;
coinex

اطلاعات جدیدی از بازی ویچر 4 منتشر شد

سری بازی های ویچر آنقدر محبوب و موفق بود که کمپانی سازنده را به ارائه سبازی ویچر 4 ترغیب کند. اخیرا اطلاعات جدیدی از بازی ویچر 4 منتشر شده است.

استودیو بازی‌سازی CD Projekt Red می خواهد افراد جدیدی را استخدام‌ کند. این شرکت از تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۲ کار جدی روی پروژه‌های جدید خود را شروع می کند.

از متن این آگهی استخدامی، افشاگران و عشاقان گیم به مطالبی پی برده اند که برخی آن را نویدی برای عرضه ویچر 4 دانسته اند.  از طرفی طبق این آگهی استخدامی، احتمالا بازی بعدی این شرکت سوم-شخص خواهد بود.

اطلاعات جدیدی از بازی ویچر 4 منتشر شد

طبق آخرین گزارش مالی سی‌دی پراجکت می خواهد از ۲۰۲۲ به بعد به طور همزمان مشغول کار روی بازی‌های AAA متفاوت باشد و برای دستیابی به این هدف است که تیم خود را بزرگ تر کرده است و هنوز هم در حال استخدام افراد بیشتری است.

همچنین طبق گفته های اخیر سازندگان، در آینده قطعا هم مجموعه ویچر و هم سری بازی سایبرپانک با قسمت‌های جدید توسط شرکت CD Projekt گسترش می یابند.

این شرکت در حال حاضر، به‌دنبال استخدام یک «برنامه‌نویس دوربین بازی ویدیویی» است. که باید تجربه‌ی کار با دوربین‌های Real-Time سوم-شخص در بازی‌ها را داشته باشد و محل کار آن نیز، ونکوور خواهد بود.

اطلاعات جدیدی از بازی ویچر 4 منتشر شد

با توجه به محبوبیت زیاد بازی The Witcher 3: Wild Hunt اگر نخستین بازی AAA جدید شرکت سی‌دی پراجکت پس از سایبرپانک 2077 در حقیقت ویچر 4 باشد، دوباره با استقبال گرم بسیاری از علاقمندان روبه‌رو می شود. با این حال دور از احتمال نیست که سی‌دی پراجکت بخواهد سراغ خلق یک مجموعه بازی جدید برود.

از طرفی گویا به زودی پچ 1.3 بازی Cyberpunk 2077 برای کامپیوترهای شخصی، گوگل Stadia، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین ورژن نسل ۹ سایبرپانک 2077 نیز برای عرضه روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 در سال ۲۰۲۱ در حال آماده شدن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اطلاعات جدیدی از بازی ویچر 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر