coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هکرهای Accenture در ازای اطلاعات سرقت شده بیت کوین می خواهند

هکرهای Accenture در ازای اطلاعات سرقت شده بیت کوین می خواهند اما این شرکت درخواست شان را نپذیرفته است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

شرکت Accenture درخواست بیت کوین‌ هکرهایی که به یکی از پایگاه داده ها ورود کرده بودند را نپذیرفت. این شرکت مشاوره فناوری اطلاعات با نیم میلیون کارمند در سراسر جهان طی این حمله علاوه بر از دست دادن میلیاردها دلار درآمد خود، اعتبار خودش را بین شرکت هایی که به تخصص آن در زمینه امنیت سایبری اعتماد داشتند را از دست داد.

هکرهای Accenture در ازای اطلاعات سرقت شده بیت کوین می خواهند

این حمله شامگاه سه شنبه توسط گروه هکرهای Lockbit اتفاق افتاد که البته بخشی از حمله دفع شد. اما بخش دیگری از اطلاعات لو رفته و از امروز صبح در حال انتشار توسط این گروه است.

این گروه هکری در پیام اولیه خود گفته بود که در صورت عدم پرداخت بیت کوین در ازای اطلاعات سرقت شده ،اطلاعات به مرور منتشر خواهند شد. شرکت طی پیامی اعلام کرد علاقه ای به این کار ندارد و سرورهای آسیب دیده را جدا کرده است.

آن ها گفتند که سیستم های آسیب دیده خود را بازیابی کرده و دیگر این حمله تاثیری بر عملیات های این‌شرکت یا سیستم های مشتریان آن نداشته است.

گروه هکرها با این موضع گیری شرکت پیشروی خود را آغاز کرده و ۲۳۸۴ پرونده را منتشر کردند. البته میزان مهم بودن این داده ها مشخص نیست. کوین بیومونت (Kevin Beaumont) نیز در توئیتی نوشت:

گروه هکرها در حال انتشار فایل ها این‌شرکت هستند اما پرتال آن ها خیلی کند است و دچار مشکل شده که احتمالا علت آن تعداد زیاد دانلودها این اطلاعات توسط افراد مختلف است!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هکرهای Accenture چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر