;
coinex

زمان اضافه شدن اسپایدرمن به بازی Marvel’s Avengers مشخص شد

طراح ارشد بازی انتقام جویان مارول از زمان اضافه شدن اسپایدرمن به بازی Marvel’s Avengers گفته است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این باره با ما باشید.

طبق گفته های اخیر اسکات والترز، طراح ارشد بازی Marvel’s Avengers در کریستال داینامیکس، گرچه هنوز به زمانش نزدیک نیستیم، اما مرد عنکبوتی در سل 2021 به مارول اونجرز اضافه می شود.

یکی از آرزوهای همیشگی پیتر پارکر، عضو شدن در تیم انتقام جویان و آرزوی جنگیدن کنار کاپیتان آمریکا و آیرون من برای تبدیل کردن جهان به مکانی بهتر بوده است. اتفاقی که سرانجام در دنیای سینمایی مارول برعکس دنیای بازی Marvel’s Avengers اتفاق افتاد.

زمان اضافه شدن اسپایدرمن به بازی Marvel’s Avengers مشخص شد

سال گذشته، تابستان بود که خبر معرفی بسته الحاقی مرد عنکبوتی برای بازی پر سروصدای کریستال داینامیکس پخش شد. در حالی که تا به امروز ردی از ابرقهرمان محبوب مارول در این بازی نبوده است.

با وجود این‌ که محتوای Spider-Man بازی Marvel’s Avengers برای پخش در سال ۲۰۲۱ میلادی در سیستم های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 برنامه‌ریزی شده اما چون از هنگام معرفی این بسته خبر خاصی از آن پخش نشده، هواداران درباره ورود مرد عنکبوتی به دنیای Marvel’s Avengers دچار تردید هایی هستند اما با این حال همچنان اندک امیدی نیز وجود دارد.

طبق مصاحبه اخیر طراح ارشد استودیوی کریستال داینامیکس، اسکات والترز، محتوای با حضور مرد عنکبوتی در بازی Marvel’s Avengers به زودی آماده خواهد شد. او در این باره گفت:

زمان اضافه شدن اسپایدرمن به بازی Marvel's Avengers مشخص شد

اکنون تمرکز ما بر بسته‌الحاقی War for Wakanda است. در این باره، همچنان براساس برنامه‌ای که قبلاً به اطلاع طرفداران قرار داده بودیم، عمل می‌کنیم و در آینده خبرهای بیشتری در این خصوص پخش خواهد شد. از ابتدا برنامه‌ی ما برای حضور مرد عنکبوتی در سال ۲۰۲۱ بوده و همچنان به این برنامه پایبند هستیم. در آینده اطلاعات بیشتری در این خصوص پخش خواهیم کرد.

موردی که بیشتر در طراحی این بسته جدید الهام بخش ما بوده، پیش‌بینی آینده‌ سلطنت امپراطوری واکاندا بوده است. مخصوصا که در پژوهش های اولیه‌ ما برای پایه‌گذاری داستان این بسته که ساختمان اصلی محتوای بازی ما را به وجود می آورد. بحث های زیادی در دو نسخه اخیر Black Panther درباره اینکه آیا واکاندا اصلاً باید یک نظام پادشاهی باشد یا خیر، مطرح شده بود و نظرات زیادی درباره ساختار حکومت در واکاندا و کسانی که باید در قدرت باشند وجود دارد.

در تاریخ ۱۷ اوت یا همان ۲۶ مرداد، کریستال داینامیکس در آستانه‌ی عرضه بسته الحاقی جدید War for Wakanda، تصاویری از کاستوم ویژه‌ی Royal Legacy تیچالا (T’Challa) و رابط کاربری متحول شده‌ی این بازی را برای هواداران خود پخش کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اضافه شدن اسپایدرمن به بازی Marvel’s Avengers چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر