;
coinex

فیلم درگیری در مترو تهران به دلیل ماسک نزدن ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

اواخر شب گذشته بود که ویدیوی درگیری بر سر نزدن ماسک در فضای مجازی منتشر شد. اما فیلم درگیری در مترو تهران به دلیل ماسک نزدن را با ما ببینید.

این روزها وضعیت کرونا در کشور هر روز رو به خامت دارد و استفاده از ماسک و انجام سریعتر رایند واکسیناسیون عمومی ضرورت دارد. در این باز هم هستند افراد بی قیدی که بی توجه به پروتکل های بهداشتی، بدون استفاده از حتی یک ماسک ساده در اماکن عمومی سربسته و وسایل حمل و نقل عمومی حاضر می شوند.

اخیرا حضور یک خانم بدون ماسک در مترو تهران مایه دردسر شده و خشم مسافران دیگر را در پی داشته است. از ویدیو چنین برمی آید که درخواست و توصیه به زدن ماسک با واکنش غیرمعمول این خانم مواجه می شود و همین موضوع جرقه یک درگیری در مترو پایتخت را رقم می زند. حالا فیلم درگیری در مترو تهران به دلیل ماسک نزدن در فضا مجازی دست به دست می شود.

فیلم درگیری در مترو تهران به دلیل ماسک نزدن

بعد از انتشار فیلم درگیری در مترو تهران به دلیل ماسک نزدن بود که افراد زیادی به آن واکنش نشان دادند. برخی معتقد بودند گرچه نزدن ماسک حرکت اشتباهی است، اما نباید با فردی که ماسک نزده چنین رفتار کرد.

در سوی دیگر برخی کاربران بر این باورند که باید با افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند همینگونه رفتار کرد. به علاوه واکنش منفی این خانم بدون ماسک و درواقع دفاع او از ماسک نزدنش سبب شده تا خشم مسافران دامنگیر او شود. یک فعال رسانه ای ساعاتی پس از انتشار فیلم درگیری در مترو تهران به دلیل ماسک نزدن نوشت:

کرونا، ترس از جان و جامعه ای که هر روز عصبانی‌تر می‌شود. درگیری زنان در مترو، آتشی زیر خاکستر در جامعه‌ای ملتهب و نگران است که مردمانش در بی‌کیفیت‌ترین وضع زندگی، در پی مقصرند. روح بیمار جامعه، کشته‌هایی چند برابر از کرونا خواهد گرفت و تنها نظاره گریم.

فیلم درگیری در مترو تهران به دلیل ماسک نزدن را در ادامه ببینید:

ویدیوی درگیری به علت ماسک نزدن در مترو تهران ؛ کاربران چه می گویند؟

انتشار ویدیوی درگیری بانوان به علت ماسک نزدن در نظر کاربران فضای مجازی نیز جلب توجه کرد و افرادی به آن واکنش نشان داده اند که در ادامه برخی از آن ها را مرور می کنیم. کاربری نوشته:

ویدیوی درگیری در #مترو سر #ماسک نزدن یک دختر، دردناک است. این‌که هنوز برخی فهم، شعور و رفتار اجتماعی در دوران #کرونا را بلد نشدند. حتی اپسیلون درصد تصور این‌که «دختر ماسک نزده»، توان خرید ماسک ندارد، قابل پذیرش نیست. تاسف آور این‌که نمونه فراوانی در جامعه می‌بینیم و لگد نمی‌زنیم

کاربری درباره درگیری در مترو تهران به دلیل ماسک نزدن نوشته:

آن فیلم درگیری در مترو و عدد ۳۸درصدی ماسک زدن، نشانه‌های نگران‌کننده‌ای است از افزایش میزان #درماندگی، استیصال، و ناامیدی از بهبود اوضاع، و بی‌تفاوتی نسبت به مرگ خود و دیگران، چون راه نجاتی نمی‌بیند. و این وضعیت خطرناک است چون به‌راحتی می‌تواند به #آشوب بیانجامد.

دیگری نوشته:

درگیری در مترو تهران بر سر #ماسک نزدن زورمون به مسئولین نمیرسه انتقام 600 کشته رو از هم می‌خواهیم بگیریم!

یک کاربر نوشته:

این ویدیوی درگیری لفظی خانم ها سر ماسک تو مترو دیدم! چه قد دلم میخواست اون خانمه ک ماسک نزده رو خودم خفه میکردم! زنیکه پر رو هم هست واسه اونا ارزوی مرگ میکنه خودت بمیری

کاربری درباره فیلم درگیری به علت ماسک نزدن در مترو تهران نوشته:

درباره فیلم درگیری با این خانمی که ماسک نزده و‌ اومده تو مترو چند تا نکته: ۱.من یه روز جمعه با شلوارک بسیار بلند خواستم سوار مترو بشم و مامور جلومو گرفت و نزدیک بود نذاره وارد سکو بشم. اینو کسی بدون ماسک ندیده بود؟ اینجوری به اجرای پروتوکول‌ها نظارت می‌کنید؟ گیت داره اون لعنتی!

یک کاربر دیگر نوشته:

وقتی درگیری لفظی زنان و توی مترو برای نزدن ماسک میبینی به این نتیجه بیشتر میرسی که جامعه ما یه جامعه وحشی و تمدن گریزه

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم درگیری در مترو تهران به دلیل ماسک نزدن چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر