;
coinex

اولین تصویر از بازیگران سریال How I Met Your Father منتشر شد

هیلاری داف، بازیگر و ستاره و تهیه‌کننده سریال‌های هالیوودی، اولین تصویر از بازیگران سریال How I Met Your Father را منتشر کرد. در ادامه با ما باشید.

تولید، فیلمبرداری و ساخت سریال آشنایی با پدر (How I Met Your Father) در حال حاضر در حال انجام است و اولین تصویر آن نیز به تازگی منتشر شده است. هفته گذشته طی خبری از اضافه شدن چند بازیگر به این سریالِ سرویس آنلاین هولو منتشر شده بود.

بازیگران سریال How I Met Your Father

هیلاری داف در این سریال نقش اصلی سریال به نام سوفی را بازی می‌کند. دیگر نقش مهم سریال با بازی کریس لوول (Chris Lowell) به نام جسی است. بازیگران دیگر این سریال نیز شامل فرانسیا راسا (Francia Rasa) در نقش هم‌اتاقی سوفی به نام والنتینا، تام اینسلی (Tom Ainsley) در نقش یک مدل به نام چارلی، تین تران (Tien Tran) در نقش خواهر ناتنی جسی به نام الن و سوراج شارما (Suraj Sharma) در نقش هم‌اتاقی جسی به نام سید هستند.

اولین تصویر از بازیگران سریال How I Met Your Father منتشر شد

سریال  آشنایی با پدر، نسخه فرعی سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother) است و داستانی شبیه آن دارد. در سریال آشنایی با مادر با ۹ فصل، تد موزبی با بازی جاش رادنور (Josh Radnor)، روایتی طولانی از نحوه آشنایی با همسر و دوستانش را برای فرزندانش در آینده نقل می کند. قرار است سریال آشنایی با پدر نیز همین ساختار را حفظ کند.

نویسندگی سریال آشنایی با پدر توسط آیزاک اپتاکر (Isaac Aptaker) و الیزابت برجر (Elizabeth Berger) انجام می شود که هر دو قبلا در سریال این ما هستیم (This is Us) و سریال با عشق، ویکتور (Love, Victor) با هم همکاری داشته‎‌اند. تاکنون تاریخ انتشار سریال آشنایی با پدر مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال How I Met Your Father چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر