;
coinex

آیفون 13 در کنار اپل واچ سری 7 اوایل پاییز رونمایی می شود

بلومبرگ اعلام کرده که آیفون 13 در کنار اپل واچ سری 7 اوایل پاییز رونمایی می شود. حالا می خواهیم بدانیم لیست محصولات قابل عرضه آن چیست؟

معرفی محصولات جدید اپل همیشه برای طرفداران این شرکت و حتی کسانی که به دلایل مختلف قادر به خرید نیستند، جذاب و دیدنی است. تقریبا یک ماه مانده تا اپل از سری آیفون ها و دیگر محصولاتش پرده برداری کند.

در این بین بلومبرگ طی گزارشی عنوان کرده که کوپرتینویی ها می خواهند در پاییز امسال محصولات زیادی مانند آیفون 13 و نسل جدید اپل واچ های 7 را روانه بازار کنند. در ادامه بررسی ها با تکراتو همراه باشید.

آیفون 13 در کنار اپل واچ سری 7 اوایل پاییز رونمایی می شود

مارک گرومن از کارشناسان بلومبرگ گفته اپل تا پایان سال جاری میلادی چندین مراسم برگزار می کند تا از جدیدترین محصولاتش پرده بردارد. دستگاه هایی که در این مراسم ها قرار است توسط کوپرتینویی ها معرفی شود به این شرح است:

آیفون 13: گرومن خاطرنشان کرده که سری جدید آیفون ها از دید کلاسیک همان مدل S به حساب می آید اما اپل قرار است با همان نام آیفون 13 آنها را راهی بازار نماید. ابعاد نمایشگر آیفون جدید تفاوتی با های قبلی ندارد و فقط در بالای آنها ناچ کوچکتری تعبیه شده است. دوربین های قدرتمند و حالت پرتره هنگام فیلمبرداری از مشخصات این سری می باشند. این محصولات مجهز به چیپ A15 Bionic اند و مدل های پرو با نمایشگر 120 هرتزی عرضه می شوند.

آیفون 13 در کنار اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7: گرومن می گوید منتظر است تا این سری از اپل واچ ها در طراحی دچار تغییراتی هرچند اندک شده باشد و شنیده ها حاکی از آن است که نمایشگر مسطح تر با فناوری جدید و پردازنده سریع تر از مشخصات آن است. ناگفته نماند که مدت هاست اخباری مبنی بر وجود لبه های تخت اپل واپ سری 7 منتشر می شود.

خبرنگار بلومبرگ ادامه می دهد که کوپرتینویی ها مشغول طراحی قابلیت Time to walk هستند که شامل Time to Run و کلاس های مدیتیشن صوتی هم می شود.

ایرپاد 3: گرومن می گوید مهمترین بروزرسانی این ایرپاد از سال 2016 به بعد همین آپدیت است. طراحی این محصول به ایرپاد پرو شباهت دارد و از طراحی داخل گوش و ساقه های کوتاه تر بهره می برد. همچنین از قابلیت ANC یا همان حذف نویز فعال نباید غافل ماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آیفون 13 و اپل واچ سری 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر