;
coinex

معرفی قهرمانان جدید مارول با انتشار پوسترهای فیلم Eternals

شماره جدید مجله EW یا Entertainment Weekly که به فیلم Eternals اختصاص دارد جزئیاتی از این فیلم از جمله قهرمانان جدید مارول را مشخص کرده است.

طبق اظهارات دنیل ریکتمن تیزر جدید فیلم Eternals احتمالا فردا منتشر خواهد شد. البته تاکنون تیزر اول این فیلم با ۴۰ ثانیه تصویر جدید در سالن‌های سینما اکران شده و این تیزر جدید است که فردا پخش می‌شود.

البته این مسئله صد درصدی نیست و نمی توان به طور قطع گفت که آیا فردا باید منتظر انتشار تریلر جدید فیلم Eternals باشیم یا نه، اما گویا استودیو مارول در حال افزایش تبلیغات این فیلم است و باید در انتظار پخش شدن اطلاعات و تصاویر جدیدی از این فیلم در روزهای آینده باشیم. اما اخیرا پوستر قهرمانان مارول در اترنالز منتشر شده است.

معرفی قهرمانان جدید مارول با انتشار پوسترهای فیلم Eternals

بازیگران اعضای گروه اترنالز در فیلم Eternals شامل ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش و بری کیوگن در نقش درویگ می باشد که در این ۱۰ تصویر می توان آن‌ها را مشاهده کرد. کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، بازیگر دیگر این فیلم است که البته در عکس‌ها حضور ندارد.

این فیلم قرار است در ۵ نوامبر یا همان ۱۴ آبان در سینماها اکران شود. کلوئی ژائو با سابقه کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland، کارگردانی و همچنین فیلمنامه نویسی این فیلم مارول را انجام داده است. ژائو اخیرا جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را برای فیلم Nomadland گرفته است. مجموعه تصاویر منتشر شده از اترنالز را در ادامه ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص معرفی قهرمانان جدید مارول با انتشار پوسترهای فیلم Eternals چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر