;
coinex

ریلمی بوک اسلیم اولین لپ تاپ ریلمی رسما رونمایی شد

ریلمی یکی از کمپانی های موفق چینی است که در حوزه های مختلفی فعال است. اکنون ریلمی بوک اسلیم اولین لپ تاپ ریلمی رسما رونمایی شده است.

حدود 3 سال پیش بود که شرکت ریلمی (Realme) تاسیس شد و رسما اولین گوشی هوشمند خود را رونمایی کرد. امروز و برای اولین بار ریلمی پا به عرصه تولید لپ تاپ گذاشت تا با ریلمی بوک اسلیم بار دیگر خود را ثابت کند.

چند سال پیش کمتر کسی فکرش را می کرد که ریلمی بتواند گلیم خودش را از آب بیرون بکشد و به جمع ده برند برتر گوشی های هوشمند وارد شود. اما برخلاف تصور، ریلمی رشد چشمگیری داشته و روز به روز نیز درحال پیشرفت است. طوری که امروز شاهد معرفی اولین لپ تاپ آن هستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مشخصات فنی و قیمت آن اطلاعاتی کسب نماییم.

ریلمی بوک اسلیم

اولین لپ تاپ شرکت ریلمی با نام Realme Book Slim است. به نظر می رسد قرار است با لپ تاپ جذاب و جالبی مواجه شویم. ریلمی طی توئیتی از مشخصات ریلی بوک اسلیم رونمایی کرد. ریلمی ضمن اینکه گفته لپ تاپ های کمتر از هزار دلار وضوح نمایشگرشان فول اچ دی است، اشاره کرده که ریلمی بوک اسلیم دارای وضوحی 2160 در 1440 است. این نمایشگر می تواند 100 درصد طیف رنگی Srgb را پوشش دهد و پنل آن از نوع IPS LCD خواهد بود.

باید گفت روشنایی نمایشگر این دستگاه 33 درصد بیشتر از میانگین بازار است. نسبت صفحه نمایش به بدنه آن حدود 90 درصد می باشد. از دیگر مشخصه های جذاب ریلمی بوک اسلیم طراحی جذاب و نیز وزن و ضخامت آن است. وزن 1.38 کیلوگرمی و ضخامت 14.9 میلی متری به نظر راضی کننده می آید. همچنین بدنه آلومینیومی پولیش خورده و شیک خواهد بود.

ریلمی بوک اسلیم

نسل یازدهم پردازنده های مرکزی اینتل همان نوعی است که در ریلمی اسلیم بوک به کار رفته که بروز و جدید به حساب می آید. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ اینتل آیریس ایکس ای است و سیستم خنک کننده آن ساخته شده از دو فن جداگانه می باشد.

بحث شارژر از مباحث مهم برای یک لپ تاپ قدرتمند محسوب می شود و در این بخش نیز به نظر می رسد ریلمی بوک اسلیم حرفی برای گفتن دارد زیرا از شارژری با توان 65 واتی بهره می برد که گفته می شود در نیم ساعت می تواند تا 50 درصد شارژ کند. همچنین می توان برای شارژ آن از شارژر های 30 واتی موبایل ریلمی استفاده کرد. عمر باتری نیز با 54 وات ساعت حدود 9 ساعت دوام می آورد.

حافظه 512 از نوع SSD و 8 گیگابایت حافظه رم جزئیات دیگر این دستگاه می باشند. حسگر اثر انگشت خوشبختانه در این لپ تاپ وجود دارد. درگاه تاندربولت 4 و وای فای 6 و طراحی در دو رنگ از دیگر مشخصات ریلمی بوک اسلیم هستند.

اما آنچه همیشه برای اغلب خریداران از اهمیت خاصی برخوردار است قیمت محصول است. ریلمی این لپ تاپ را در دو نسخه Core i3 و Core i5 عرضه خواهد کرد که قیمت آنها نیز متفاوت است. نسخه 256 گیگابایتی با پردازنده مرکزی Core i3 چیزی حدود 633 دلار آمریکا و نسخه 512 گیگابایتی به همراه پردازنده مرکزی Core i5 حدود 808 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ریلمی بوک اسلیم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو درمیان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر