس جی منتظر مسی
ترکیب فصل آینده پی اس جی (هرناندز هنوز خریداری نشده است)

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حضور مسی در پاریس سنت ژرمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر