;
coinex

پیش بینی قیمت بیت تورنت (Bittorrent) در سال 2021 و سال های بعد ؛ بررسی آینده BTT

پیش بینی قیمت بیت تورنت در سال 2021 نظر بسیاری را جلب کرده است، امروز درباره این مسئله و به طورکلی آینده توکن BTT با شما صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

هر پروژه رمزارز یک ویژگی منحصر به فرد به کاربران خود ارائه می دهد. بیت تورنت نیز در همین راستا یکی از ارزهای رمزارز درحال ظهور است که یک شبکه امن را فراهم می آورد که عملکرد فعلی پروتکل اشتراک فایل را گسترش داده است. به دلیل این پروتکل امن به نظر بسیاری آینده توکن BTT بسیار درخشان خواهد بود.

افزایش سریع فیمت این توکن از ابتدای سال 2021 توجه سرمایه گذران را به سمت BTT جلب کرده است. اگر شما نیز وسوسه شدید تا سرمایه گذاری در توکن بیت تورنت را امتحان کنید. این مقاله برای آشنایی بیشتر شما با این توکن نکات مختلفی را از جمله پیش بینی قیمت ارز بیت تورنت ، آینده توکن BTT و دیگر جزئیات مطرح خواهیم کرد.

پیش بینی قیمت بیت تورنت (Bittorrent) در سال 2021 و سال های بعد

بیت تورنت چیست؟

بیت تورنت یک پلتفرم اشتراک فایل است که در چند وقت اخیر نیز به سمت غیرمتمرکز شدن رفته است. این پلتفرم در ژوئیه سال 2001 توسط برام کوهن تاسیس شد و در ژوئیه 2018 توسط پلتفرم ترون که متعلق به جاستین سان است، خریداری شد. این خرید باعث شده پلتفرمBTT با ابزارهایی اضافی تبدیل به یک ارز بومی شود.

پیش بینی قیمت بیت تورنت
پیش بینی قیمت ارز بیت تورنت

بیشتر بخوانید:

صرافی غیرمتمرکز چیست

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بیت تورنت اکنون با بیش از 100 میلیون کاربر بزرگترین پروتکل اشتراک فایل فراهم کرده است. این نکته نیز لازم ذکر است بنیاد ترون این پلتفرم را در سال 2018 خریداری کرد اما این پروژه تا سال 2019 نمی توانست تحت شبکه خود آغاز کند.

کاربران در زنجیره بلوک ترون می توانند از سکه BTT در کنار فایل هایی که سازندگان محتوا در شبکه به اشتراک می گذارند، می توانند استفاده کنند. بیت تورنت اکنون به عنوان یکی از بزرگترین نرم افزارهای Peer-to-Peer است که در بلاکچین وجود دارد.

پیش بینی قیمت بیت تورنت
پیش بینی قیمت ارز بیت تورنت

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) در سال 2021

BTT معاملات را در سال 2021 با همان قیمتی که در سال 2020 داشت یعنی 0.002 شروع کرد. اما پس مدتی قیمت آن شروع به رشد مداوم کرد. در همین جهت بیت تورنت از چند موسسه مالی کمک شایسته و سرمایه گذاری هنگفتی دریافت کرد. فیمن این توکن در اواسط ماه فوریه با افزایش 0.0005 دلار به بالاترین سطح در حدود 0.0129 دلار افزایش یافت. این رشد قیمت ها باعث شده است پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) توسط بسیار مثبت ارزیابی شود.

پیش بینی قیمت بیت تورنت

BTT اما در پنج آوریل 2021 به 0.0126 رسید و کمی کاهش پیدا کرد. این کاهش قیمت در ماه مه بیش از 50 درصد رسید و باعث شد این ارز رمزنگاری شده تا 0.002 دلار کاهش یابد. این امر باعث شد که برخلاف امیدواری های اولیه ابهامی درباره آینده بیت تورنت ایجاد شود.

با اینحال باید گفت که بیت تورنت یکی از امیدوار کننده ترین آلت کوین های موجود است که ورودی صاف و تمیز را به بازار سودآور رمزنگاری را به سرمایه گذاران ارائه می دهد. علیرغم کاهش قیمت های اخیر بهبود عملکرد کلی پلت فرم باعث شده که همه کارشناسان آینده بیت تورنت را امیدوارکننده توصیف نمایند.

به همین جهت اکثر کارشناسان درباره پیش بینی قیمت ارز دیجیتال بیت تورنت (BTT) گفته اند که افزایش قیمت این توکن علیرغم کاهش در چند ماه اخیر ادامه خواهد یافت و ممکن است تا پایان سال 2021 به 0.1 دلار برسد.

بیشتر بخوانید:

ماشین حساب چیا

دوج کوین رایگان

پیش بینی قیمت ارز بیت تورنت در سال 2022

بیت تورنت پتانسیل زیادی را از خود نشان داده است و به دلیل افزایش تعداد کاربران به نظر بسیاری از کارشناسان پیش بینی قیمت ارز بیت تورنت در سال 2022 بسیار مثبت ارزیابی شده است و ممکن است به بیش از 1 دلار یا حتی بیشتر افزایش یافت. البته این نکته لازم به ذکر است بازار به طورکلی مثبت بوده و قیمت ها به طور تصاعدی درحال افزایش هستند، بنابراین درک این افزایش قیمت خیلی دور از ذهن نیست. به هر صورت این مسئله واضح است که  آینده بیت تورنت بسیار درخشان خواهد بود.

پیش بینی قیمت بیت تورنت

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

پیش بینی قیمت بیت تورنت در پنج سال آینده

بیت تورنت در حال حاضر توسط بیگ تک رسما شناخته نشده و با مشکلات هک و دزدی رو به رو است. با اینحال، با نگاهی به روش توسعه پلتفرم خود، پلتفرم های OTT پیشرو ممکن است تا سال های آینده با بیت تورنت همکاری کنند، زیرا به نظر می رسد از محتوای آن اطمینان دارد. BTT همچنین ممکن است با اسپاتیفای همکاری کند. به نظر بسیاری تا 5 سال آینده، بیت تورنت ممکن است بیشتر از 5 دلار قیمت داشته باشد.

پیش بینی قیمت بیت تورنت توسط بازارهای مختلف و منابع مختلف

  • WalletInvestor

طبق گفته والت اینوستر، بیت تورنت یک سرمایه گذاری امیدوار کننده و سودآور است. به نظر این بازار فروش آینده بیت تورنت بسیار درخشان خواهد بود. به نظر کارشناسان این بازار BTT ممکن است در سال آینده از 0.007031 دلار به 0.0126 دلار برسد و تا پایان سال 2026 به بیش از 0.0369 خواهد رسید.

  • com

با توجه به ادعا این وبسایت تا 5 سال آینده بین 0.20-0.02 برای هر توکن است.

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

  • TradingBeasts

طبق آنچه تریدینگ بیست گفته است، BTT می تواند تا پایان سال 2021 بین 0.0077151 و 0.0090766 خواهد بود و تا پایان سال 2024 به طور متوسط قیمتی حدود 0.0175035 دلار خواهد داشت.

  • DigitalCoinPrice

براساس تجزیه و تحلیل دیجیتال کوین پرایس، بیت تورنت ممکن است در پایان سال 2021 قیمت در حدود 0.0107 دلار خواد داشت و تا 2025 به قیمت 0.02055 دلار به ازای هر توکن خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

پیش بینی قیمت بیت تورنت توسط کوین پدیا

طبق آنچه کارشناسان ما می گویند بیت تورنت ممکن است پیشرفت های زیادی داشته باشد و قیمت آن افزایش یابد. از نظر ما قیمت این توکن در پایان سال 2021 0.1 دلار خواهد داشت. این پیش بینی قیمت بیت تورنت بسیار مثبت است. همچنین تا 5 سال آینده BTT ممکن است 5 تا 10 دلار قیمت داشته باشد.

پیش بینی قیمت بیت تورنت

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

میم کوین چیست

نوسانات قیمت BTT در بازار

بیت تورنت سال سختی را از زمان ورود به بازار ارزهای رمزپایه پشت سر گذاشته است. از زمان راه اندازی در سال 2019، این توکن حدود 80 درصد ارزش اولیه خود را از دست داده است.

پیش بینی قیمت بیت تورنت

BTT طبق آنچه بازارهای رسمی در تاریخ 31 ژانویه 2019 اعلام کرد حدود 0.0004 دلار قیمت داشت. با اینحال این سقوط قیمتی جبران شد و در اواخر ماه فوریه، بیت تورنت با افزایش قیمت به چیزی حدود 0.0011 دلار در واحد ارز رمزپایه رسید که شروع بسیار خوبی برای آن بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT کدامند

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

این افزایش قیمت ادامه داشت و در پایان ماه مه بیت تورنت به قیمت بیش از 0.001861 دلار بالاترین رقم خود را ثبت نمود. در سه ماه سوم سال قیمت آن تا حد زیادی سقوط کرد و به 0.001 دلار رسید این روند نزولی تا پایان این سه ماهه ادامه یافت. این نزول قیمتی تا در اکتبر به اوج رسید و قیمت بیت تورنت به پایین تر از 0.0005 دلار سقوط کرد. قیمت این رمزارز تا پایان سال سقوط عمده ای را تجربه کرد. در پایان دسامبر 2019 قیمت BTT 0.0003 دلار بود.

با نزولی بودن بازار در آغاز ژانویه 2020 قیمت بیت تورنت به 0.0002 دلار رسید و روند نزولی آن ادامه پیدا کرد اما این رمزارز تا اواسط فوریه همین سال دوباره صعود کرد و قیمتش به 0.0005 برگشت. بعد از این روند بهبود قیمت به طرز تکان دهنده ای به 0.00013 دلار کاهش یافت و تا مارس به دلیل شیوع کووید-19 کمترین میزان را ثبت نمود. سپس قیمت بیت تورنت افزایش چشمگیری پیدا کرد و تا ماه آگوست به مرز 0.0005 دلار رسید. قیمت آن تا دسامبر سقوط عمده ای دوباره تجربه کرد و در پایان سال 2020 قیمتش به 0.0002 دلار رسید.

اما در سال 2021 با بهبود نسبی اوضاع اقتصاد جهانی ثباتی در قیمت این ارز اتفاق افتاده که طبق پیش بینی ها نیز این ثبات و افزایش قیمت تا پایان سال ادامه یافت، همانطور که مشخص است این ارز روند سینسوسی و پر فراز نشیبی را طی کرده است با تمام مشکلات این رمزارز توانسته خود را حفظ و سرمایه گذارای های جدیدی را جذب نماید به همین جهت به صورت قاطع می توان گفت که آینده بیت تورنت آینده ای امیدوارکننده خواهد بود.

پیش بینی قیمت بیت تورنت در سال 2021 آنهم به صورت دقیق کار دشواری است، اما ما فکر می کنیم قیمت آن تا پایان سال بین 0.05 تا 0.1 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

برخی سوالات مرتبط با بیت تورنت

آیا بیت تورنت یک سرمایه گذاری خوب است؟

بله همانطور که گفتیم آینده این رمزارز درخشان خواهد بود، البته این نکته لازم به ذکر است که اگر شما برنامه ای بلند مدت برای سرمایه گذاری دارید این رمزارز برای شما مناسب خواهد بود در غیر این صورت به شما سرمایه گذاری در این رمزارز را پیشنهاد نمی کنیم. همچنین رعایت اصول اساسی سرمایه گذاری امری ضروری است.

آیا BTT ارزش خریدن دارد؟

بیت تورنت یکی از پروژه های رمزنگاری شده خوب است که توسط بنیاد ترون پشتیبانی می شود. این توکن هم اکنون دارای نقدینگی متوسطی است و همانطور که پیشتر گفتیم اگر می خواهید سرمایه گذاری طولانی مدتی داشته باشید این توکن یک انتخاب خوب است.

بیشتر بخوانید: بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

از کجا می توان این توکن را معامله کرد؟

بیت تورنت را می توانید در صرافی هایی مانند DigiFinex، OKEx، VCC Exchange،  Binance و بسیاری صرافی های دیگر خریده یا به فروش بگذارید.

آیا قیمت بیت تورنت به 1 دلار خواهد رسید؟

پیش بینی قیمت بیت تورنت به شکل دقیق کار دشواری است، اما آنچه می توان گفت این است که با توجه به قیمت فعلی بیت تورنت برای رسیدن به قیمت 10 سنت باید مسیری طولانی را طی کند و از این رو 1 دلار ممکن است هدفی بسیار دور به نظر برسد اما با توجه به پیش بینی های مثبت، پشتیبانی های آن این رقم در آینده کاملا قابل دستیابی است.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال پیمان

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

جمع بندی

سرمایه گذاری در رمزارزها اکنون تبدیل به منبعی اصلی برای بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ و حتی مردم عادی شده است. این منبع درحال ظهور در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد و طبق آنچه منابع رسمی می گویند بیش از 12 میلیون نفر اکنون در ایران صاحب بیت کوین هستند. از آنجا که دارایی های دیجیتال امر نو و ناشناخته بوده و کاملا وابسته به فناوری های جدید هستند ممکن است بسیاری از افراد با آن آشنایی نداشته باشند.

با اینحال درباره رمزارزهای معروفی مانند بیت کوین، اتریوم و غیره حرف های زیادی وجود دارد. اما دارایی های دیجیتال بسیار دیگری وجود دارد که ممکن است سرمایه گذاری عالی باشند که افراد درباره آن هیچ چیزی نمی دانند. بیت تورنت یکی از دارایی ها دیجیتال درحال ظهور است که احتمالا کمتر درباره آن شنیده اید.

پیش بینی قیمت بیت تورنت

بیت تورنت یک پلتفرم اشتراک فایل است که در چند وقت اخیر نیز به سمت غیرمتمرکز شدن رفته است. این پلتفرم در ژوئیه سال 2001 توسط برام کوهن تاسیس شد و در ژوئیه 2018 توسط پلتفرم ترون که متعلق به جاستین سان است، خریداری شد. این خرید باعث شده پلتفرمBTT با ابزارهایی اضافی تبدیل به یک ارز بومی شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

بیت تورنت اکنون با بیش از 100 میلیون کاربر بزرگترین پروتکل اشتراک فایل فراهم کرده است. این نکته نیز لازم ذکر است بنیاد ترون این پلتفرم را در سال 2018 خریداری کرد اما این پروژه تا سال 2019 نمی توانست تحت شبکه خود آغاز کند. این پلتفرم که درواقع بستری برای به اشتراک گذاشتن فایل هاست که در جهان بیش از 100 میلیون کاربر دارد افراد علاوه بر اینکار می توانند از توکن های این بستر استفاده کنند.

اگرچه قیمت این رمزارز اکنون بسیار کم است اما بنا به گفته کارشناسات و متخصصان آینده ای بسیار درخشان در انتظار این رمزارز است و سرمایه گذاری در این رمزارز می تواند یک سرمایه گذاری بلند مدت عالی باشد. ما در این مقاله تلاش کردیم درباره پیش بینی قیمت بیت تورنت ، آینده آن و دیگر مسائل با شما صحبت کنیم تا از این طریق بتوانید برای سرمایه گذاری کردن یا نکردن در توکن بهتر عمل نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد در این جهت به شما یاری رسانده باشد، اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع:coinpedia

نظر شما درباره پیش بینی قیمت بیت تورنت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    وقتی میگین قیمتش به یک سنت میرسه دقیقا دارین رویاهای خودتون و خودمونو بیان میکنین به نظر من اگه به 2 تومن خودمونم برسه هنر کرده

    پاسخ

    بچه بیا پایین

    پاسخ

    بیت تورنت،راهی به سوی آرزوها

    پاسخ