;
coinex

پیش بینی قیمت کیشو اینو ؛ آینده ارز Kishu Inu چگونه است؟

پیش بینی قیمت کیشو اینو کار دشواری است، امروز تلاش می کنیم درباره آینده توکن Kishu Inu و دیگر مسائل مربوط به این ارز دیجیتال صحبت کنیم، با ما باشید.

ممکن است بسیاری از مردم بپرسند ارز رمزنگاری شده کیشو اینو چیست؟ اما طی هفته گذشته از چنان رشد سریعی برخوردار بوده است که در همه جا مورد توجه قرار گرفته است، این رمزارز از مکانیزم آشنایی شبیه داج کوین (ارز رمزنگاری شده معروف که در سال 2013 آغاز شده است.) استفاده می کند.

در واقع، سکه کیشو اینو اشتراکات زیادی با داج دارد، نه تنها هر دو نام و شکل خود را از یک نژاد ژاپنی می گیرند، اما علاوه بر آن کیشو اینو درواقع نسخه جدید داج کوین است. یکی از بنیانگذاران این ارز رمزنگاری شده در اینباره گفته است که این سکه جدید نسبت به نسخه اصلی بهبود یافته است. امروز تلاش خواهیم کرد درباره پیش بینی قیمت ارز Kishu Inu ، آینده توکن Kishu Inu و سرمایه گذاری در توکن کیشو اینو کوین با شما صحبت کنیم.

پیش بینی قیمت کیشو اینو

آینده ارز Kishu Inu چگونه است؟

کیشو اینو یکی از جدیدترین اعضای خانواده کریپتوکارنسی است که در ایام اخیر به محبوبیت بالایی دست یافته است. بر این اساس حالا کیشو اینو جزو توکن های پرسروصدا و پرطرفدار بازار است که خریداران زیادی دارد. در ادامه جستار پیش رو هدف ما پرداختن به پیش بینی قیمت ارز Kishu Inu است پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

کیشو اینو چیست : آینده توکن Kishu Inu

پیش بینی قیمت کیشو اینو ؛ آینده ارز Kishu Inu چگونه است؟
سرمایه گذاری در توکن کیشو اینو

کیشو اینو در آگوست سال 2020 راه اندازی شده اما اخیرا رشد چشمگیری داشته است. این مسئله به لطف نوسانات داج کوین در چند روز گذشته ممکن شده است، این امر حتی پس از حضور ایلان ماسک در Saturday Night Live نیز حتی تشدید شد. برخی از طرفداران رمزنگاری انتظار داشتند که ارزش داج کوین را بالاتر از مرز 1 دلار ببینند. در عوض، به دنبال ظهور ماسک در تلویزیون از حدود 0.70 به 0.42 دلار سقوط کرد و هنوز خیلی قابل بازگشت نیست. در مقابل ارزش کیشو اینو هر روز بیشتر می شود.

بنیانگذران کیشو اینو آن را به عنوان یک قاتل احتمالی داج کوین نام بردند زیرا می تواند ارزش داج کوین را به طرز گسترده ای پشت سر بگذارد، بدون اینکه هرگز از ارزش 0.01 دلار عبور کند، درحال حاضر ارزش سکه کیشو اینو به طور قابل توجهی کمتر از آن است. بنابراین سرمایه گذاری در توکن کیشو اینو کوین می تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد البته به شرطی که از آینده توکن Kishu Inu مطمئن باشید.

سکه کیشو اینو در بازار های کریپتوکارنسی با نماد SHIB شناسایی شده است و زنجیره بلوکی کیشو اینو شبکه اتریوم است که مکانی تثبیت شده برای ارز رمزنگاری شده است و به دلیل ثبات و ویژگی های آن توسط سازندگان انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت کیشو اینو

قیمت کیشو اینو در هفته گذشته رشد زیادی را تجربه کرد. دوشنبه گذشته (10 مه) ارزش بالایی آن 0.000039 دلار بود، اما از آن زمان به شدت کاهش یافت و درحال حاضر حدود 0.000016 دلار ارزش دارد.

این ممکن است زیاد به نظر نرسد و در واقع، چنین نیست- اما نشان دهنده رشد 1500 درصدی در عرض چند هفته است و این کافی است تا آینده کیشو اینو بسیار درخشان باشد و سرمایه گذاری در توکن کیشو اینو کوین به یک منبع مناسب تبدیل شود. با اینحال پیش بینی قیمت Kishu Inu همچنان دشوار است و ممکن است نوسانات مختلفی را تجربه نماید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال پیمان

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

از کجا می توانیم ارز کیشو اینو را بخریم؟

Binance به تازگی اعلام کرده است که این ارز را در لیست فروش قرار خواهد داد. این مسئله بسیار مهم است، زیرا ممکن است مبادلات کوچکتر از سطح اطمینان مشتری و اطمینان از فروش بزرگتر برخوردار نباشند. Binance محلی برای فروش تعدادی از ارز رمزنگاری شده کوچکتر است که خدماتی مانند کوین بیس درحال حاضر شامل آنها نیست.

البته این بازار هشدار می دهد که پیش بینی قیمت کیشو اینو کار بسیار دشواری است و چراکه این یک کوین بی ثبات است و هر کسی که علاقه مند به درگیر شدن در آن و سرمایه گذاری در توکن کیشو اینو کوین هستند باید توجه داشته باشند که ممکن است تغییرات چشمگیری در ارزش سکه اتفاق می افتد.

شما همچنین می توانید کیشو اینو را در Coin Kong خریداری کنید، بستری که با یورو کار می کند و بدون تبدیل پول به دلار امکان دسترسی به سایر اعضای اتحادیه اروپا را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

سواب کیشو اینو چیست؟

پیش بینی قیمت کیشو اینو ؛ آینده ارز Kishu Inu چگونه است؟
سرمایه گذاری در توکن کیشو اینو

سواب کیشو مرکز رمزنگاری مبادلات غیر متمرکز متعلق به پروژه کیشو اینو است که در آن شما می توانید ارزهای رمزنگاری شده دیگر را با سکه های کیشو مبادله کنید. پشتیبانان این کوین از آن به عنوان مکانی امن برای تجارت ارز رمزنگاری شده ارزشمند و غیر متمرکز نام می برند.

این سرویس هنوز راه اندازی نشده است و هر کسی که قصد استفاده از آن را دارد باید ابتدا در مورد مناسب بودن آن تحقیق کند. اگر از سکه های موجود برای خرید اینو استفاده می کنید، ممکن است در معرض خطر از دست دادن پول باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT کدامند

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

چه چیزی سکه کیشو اینو را متفاوت می کند؟

این امید وجود دارد برخی تصمیمات اتخاذ شده توسط سازندگان کیشو اینو به تبدیل شدن آن به ارز قابل استفاده کمک کند. از جمله حرکاتی که انجام دادند، دادن نیمی از سکه های موجود بود، چیزی که آنها آن را سوزاندن توصیف می کنند.

گرچه این یک رمز ارز سنتی نیست. به طور معمول سکه های سوخته در دسترس نخواهد بود، اما 50 درصد کیشو اینو به یک پول ویتالیک بوترین یکی از مالکین اتریوم رفت. ظاهرا این تصمیم عجیب برای جلوگیری از سرمایه های بزرگ توسط دیگر سرمایه گذاران بود که می تواند بر قابلیت استفاده آن برای معاملات تاثیر بگذارد.

درحال حاضر ویتالیک بوترین 330 هزار اتریوم دارد که ارزش آن در حدود 1.4 میلیارد دلار است. اما اکنون دارایی وی در کیشو اینو بیش از 15 میلیارد دلار است.

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

میم کوین چیست

دیگر جزئیات درباره کیشو اینو

در اصل کیشو اینو یک سگ شکاری برای بازی های کوچک استفاده می شود و نژاد آن بومی ژاپن است. ژاپنی ها نژاد را روحیه توصیف می کنند و گزارش های اینترنتی حاکی از آن است که آموزش آنها تا حدی چالش برانگیز است.

پیش بینی قیمت کیشو اینو ؛ آینده ارز Kishu Inu چگونه است؟
پیش بینی قیمت کیشو اینو

از دیگر ویژگی های او می توانیم به لجبازی اشاره کنیم که البته برخی آن را صاحب فکر آزادانه توصیف کردند. آنها اساسا گربه های دنیای سگ ها هستند که جذابیت آنها را نشان می دهد. رمزارز داج کوین نیز نام خود را از سگی به نام کابوسو گرفته است که در ژاپن با آتسوکو ساتو زندگی می کند.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

پیش بینی قیمت ارز Kishu Inu

از تاریخ 21 مه 2021 قیمت کیشو اینو 0.000001 دلار است و اطلاعات ما نشان می دهد که قیمت دارایی طی 1 سال گذشته (یعنی از ابتدا تاسیس) در یک روند افزایشی بوده است.

آینده کیشو اینو همچنان مبهم است، اما گرایش کیشو اینو نشان می دهد که در آینده ارزشش افزایش خواهد یافت. بنابراین ما معتقدیم که بخشهای مشابه بازار در بازه زمانی معین بسیار محبوب بوده است.

با اینحال آینده کیشو اینو اصلا خوب نیست و طبق پیش بینی ما قیمت کیشو اینو پس از یک سال 0 دلار (100-) خواهد بود. البته به نظر خیلی آینده کیشو اینو در بلند مدت بسیار بهتر خواهد بود و برای سرمایه گذاری در آن باید صبر بیشتری به خرج دهید. این بدان معنا است که اگر اکنون 100 دلار سرمایه گذاری در توکن کیشو اینو کوین کنید، دارای شما در 21 مه 0 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

ارزش کیشو اینو

همانطور که بارها گفتیم پیش بینی قیمت کیشو اینو امر بسیار دشواری است و برخی آینده کیشو اینو را بسیار جهنمی و برخی بسیار عالی توصیف کرده اند و برای دانستن دقیق این موضوع باید کمی بیشتر صبر کرد.

اما اگر بخواهیم از پیش بینی قیمت کیشو اینو بگذریم و به ارزش فعلی آن بپرازیم درحال حاضر ارزش این ارز حدود 0.00000001  دلار است. لازم به ذکر است که این سکه در آخرین روز معامله 100 درصد جهش قیمت داشته است.

پیش بینی قیمت کیشو اینو ؛ آینده ارز Kishu Inu چگونه است؟
پیش بینی قیمت کیشو اینو

این ارزش ابدا زیاد نیست، اما اگر سرمایه گذاری زیادی بر روی آن انجام دهید ممکن است ارزش افزایش یافته و جای خود را در بازار پیدا کند. البته وقتی از بازارها صحبت می شود هیچ جای تضمینی نیست. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم برخی در پیش بینی قیمت کیشو اینو اعلام کرده اند که حتی ممکن است قیمت آن به پایین تر از صفر سقوط نماید بنابراین پیش از سرمایه گذاری باید مسائل مختلفی را درنظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

آیا باید در کیشو اینو سرمایه گذاری کنیم؟

ما می دانیم اکنون بازارهای ارزهای رمزنگاری شده بی ثبات است. آدرین زدانزیک بنیانگذار گروه تجزیه و تحلیل یلو بلک درباره سرمایه گذاری در کیشو اینو گفت که این این رمزارز بر هیاهوی سکه هایی مانند داج کوین سوار می شوند. وی افزود: « این فضا و افزایش تعداد سکه های می تواند باعث ایجاد کشش و یا ترکیدن حباب شود که نهایتا برای سرمایه گذاران خوب تمام نخواهد شد، به نظر می رسد کیشو اینو نسخه ای از رمزارزهاست که می خواهد بر روی تقاضا بیش از حد داج کوین سوار شود. بنابراین من نمی توانم بگویم که سرمایه گذاری کردن بر روی این رمزارز درست است یا خیر ولی بر این نکته پافشاری می کنم که معامله گران و سرمایه گذاران همیشه باید در مورد پروژه های ناشناس احتیاط ویژه داشته باشند.»

بیشتر بخوانید:

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران

صرافی غیرمتمرکز چیست

جمع بندی

کیشو اینو یکی از جدیدترین رمزارزهای عرضه شده در بازار است که به دلیل افزایش قیمت در هفته گذشته مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. نام و شکل این رمزارز مبتنی بر سگی از نژاد کیشو است که تباری ژاپنی دارد. نحوه استفاده از این رمزارز به مانند داج کوین می باشد.

ارزهای رمزنگاری شده برساخته از میم ها چشم انداز مناسبی ندارند. با اینحال کیشو امیدوار است که چیزی فراتر از میم یا شوخی باشد و به عنوان یک ارز واقعی عمل کند.

ارزش کنونی این ارز رمزنگاری شده 0.00000001 است، شاید این رقم بسیار کم به نظر رسد، اما توجه داشته باشید که قیمت آن در طی هفته گذشته 100 درصد افزایش یافته است و اگر شما سرمایه گذاری بالاتری انجام دهید احتمالا بازدهی بسیار بیشتری خواهید داشت.

البته همانطور که در مقاله اشاره کردیم پیش بینی قیمت کیشو اینو کار بسیار دشواری است و بسیاری از تحلیل گران برخلاف دورنمای امیدبخش این رمزارز ادعا کردند که ممکن است قیمت این رمزارز در سال آینده به پایین تر از صفر سقوط کند.

به هر حال در خرید و سرمایه گذاری این توکن جدید باید نهایتا توجه، دقت و وسواس را به خرج دهید تا مبادا پولتان به هدر رود. ما در این مقاله تلاش کردیم نکات و مسائل مختلف درباب این رمزارز را با شما در میان بگذاریم امیدواریم که این نکات توانسته باشد در این جهت به شما یاری رسانده باشد. اگر نکته یا مسئله ای وجود دارد که به آن اشاره نکردیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: gov.capital, tomsguide

نظر شما درباره پیش بینی قیمت کیشو اینو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    سلام….من حدود۳ماه پیش مبلغ صدهزارتومان کیشو خریدکردم الان ارزشش شده ۷۰۰هزار تومان….به نظر بنده الان قیمت این ارزخیلی پایینه وبا یک میلیون تومان حدود ده میلیارد کیشو میشه….واین ارز دربلند مدت مثلا ۵یا۶سال بعدمحاله قیمتش یه یه تک تومنی نرسه و اون موقع هست که یک ملیون تومن میشه ده میلیارد….به ریسکش می ارزه الان یک میلیون تومن میشه پول یه جفت کفش پس هرکی واسه بلندمدت خریدکنه یه سود تپل میکنه

    پاسخ

    سلام داداش چجوری در تراست بلک کیشو بخرم

    پاسخ

    به نظر من صد هزار بخرید کیشو اینو توی یک تا چند سال بزارید با صدهزار. ورسکسته نمیشید میشه باهاش بیشتر از یک میلیارد کیشو اینو خرید اگر اگر این ارز برسه به یک تک تومان پول شما میشه یک میلیارد تومان یکم. فکر کنید به ریسکش می. ارزه

    پاسخ

    کجا خریدید کدام صرافی

    پاسخ

    سلام توصرافی بیت پین برو میتونی بخری یکی از بهترین صرافی های ایران هستش

    پاسخ

    سلام مجبور نیستید تحلیل بزنید وقتی هنوز فرق بین کیشو و شیبا را نمیدانید

    پاسخ

    داداش وقتی چیزی نمیدونی مجبور نیستی دربارش بنویسی اونی که با علامت shibشناخته میشه شیبا اینو هستش و کیشو اینو کلا باهاش فرقی داره

    پاسخ

    دادش کیشو اینو رو داخل کدام سایت خریداری کردید
    کدام سایت بهتر هست من امروز داخل سایت بیت پین خریدم نظرتون چیه

    پاسخ

    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ