;
coinex

دانلود رایگان قسمت 67 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

سریال ستاره شمالی یکی از درام‌های محبوب ترکی است. برای دانلود رایگان قسمت 67 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی همراه ما باشید.

در این چند سال گذشته شاهد پیشرفت سریال‌های ترکی چه از نظر محتوا و چه از نظر بازیگران بوده‌ایم و این مهم موجب شده طرفداران سریال‌های ترکی روز به روز افزایش یابد. البته این سریال‌ها به نوبه خود در ایران نیز طرفداران بسیاری دارند.

به همین خاطر برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای سریال‌های محبوب و معروف را به فارسی دوبله می‌کنند تا بینندگان بدون دردسر خواندن زیرنویس بتوانند این سریال‌ها را تماشا کنند. سریال ستاره شمالی نیز یکی از سریال‌های معروف ترکی است که ایرانیان زیادی را مجذوب خود کرده است.

شبکه جم سریز تاکنون 66 قسمت دوبله آن را پخش کرده است. ما در این مطلب، لینک دانلود رایگان قسمت 67 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی را در اختیار شما می‌گذاریم.

دانلود رایگان قسمت 67 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi

ستاره شمالی یکی از درام‌های بسیار زیبای ترکی بوده که اولین قسمت آن در سال 2019 از شبکه شو تیوی پخش شده است. این سریال به دلیل نشان دادن طبیعت زیبای شمال ترکیه توانست بینندگان زیادی را به پای خود بنشاند.

این سریال روایت‌گر زندگی دختری به نام ستاره است که در یکی از روستاهای شهر اُردو زندگیم می‌کند. این دختر زیبا از همان دوران نوجوانی عاشق کوزی، هم ولایتی خود شده بود اما یک روز کوزی به طور ناگهانی از روستا می‌رود و هیچ خبری از او نمی‌رسد.

دانلود رایگان قسمت 67 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود قسمت 67 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی / دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 67 / دانلود سریال ترکی ستاره شمالی

در حالی که 20 سال از این ماجرا می‌گذرد و تقریبا تمامی اهالی روستا کوزی را فراموش کرده‌اند، این دختر ساده‌دل نمی‌تواند معشوق خود را فراموش کند و تمام این بیست سال را منتظر او می‌ماند. بالاخره، کوزی بعد از ۲۰ سال، به همراه سه دختر نوجوانش به شهر زادگاهش برمی‌گردد و تصمیم دارد در روستا زندگی کند.

بازگشت کوزی، عشق دیرینه ستاره را نیز شعله ور می‌کند. با این حال، غرور و کینه‌ای که از او به دل گرفته موجب می‌شود با او کنار نیاید و حتی با هم دشمن شوند. حال برای دانلود قسمت 67 سریال ستاره شمالی دوبله فارسی ادامه مطلب را از دست ندهید. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های ترکی 2021 کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های ترکی تکراتو را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 65 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 66 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی سریال Kuzey Yildizi قسمت 67

دانلود رایگان قسمت 67 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)
دانلود رایگان قسمت 67 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) / دانلود سریال ستاره شمالی قسمت 67 / دانلود سریال ترکی Kuzey Yildizi
  • نام ترکی: Kuzey Yıldızı İlk Aşk
  • بازیگران: اسماعیل دمیرجی، آسلیهان گولر
  • کارگردان: ارسوی گولر
  • نویسنده: ارسوی گولر
  • زمان پخش: هر شب ساعت 22 از شبکه جم سریز
  • ژانر: درام، کمدی
  • محصول: 2019 ترکیه

دانلود سریال ترکی ستاره شمالی قسمت 67 از تلگرام با کیفیت 240p

دانلود دوبله فارسی قسمت 67 سریال ترکی ستاره شمالی از تلگرام با کیفیت 480p

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 67 سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر