coinex
راهنمای خرید تکراتو

حسن شیبانی قهرمان بدنسازی درگذشت

حسن شیبانی قهرمان بدنسازی درگذشت. صبح امروز، این قهرمان سابق که عناوین متعددی در آسیا و جهان در سابقه خود داشت بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

این قهرمان جوان که طی روزها اخیر در بیمارستان بستری بود، بعد از وخیم گشتن حالش، متاسفانه در برابر ویروس منحوس کرونا نتوانست دوام بیاورد و از جهان چشم بست.

حسن شیبانی قهرمان بدنسازی درگذشت

از افتخارات این قهرمان، کسب قهرمانی و عنوان اوورالی در مسابقات کلاسیک ۲۰۱۵ اسپانیا می توان نام برد. او همچنین از کارت حرفه‌ای NPC و کارت “الیت پرو” یا Ifbb برخوردار بود. از زمان شیوع ویروس کرونا، شماری از ورزشکاران و داوران و مربیان ایرانی در رشته‌های مختلف به کرونا مبتلا شده‌اند و تعدادی از آنها نیز جان باخته‌اند.

حسن شیبانی قهرمان بدنسازی درگذشت

از میان قربانیان می‌توان به شهرام گوهرچین، مربی و داور بین‌المللی شطرنج ایران، احمد آهنگی، مدیرعامل سابق سپیدرود رشت، ابراهیم ابراهیمی، پیشکسوت تکواندو، محسن باوی بازیکن تیم فوتبال که سابقه بازی در استقلال خوزستان را داشت، امین مقیمی‌پور، ووشوکار ایرانی، علیرضا نیکبخت، بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو چهره مطرح فوتبال ایران، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

حسن شیبانی قهرمان بدنسازی درگذشت ! نظر شما درباره وضعیت کرونایی کشور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر