coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین ؛ پادشاه ارزهای دیجیتال به زیر کشیده می شود؟

یک تحلیلگر ارشد دنیای کریپتوکارنسی با توجه به وضعیت بازار پیش بینی پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین را مطرح کرده است. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

طی مصاحبه ای، السیا هاس با برنامه Squawk Box از شبکه CNBC مدیر مالی بزرگترین صرافی ارز دیجیتال، سه علت افزایش حجم معاملات اتریوم نسبت به بیت کوین را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ مطرح کرد. طبق عقیده او، سرمایه گذاران نهادی در کوین بیس از سرمایه گذاران خرد فعالیت بیشتری داشته اند.

پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین

طبق گفته السیا هاس، سه علت افزایش حجم معاملات اتریوم نسبت به بیت کوین را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ چه بودند؟ رشد صنعت توکن های NFT در اتریوم، افزایش حجم اتریوم قفل شده در قرارداد سپرده گذاری اتریوم 2.0 و انتقال تدریجی شبکه به الگوریتم گواه اثبات سهام سه علتی بودند که وی نام برد.

پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین ؛ پادشاه ارزهای دیجیتال به زیر کشیده می شود؟

الیسا اساس در ادامه افزود که احتمالا در آینده موسسات نهادی نسبت به سرمایه گذاران خرد پول نقد بیشتری وارد بازار خواهند کرد و صرافی کوین بیس نیز به دنبال این نوع سرمایه گذاران است و از سرویس Custody نیز برای این کار استفاده خواهند کرد.

از سویی دیگر، موسسات نیز از صرافی کوین بیس به علت امنیت بالایی که داشته و از طرفی تاکنون هرگز هک نشده است، راضی بوده اند که مایه افتخار اعضا این صرافی است. در پایان لازم به ذکر طی روز گذشته، بیت کوین و اتریوم به ترتیب فقط ۰.۲ درصد و ۰.۶ درصد افزایش قیمت داشته اند که این افزایش قیمت، چندان قابل توجه نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیشی گرفتن اتریوم از بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر