;
coinex

دانلود رایگان قسمت 7 سریال زخم قلب (Kalp Yarasi) با زیرنویس چسبیده

زخم قلب یکی از سریال‌های جدید و عاشقانه ترکی است. برای دانلود رایگان قسمت 7 سریال زخم قلب (Kalp Yarasi) با زیرنویس چسبیده با ما همراه باشید.

ژانر عاشقانه سریال‌های ترکی همیشه مخاطبان خود را در سراسر جهان و خصوصا ایران داشته است و سریال‌های عاشقانه ترکی طرفداران زیادی در ایران داشته‌اند. سریال زخم قلب نیز که نام اصلی آن kalp yarasi است، یکی از سریال‌های عاشقانه جدید ترکی است که به صورت هفتگی پخش می‌شود. ما در ادامه این مطلب ضمن معرفی سریال، لینک دانلود قسمت هفتم سریال ترکی زخم قلب با زیرنویس چسبیده را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 7 سریال زخم قلب (Kalp Yarasi) با زیرنویس چسبیده

زخم قلب از جمله بهترین سریال های ترکی 2021 به شمار می‌آید که از شبکه ATV پخش می‌شود. سریال ترکی زخم قلب زندگی زوجی به نام عایشه و فرید را به تصویر می‌کشد. این دو فرزندان دو خانواده با اصل و نسب در شهر آنتاکیا هستند و عشقی خالصانه و ناب به هم دارند، اما این عشق بین درگیری بی‌پایان خانواده‌ها اسیر شده‌ است.

در حال حاضر 7 قسمت از این سریال ترکی تابستان از شبکه ATV پخش شده و شما می‌توانید در این گفتار به لینک دانلود قسمت هفتم سریال ترکی kalp yarasi دسترسی داشته باشید. لینک دانلود این سریال تابستانی زیبا، به صورت هفتگی برای شما قرار داده می‌شود و شما می‌توانید آن را از کانال تلگرامی ما دانلود کنید.

موضوع سریال ترکی kalp yarasi در مورد داستان تأثیرگذار انتقام دو خانواده است. فرید سانجاکزاده وارث گرامی یکی از خانواده‌های معتبر آنتاکیا است. از طرف دیگر، عایشه یک دختر جوان سرزنده است، که در استانبول زندگی می‌کند و توانسته است روی پای خود بایستد. فرید، که به انتخاب خانواده‌اش در آستانه ازدواج با هانده، دختر خانواده واراوغلو است، قبل از عروسی با واقعیت‌هایی رو به رو می‌شود که دنیای او را وارونه می‌کند.

دانلود رایگان قسمت 7 سریال زخم قلب (Kalp Yarasi)
دانلود قسمت هفتم سریال ترکی kalp yarasi / دانلود قسمت 7 سریال ترکی زخم قلب / دانلود سریال ترکی Kalp Yarasi

در پی آمادگی فرید و هانده برای ازدواجی که مورد حمایت خانواده‌هاشون هست، همه چیز به یکباره زیر و رو می‌شود. یک روز اسب فرید بیمار می‌شود. او باید زودتر به مزرعه برگردد، وقتی برمی‌گردد هانده و یامان، پسر تیمارگر را در حال بوسیدن می‌بیند. پس از شوکی که بر اثر این خیانت به فرید وارد می‌شود، در راه با عایشه آشنا می‌شود.

این دو پس از ملاقات تصادفی خود، در یک بازی سخت ازدواج قرار می‌گیرند. داستان، که در آنتاکیا، سرزمینی باستانی که مهد تمدن‌ها است، اتفاق می‌افتد، تبدیل به یک داستان عاشقانه واقعی می‌شود. در این داستان، دوستی با عشق، گذشته با آینده و اشتیاق با صبر آزمایش می‌شود. برای دانلود سریال ترکی زخم قلب قسمت 7، تا انتهای نوشتار دانلود سریال ترکی Kalp Yarasi همراه ما باشید.

دانلود قسمت هفتم سریال ترکی kalp yarasi

دانلود رایگان قسمت 7 سریال زخم قلب (Kalp Yarasi)
دانلود قسمت هفتم سریال ترکی زخم قلب / دانلود رایگان قسمت 7 سریال زخم قلب (Kalp Yarasi) / دانلود سریال ترکی زخم قلب قسمت 7
  • نام سریال: سریال ترکی Kalp Yarasi
  • کارگردان سریال زخم قلب: ییلدیز هولیا بیلبان
  • بازیگران: گوکهان آلکان، یاعمور تانری‌سوسین، مروه چاعیران و توپراک جان آدی‌گوزل در سریال ترکی زخم قلب ایفای نقش نموده‌اند.
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • موسیقی: باتوهان فیرات، مصطفی گوزل
  • محصول: ترکیه ۲۰۲۱
  • روز پخش: دوشنبه شب‌ها از شبکه ATV

دانلود قسمت هفتم سریال ترکی زخم قلب از تلگرام با کیفیت 360p

دانلود قسمت هفتم سریال زخم قلب از تلگرام با کیفیت 540p

دانلود سریال ترکی زخم قلب قسمت 7 از تلگرام با کیفیت 720p

دانلود قسمت 7 سریال ترکی زخم قلب از تلگرام با کیفیت 1080p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 7 سریال زخم قلب (Kalp Yarasi) با زیرنویس چسبیده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر