;
coinex

کیت وینسلت : از پایان داستان Mare of Easttown بی اطلاع بودم!

سریال Mare of Easttown از محبوبترین سریال های سال 2021 اچ بی او بوده است. اخیرا وینسلت در اظهار نظری گفته از پایان داستان Mare of Easttown بی اطلاع بودم.

شبکه اچ بی او به تازگی مینی‌سریال «مر از ایست‌تاون» (Mare of Easttown) را پخش کرده است که شروعی فوق العاده قوی داشته است آن چنان که «کیت وینسلت» ، بازیگر این سریال، می‌گوید برای پذیرفتن نقش «مر شیهان» تنها به خواندن دو قسمت از فیلمنامه این سریال که نوشته «برد اینگلزبی» است، نیاز داشته است.

در مصاحبه با «ددلاین»، کیت به همراه اینگلزبی و «کریگ زوبل» کارگردان سریال از آینده این مینی‌سریال گفتند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

کیت وینسلت : از پایان داستان Mare of Easttown بی اطلاع بودم!

وینسلت در این گفتگو درباره میلش به سریال گفت:

کیت وینسلت : از پایان داستان Mare of Easttown بی اطلاع بودم!

حقیقتا از پایان سریال بی اطلاع بودم. واقعاً برایم حیرت انگیز بود، چون به گونه ای به فیلمنامه‌ها واکنش نشان دادم که برد امید داشت مخاطبین واکنش نشان بدهند، همان حسی که در پایان هر قسمت با خودت بگویی (نفس زنان) نه، این پایان این قسمت نیست، باید ادامه یابد، همین حالا . انتظار برای ارسال فیلمنامه هر قسمت، بعد از اینکه با خواندن دو قسمت اول نقش را پذیرفتم، واقعا هیجان‌انگیز بود. از طرفی بابت این که چگونه باید در نقش این زن پیچیده بازی کنم که روی کاغذ از هیچ نظر چه از لحاظ نحوه عملکردش، و چه از لحاظ جنبه‌های ظاهری‌اش شبیه من نبود، بسیار می ترسیدم.

چیز جالبی که برای من وجود داشت این بود که تا آن موقع نقشی را بازی نکرده بودم که محل زندگی‌اش به جامعه‌ای که در آن رشد کرده بودم شباهت داشته باشد. در جهان من، خانواده همه‌چیز است، و من در فضایی بزرگ شدم که سطح اجتماعی-اقتصادی آن پایین بود اما اگر کسی جراحی واریس داشت همه در آن محل می فهمیدند. جهان من چنین بود ، جایی که با وجود نداری و سختی ها، مردم بامحبت‌، فروتن و مراقب یکدیگر بودند. این موضوع در این فیلم نیز وجود داشت و بسیار خاص و مشابه زادگاه من بود.

در ادامه کارگردان این فیلم گفت: «مانند این بود که سه فیلم متفاوت ساخته باشیم. یک داستان کارآگاهی را روایت می نمودیم، از طرفی دیگر داستانی درباره ی یک شهر کوچک و از سوی دیگر نیز درامی بزرگسالانه را بازگو می‌کردیم.»

کیت نیز در این بین دوباره تأکید کرد که در صورت نگارش فیلمنامه ای جذاب، حاضر است به دنیای «مر از ایست‌تون» برگردد:‌ «بازی در این نقش بهای زیادی داشت، زیرا باید خودم را از این شخصیت جدا می‌کردم. هرگز تا به امروز این کار را نکرده بودم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص داستان Mare of Easttown چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر